Was deze morgen naar mijn werk gereden met mijn RT1150 en had eigenlijk om zeggens niks opgemerkt..soepel ritje, weinig of geen verkeer en zacht weertje omstreeks 05.15 uur...ideale mix om goedgezind op uw werk te komen.
Tijdens mijn shift, twee collega motards- t' is te zeggen Italofreaks ( DUCATI en RSV MILLE - in de volksmond "RS van de famille) komen bij mij en zeggen al zeverend : " Jawadde, is dat Deutsche Gründligkeit ?? Denonze hangt aaneen met spanbandekes, maar den uwen is niet veel beter"..."Wisten niet dat gij op uw achterwiel naar 't werk reed "..
Wat bleek : mijn volledige achterlicht-unit ( dus stop/achterlicht en pinkers) hing volledig los uit de behuizing en nog slechts met de bekabeling vast aan mijn moto ! Bij nazicht stel ik vast dat die twee plastieken schroefdopkes aan de binnenkant (onder het zadel) blijkbaar losgetrild waren, waardoor de hele zwik naar buiten hing...
Gelukkig, rap hersteld..maar toch.. Heeft iemand ooit al dergelijk probleem gehad ? En zou het niet beter zijn om dit vast te zetten dmv borg-schroeven ?
Enfin...'t gedacht dat ik eigenlijk zotte kosten kon gehad hebben en dan weer eigenlijk niet...Ne mens is toch gelukkig als hij op een dag n frankske kan uistparen hé. En die stroomkabels, goe geriefke zunne.. Weeral echt content van mijne Beemer