De volle lading

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Pete
Contacteer:

De volle lading

Bericht door Pete »

Vandaag weer een stunt meegemaakt!

Ondergetekende bolt rustig op de E40 Brussel-Leuven achter een grijs golfke, jongedame achter het stuur. Ik hang al enkele kilometers achter haar, dus ze heeft me zéker gezien. Het zonnetje schijnt dus rij ik natuurlijk met mijn visier open tot plots.... aaaaarrrrghhhh :!: What the f!#* :evil: :!: :!: Opeens krijg ik een hoop zeep en water in mijn gezicht gesproeid. Zit madam rustig vollen bak haar voorruit schoon te spuiten en biedt mij een gratis wasbeurt aan. Ik verschrok mij rot. Gelukkig had ik een zonnebril aan en heb ik dat spul niet in mijn ogen gekregen :?

Soit, even teruggeschakeld, even langs madam gaan hangen en met mijn bakkes vol sproeiwater en zeep eens goed mijn gedacht gaan zeggen aan de jonge dame :twisted: :twisted: Ik geloof dat Xa4 perfect weet wat ik bedoel... Dan krijgt ge zo een verontwaardigde blik van: wat? heb ik dat gedaan? :oops: Grrrrrrrr :evil: :twisted:

Afin, weer eens een voorbeeld dat we met automobilisten àlles mogen verwachten. Boodschap: hou uw ogen altijd open maar zie dat er niks in vliegt....

Groetjes

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Gunter

Bericht door Gunter »

Pete,
ge gaat het niet geloven maar heb dat ook eens voorgehad...... met m'n eigen vrouw :lol: :!: :!: die het nodig vond haar ruit te sproeien in een tunnel, gelukkig stond mijn scherm op een spleetje (had geen zonnebril op), maar wat stinkt dat goedje zeg, achteraf hebben we er eens om gelachen maar op het moment zelf kwam de stoom uit mijn oren :evil: :evil: .

groetjes

Gunter
K1200RS '00 en Ducati 900ss '98

clublid
Stelo

Bericht door Stelo »

Hello Pete en Gunther,
Het probleem is dat de autobestuurders zich niet bewust zijn van wat ze uitspoken als ze de ruiten van hun auto reinigen tijdens het rijden.
Zelf zal ik altijd eerst kijken wat er achter mij aanrijdt, en stel ik de poetsbeurt uit als er een weggebruiker (ja, zelfs auto's) achter mij rijdt.
Misschien zouden ze op TV eens een sensibiliseringscampagne moeten voeren :idea: . Daar vaart iedereen wel bij.
Beste groeten,
Stelo
R1200RT
Harald

Bericht door Harald »

Daarom deze campagne ,
http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=712 ... anguage=nl

en sommigen hebben daar blijkbaar zo hun visie over hé.
Eerst de ruit proper spuiten eer ze ons hebben gezien.
Inderdaad , autobestuurders smijten wat vuil door de ramen.
Persoonlijk heb ik een grote hekel aan al die sigarettenpeuken
die door het openstaand raam worden weggeschoten.
Krijg dat maar ens op uwe schoot , brandplekken of gaten in uwe gore tex of regenpak :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
K1200S

Bericht door K1200S »

Correct, Harald :!: :!:

Moest ik politieagent zijn al die personen die sigaretten buiten schieten volle boetes...

Tenslotte heb je toch een assenbak niet?

Ok nu hedendaags is dat een optie bij de nieuwe wagens, dus gelieve dit bij te bestellen.
"Once you drive BMW, always ..."
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Sigaretten zijn inderdaad zeer schadelijk... met een nieuw regenpak zo'n sigaretenpeuk opgevangen en een mooi gat gebrand. Het pak was niets meer waard. :(
Maar een paar zomers geleden nog een keer voorgehad achter een cabrio. Aan de volgende lichten doodleuk zijn eigendom teruggegooid op de achterbank. :lol: Begon mij die daar uit te schelden :? en dat vond ik helemaal niet vriendelijk want ik bracht zijn verloren goed toch terug... ik dacht die wil nog iets van mij en heb dan maar mijn tutterfrut op zijn carroserie geplakt :roll: ... toen werd het groen

GRTS Danny
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

Ik denk er sterk over om in mijn tanktas wat rotte appels, sigarettenpeuken, kauwgum, lege colablikjes etc... te steken om af en toe eens wat te kunnen terugsmijten naar die blikken dozen :twisted: :twisted:

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Pete misschien wat haggis meebrengen van Schotland. :lol:
Toedeloe

Stoffel :wink:
Afbeelding
Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

hahaha :lol: sorry zenne, ma kvoel mij ineens weer niet alleen op deze wereld ! :wink:
tja pete ... ik heb ook al menig deciliter sproeitoestand in mijn bakkes gekregen. en dan te weten dat op die bussen allerhande gevarentekens (irriterend, ...) op staan. Eigenlijk zouden ze mss best beginnen met die fabrikanten aan te spreken dat die middelen natuurlijk en dus niet schadelijk moeten zijn :? tenslotte weten ze evenzeer dat dat goedje meestal maar voor den helft op de ruit beland :wink:
ik ben ook al constructies aan't uitdenken om iets in mijne topkoffer te monteren waaruit ik naar keuze : groene brij, appelmoes, secondenlijm, ... kan spuiten :twisted:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
peterw

Bericht door peterw »

ben ik tevreden dat ik met een C1 rondrij...zolang ik geen rondvliegende bakstenen tegenkom tenminste :wink:
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

Xa4, ik denk dat ge daar een gat in de markt gevonden hebt! Ik koop er alvast eentje en wil mogelijke prototypes graag uittesten :twisted: :wink:

Groetjes,

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Livin

Bericht door Livin »

rusor schreef:... toen werd het groen

:twisted: Het licht of het manneke?? Of beide??
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Pete
Contacteer:

Bericht door Pete »

Stoffel schreef:Pete misschien wat haggis meebrengen van Schotland. :lol:
Toedeloe

... beetje overgieten met singel malt, vlammetje eraan en we hebben "interessante" brandbommen... :twisted: :twisted:

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Harald

Bericht door Harald »

Pete schreef:
Stoffel schreef:Pete misschien wat haggis meebrengen van Schotland. :lol:
Toedeloe

... beetje overgieten met singel malt, vlammetje eraan en we hebben "interessante" brandbommen... :twisted: :twisted:

Pete
Dat begint hier op een terroristensite te gelijken, straks krijgen we de staatsveiligheid op ons dak :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Ja, opletten of ge hebt de Groene mannekes achter u... :? :shock:

Afbeelding
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GSeorgie

Bericht door GSeorgie »

Xa4 schreef:hahaha :lol: sorry zenne, ........ :wink:
ik ben ook al constructies aan't uitdenken om iets in mijne topkoffer te monteren waaruit ik naar keuze : groene brij, appelmoes, secondenlijm, ... kan spuiten :twisted:
Zou je je dan niet kandidaat stellen voor de James Bond professor ? Ze zoeken een vervanger, remember.
Aangezien je geen geheime dienst hebt gehad, kom je vast wel in aanmerking :P
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier
Plaats reactie