Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.
Iemand ervaring met Ceramic Coating ?
Is blijkbaar ideaal voor uitlaten (bestand tegen hoge temperaturen)...heb op het BmwST-forum wat resultaten gevonden, spreekt me wel erg aan moet ik zeggen...eigenaars hebben er al meer dan 10K op zitten en géén enkel verschil...nog steeds zoals nieuw, gedaan met bruine uitlaten en plekken e.a.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Op Advrider en UKGSer heb ik dit ook reeds zien voorbijkomen. Diegenen dit toegepast hebben schijnen er toch zeer tevreden over te zijn. En is inderdaad niet uit de spuitbus. Men is zijn uitlaat een paar dagen kwijt.
op zircotec stond dit plaatje
je krijgt er 6% horsepower bovenop , tzal zijn en dat boven op mijn andere uitlaat en tuningkit(in bestelling) en ik heb meer paarden dan in een manege
Is wel heel mooi als resultaat en in het zwart zal ook wel mooi zijn (da kost 21%minder)
Als ik zoiets zie rondrijden komt bij mij spontaan de opmerking dat die persoon z'n uitlaat zo verwaarloosd heeft dat er niks beter meer van te maken viel.
Maar smaken verschillen nu eenmaal en dus zal het ook wel bij velen in de smaak vallen.
Mij kunnen ze er in alle geval niet blij meemaken.
De ene had chroom uitlaten maar hield niet van de typische verkleuring, op de andere foto had de eigenaar RVS uitlaat en...hij hield eveneens niet van de typische verkleuring...
Beiden waren ze het poetsen méér dan beu...vandaar deze keuze...er zijn andere kleuren mogelijk.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
de gustibus non disputandum, maar voor mij toch meer iets voor een ratbike, of nog, voor uitlaatbochten die je (gelukkig) niet ziet... dan toch liever de blauwe of andere verkleuring die tenminste nog glanst.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
cope schreef:
op zircotec stond dit plaatje
je krijgt er 6% horsepower bovenop , tzal zijn en dat boven op mijn andere uitlaat en tuningkit(in bestelling) en ik heb meer paarden dan in een manege
Nu moet er mij iemand uitleggen hoe die verf op de uitlaat (!) enig effect kan hebben op de densiteit van de luchtinvoer.
Want, inderdaad, koude lucht zit dichter bijeen dan warme. Die koude lucht is enkel van nut vóór en in de ontbrandingskamers, niet als die in de uitlaat is terecht gekomen.
GSPeP schreef:Op Advrider en UKGSer heb ik dit ook reeds zien voorbijkomen. Diegenen dit toegepast hebben schijnen er toch zeer tevreden over te zijn. En is inderdaad niet uit de spuitbus. Men is zijn uitlaat een paar dagen kwijt.
@DJAIRO: bestaat ook in het zwart
Mercikes Peter,maar zwart met chroom is de mooieste combinatie!!!
By the way,heb ooit ééns in een Harley boekje gelezen(Bigtwin geloof ik)dat je uitlaten ook kankleuren zoals lopen van een jachtgeweer,dus antraciet kleurig,en dit door deze op hoge temperatuur in een oliebad te dompelen???
Groetjes Frank
(s)Campi Di Pampi schreef:Iemand ervaring met Ceramic Coating ?
Is blijkbaar ideaal voor uitlaten (bestand tegen hoge temperaturen)...heb op het BmwST-forum wat resultaten gevonden, spreekt me wel erg aan moet ik zeggen...eigenaars hebben er al meer dan 10K op zitten en géén enkel verschil...nog steeds zoals nieuw, gedaan met bruine uitlaten en plekken e.a.
Kan ik dat in België ook laten doen en zo ja waar?
Lijkt mij een zeer goede oplossing. Vooral omdat het in verschillende kleuren kan gedaan worden.
Bedankt alvast.
Mvg, Luc VG.
R1150RS ... R1150RT .... R1200RT .... en opnieuw een R1200RT ....