Adres voor onderhoudsbeurt
Moderator: GVN
Adres voor onderhoudsbeurt
Hallo,
ik sta voor mijn eerste BMW onderhoud ( 30K ) na aanschaf van een 1100RT enkele maanden geleden.
Weet iemand waar ik voor een goede prijs een goed onderhoud kan laten doen ?
Ik woon in Mortsel bij Antwerpen. Natuurlijk is daar de BMW motor garage van Jorssen maar misschien zijn er goede alternatieven ...?
Groeten
Robby
ik sta voor mijn eerste BMW onderhoud ( 30K ) na aanschaf van een 1100RT enkele maanden geleden.
Weet iemand waar ik voor een goede prijs een goed onderhoud kan laten doen ?
Ik woon in Mortsel bij Antwerpen. Natuurlijk is daar de BMW motor garage van Jorssen maar misschien zijn er goede alternatieven ...?
Groeten
Robby
Hallo robvm
Ik moet nog 1500km en ben ook aan de 30 k,heb mijn bmw r1150rt niet bij een officele dealer gekocht,en heb mijn ( licht ) hier en daar eens opgestoken, 30.000km is een klein onderhoud en kwestie prijs, plus aanbeveling van de collega's,ga ik mijn moto binnen doen bij Van Mol in Melsele op de n 70 richting st-niklaas als je van zwijndrecht komt +/-100 m voorbij rotonde op de linkse kant .Die doet verkoop + onderhoud van bmw en de prijs is rond de 100 euro (ben het zelf gaan vragen ) Wel 14 dagen op voorhand reserveren.
Ik moet nog 1500km en ben ook aan de 30 k,heb mijn bmw r1150rt niet bij een officele dealer gekocht,en heb mijn ( licht ) hier en daar eens opgestoken, 30.000km is een klein onderhoud en kwestie prijs, plus aanbeveling van de collega's,ga ik mijn moto binnen doen bij Van Mol in Melsele op de n 70 richting st-niklaas als je van zwijndrecht komt +/-100 m voorbij rotonde op de linkse kant .Die doet verkoop + onderhoud van bmw en de prijs is rond de 100 euro (ben het zelf gaan vragen ) Wel 14 dagen op voorhand reserveren.
Re: Adres voor onderhoudsbeurt
Hallo, RobVN,
Ik kan het alleen maar beamen om bij Geert van Mol te gaan.
Deze heeft zeer goede mechaniekers en is kwa prijs heel goed en corekt.
Ik dacht dat Geert €35 per uur vraagt wat deze tijd heel schappelijjk is.
Heb er zelf mijn r1150rt gekocht en vind deze man en zijn team zeer toffe mensen
waar je nog is iets kan aan vragen als het nodig is.
Groeten
Schauvi
Ik kan het alleen maar beamen om bij Geert van Mol te gaan.
Deze heeft zeer goede mechaniekers en is kwa prijs heel goed en corekt.
Ik dacht dat Geert €35 per uur vraagt wat deze tijd heel schappelijjk is.
Heb er zelf mijn r1150rt gekocht en vind deze man en zijn team zeer toffe mensen
waar je nog is iets kan aan vragen als het nodig is.
Groeten
Schauvi
Re: Re:
Ludo vp schreef:Prima service en steeds een eerlijke behandeling en een correcte prijs betaald.cooper schreef:....LC motors in Olen een niet officiele dealer .....![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
John
- Contacteer:
Essen is ook niet ver hé 
-
mecapuet
Ik ga altijd bij mij zelf, ook niet ver en nog nooit bedrogen
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
John
- Contacteer:
Daarom schreef ik dat Essen niet zo ver was. Een onderhoudje kan je vrij simpel aanleren als je eens kan zien wat dat inhoud.
En je kan zelfs meehelpen om de Tupperware te slopen 
We zullen eens afspreken he JohnJohn schreef:Essen is ook niet ver hé
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
mecapuet
Ik had het al door John
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
ik weet niet meer waarheen
Cenmoto:
> we gaan met 2 met dezelfde moto op onderhoud van 1500km, ik betaal 50 euro meer => meer werkuren...???
