bagagedrager topkoffer 1150RT
Moderator: GVN
-
Nolle
bagagedrager topkoffer 1150RT
hallo,
ik heb in de tijd een bagagedrager gekocht voor op de topkoffer van mijn Pan bij RAD , heeft er iemand weet van een bagagedrager voor op de originele topkoffer van m'n 1150 RT ?
is makkelijk om er bv een rol op te binden met de regenpakken enz...
vr gr,
ik heb in de tijd een bagagedrager gekocht voor op de topkoffer van mijn Pan bij RAD , heeft er iemand weet van een bagagedrager voor op de originele topkoffer van m'n 1150 RT ?
is makkelijk om er bv een rol op te binden met de regenpakken enz...
vr gr,
-
Nolle
oké , ga dat eens bekijken , thanks voor de tip !!!Brik schreef:Tip
Een bagagedrager boven op de topkoffer monteren zou ik je niet aanraden. Probeer steeds het zwaartepunt zo laag mogelijk te houden.
Als je dan toch iets extra wilt meenemen kan je dit beter op de zijkoffers leggen. Ook hiervoor zijn er speciale haken in de handel te krijgen.
vr gr,
-
Robert GTL
-
Nolle
eigenlijk heb ik nooit problemen gehad met mijn Pan , het was natuurlijk nooit een zwaar gewicht in de bagagerol : 2 regenpakken en en 2 paar kamersloefen.Brik schreef:Tip
Een bagagedrager boven op de topkoffer monteren zou ik je niet aanraden. Probeer steeds het zwaartepunt zo laag mogelijk te houden.
Als je dan toch iets extra wilt meenemen kan je dit beter op de zijkoffers leggen. Ook hiervoor zijn er speciale haken in de handel te krijgen.
dit weegt niet zwaar maar neemt anders wel zeer veel ruimte in van de koffers.
vandaar mijn vraag of dit ook bestaat voor de topkoffer van m'n RT.
vr gr,
-
Daniel Tempelaere
*************************Brik schreef:Tip
Ook hiervoor zijn er speciale haken in de handel te krijgen.
Ik ben ook op zoek naar zoiets. Verleden jaar een ortlieb gewoon vastgesjord op de rechter zijkoffer maar die wordt helemaal mat door het wrijven van de bagagerol.
Kan je me verder helpen waar dit te verkrijgen is?
Thanks, Daniel
-
Nolle
-
Daniel Tempelaere
-
bmwfreakske
heb dit onlangs ook eens aangehaald op een topic,had toen een link gekregen van een top case van een Rt waar een rekje opstond van een K100,denk dat de foto's op http://www.motortouring.com/fotoboek/ca ... d7c1309608
Andalousie 09/2018
-
YOwan
Heb geen weet van een bagagedrager voor een originele topkoffer.
Bij RAD verkopen ze echter ook accessoires van GIVI en voor koffers van dit merk kan je wel degelijk dergelijke bagagedragers kopen voor de prijs die jij zegt (= +/- 50eur.). Misschien kan je zo een dragertje 'aanpassen' voor op je originele koffer ? 't Is maar een gedacht hé ....
cu soon, doeiij
Bij RAD verkopen ze echter ook accessoires van GIVI en voor koffers van dit merk kan je wel degelijk dergelijke bagagedragers kopen voor de prijs die jij zegt (= +/- 50eur.). Misschien kan je zo een dragertje 'aanpassen' voor op je originele koffer ? 't Is maar een gedacht hé ....
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
Nolle
het rekje van Givi dat op mijn Pan stond past niet omdat de pootjes te wijd staan en te kort zijn door de bult in het deksel van de topkoffer.YOwan schreef:Heb geen weet van een bagagedrager voor een originele topkoffer.
cu soon, doeiij
maar dat rekje van op die K100 is exact wat ik hebben wil , nu nog te weten komen waar ik het kan vinden.....
vr gr,
-
pascalr1100rt
-
pascalr1100rt