> ESA werkt niet, ze doen een reset, icoontjes dashbord knipperen niet meer bij aanpassing stand, volgens hen normaal
Meeussen motoren
ESA werkt niet, moto nog onder garantie, ga bij hen omdat vertrouwen in Cenmoto geschaadt is, moest betalen bij Meeussen omdat (zogezegd) hij geen claim kan indienen waarvoor een andere verdeler dit reeds gedaan heeft => nagevraagd bij BMW => grof gezegd "bulls*t" => centen terug gekregen door tussenkomst BMW Bornem
Jorssen motoren
> doe moto binnen voor onderhoud 20.000km, vraag vervangmoto, benzinetank leeg, vragen mij om te tanken verschil zou terug betaald worden....is dus niet gebeurd...
Heb garantie van 4 jaar, nog 3 te gaan.....bij welke verdeler kan ik nog vertrouwen vinden????
Cenmoto:
> we gaan met 2 met dezelfde moto op onderhoud van 1500km, ik betaal 50 euro meer => meer werkuren...???
> ESA werkt niet, ze doen een reset, icoontjes dashbord knipperen niet meer bij aanpassing stand, volgens hen normaal
Meeussen motoren
ESA werkt niet, moto nog onder garantie, ga bij hen omdat vertrouwen in Cenmoto geschaadt is, moest betalen bij Meeussen omdat (zogezegd) hij geen claim kan indienen waarvoor een andere verdeler dit reeds gedaan heeft => nagevraagd bij BMW => grof gezegd "bulls*t" => centen terug gekregen door tussenkomst BMW Bornem
Jorssen motoren
> doe moto binnen voor onderhoud 20.000km, vraag vervangmoto, benzinetank leeg, vragen mij om te tanken verschil zou terug betaald worden....is dus niet gebeurd...
Heb garantie van 4 jaar, nog 3 te gaan.....bij welke verdeler kan ik nog vertrouwen vinden????
halo
bij van mol zou indeed de sercive wel prima zijn,
maar moet toch ook zen rt.s en andere types na een bmw dealer brengen,heeft zelf geen bmw kast voor computer update of check je kunne uitvoeren
dus heb geen idee rond antwerpen wie dit wel kan doen
sta er binnenkort ook voor,10.000km beurt
moet ook nog uitzoeken wie en waar
greetz marcus
bij van mol zou indeed de sercive wel prima zijn,
maar moet toch ook zen rt.s en andere types na een bmw dealer brengen,heeft zelf geen bmw kast voor computer update of check je kunne uitvoeren
dus heb geen idee rond antwerpen wie dit wel kan doen
sta er binnenkort ook voor,10.000km beurt
moet ook nog uitzoeken wie en waar
greetz marcus
Klein onderhoud tracht ik zoveel mogelijk zelf te doen ( eigenlijk niet zo moeilijk
)en voor afstellen motor syncronisatie en kleppen regelen ben ik al enkele keren naar Jorssen geweest,laatste maal vond ik dat fiets niet mooi rond draaide en dit hebben zij zonder commentaar( zonder extra kosten) geregeld zelfs één maand na data.Wel eerlijk toe te geven dat ik van andere adressen geen ondervinding heb
.Voor allerhande problemen kan je steeds hulp vinden hier op het forum, er zitten hier trouwens verschillende BMWcracs die je met goede raad kunnen bijstaan,waarvoor dank
.
groetjes,
Ronnyb
groetjes,
Ronnyb
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
Johannetje
He John,John schreef:Essen is ook niet ver hé
Is er uberhaupt een garage in Essen of de buurt van Essen waar men een motor kan repareren.
Ik ga voor de wat moeilijkere reparaties altijd bij een particulier die net over de grens woont in Nederland en een beetje op zijn oude dag (hij was mechaniker) bij klust.
Was benieuwd of ik iets in mijn eigen Vlaamse landje had....
Groetjes,
Uw dorpsgenoot.
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Garmin Zumo 550 Europe
Is er uberhaupt een garage in Essen of de buurt van Essen waar men een motor kan repareren.
Ik ga altijd in Wuustwezel, toch ook niet zo ver van Essen.
Ik ga altijd in Wuustwezel, toch ook niet zo ver van Essen.
-
Johannetje
Welke garage in Wuustwezel??Rafèrté schreef:Ik ga altijd in Wuustwezel, toch ook niet zo ver van Essen.
............is idd niet ver weg...
Garmin Zumo 550 Europe
Garmin Zumo 550 Europe
Bevers ( Jan ) Bredabaan 93c WuustwezelJohannetje schreef:Welke garage in Wuustwezel??Rafèrté schreef:Ik ga altijd in Wuustwezel, toch ook niet zo ver van Essen.
Hij verkoopt tweedehands (bmw)motors en doet het onderhoud. Toffe gast.
-
Johannetje
Dank je voor de tip.........ga ik zeker iets mee doen..Rafèrté schreef:Bevers ( Jan ) Bredabaan 93c WuustwezelJohannetje schreef:Welke garage in Wuustwezel??Rafèrté schreef:Ik ga altijd in Wuustwezel, toch ook niet zo ver van Essen.
Hij verkoopt tweedehands (bmw)motors en doet het onderhoud. Toffe gast.
Garmin Zumo 550 Europe
Garmin Zumo 550 Europe
-
slowrider
Ga eens langs bij Jo's Motorshop te buggenhout ,mijn Beemer komt er ook van en heb er zeker niet te klagen
INFO : VERLOF
GESLOTEN VAN 2 TOT 10 MEI 2008
GESLOTEN 16 AUGUSTUS 2008
Volledige naam : JO'S MOTORSHOP
Contactgegevens
Tel. : : 052/33.74.70
Fax : : 052/33.74.70
Mobiele tel. : : 0475/76.61.03
E-mail voor contact : jo-motorshop@skynet.be
Contactpersoon : Dhr. JO SPOELDERS (ZAAKVOERDER)
Opmerking : OPENINGSUREN :
VAN DI TOT EN MET VR : 9.00 UUR TOT 12.00 UUR EN 13.00 TOT 19.00 UUR
ZAT VAN 9.00 UUR TOT 12.00 UUR EN 13.00 UUR TOT 17.00 UUR
Adres en routeplan
DIEPMEERSTRAAT 20
9255 BUGGENHOUT
België
INFO : VERLOF
GESLOTEN VAN 2 TOT 10 MEI 2008
GESLOTEN 16 AUGUSTUS 2008
Volledige naam : JO'S MOTORSHOP
Contactgegevens
Tel. : : 052/33.74.70
Fax : : 052/33.74.70
Mobiele tel. : : 0475/76.61.03
E-mail voor contact : jo-motorshop@skynet.be
Contactpersoon : Dhr. JO SPOELDERS (ZAAKVOERDER)
Opmerking : OPENINGSUREN :
VAN DI TOT EN MET VR : 9.00 UUR TOT 12.00 UUR EN 13.00 TOT 19.00 UUR
ZAT VAN 9.00 UUR TOT 12.00 UUR EN 13.00 UUR TOT 17.00 UUR
Adres en routeplan
DIEPMEERSTRAAT 20
9255 BUGGENHOUT
België
Ik kan alleen maar zeggen dat ik nu 1,5 jaar naar cenmoto ga, ondertussen mijn onderhoud van 20000 km van mijne RT achter de rug heb en alleen maar kan stoefen over die mannen. Altijd een oplossing gevonden en ook met commerciele flexibiliteit. bijv eens een linkerspiegel verloren onderweg en ze hebben me er diezelfde dag een geleend totdat de nieuwe binnen was. vorige week nog pech gehad met de startmotor, onder garantie te vervangen maar ik ging 2 dagen later op tour. dus heeft de johan (kudos voor die man) er een nieuwe uit hun eigen motor gehaald en de dag nadien kon ik weer rijden. Ook al batterijproblemen gehad, valt niet onder garantie en ik heb enkel maar een deel van de kost van de batterij betaald, geen werkuren of vervangmotor. Kijk ik kan alleen maar zeggen dat die mannen van Cenmoto (johan, chris, luc, ...) voor mij echt het doen wat ik alleen maar kan hopen dat mijn autogarage zou doen. Niks is te veel en de prijzen die ze hanteren zijn de officiele bmw prijzen (zoals je die bij een andere BMW garage zou betalen). Neen, mij hoor je niet klagen. Resultaat: mijn vriendin heeft zich nu ook een machien gekocht bij hen (F800S).Toerist schreef:ik weet niet meer waarheen
Cenmoto:
Nog geen ervaring gehad met Jorssen, maar sinds die mannen verhuisd zijn en naast die chique BMW bakken zitten vind ik er helemaal geen joviale sfeer meer terug. Voel me daar niet echt thuis. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van hun werk of de prijzen. maar er is zo geen kameraadschappelijkheid als bij Cenmoto.
success!
Mijn Moto, Mijn Vrijheid
-
slowrider
Al na 20.000km zo veel breuken aan u Beemer dan had ik die van mij al in brand gestoken en buiten gesmetenXa4RT schreef:Ik kan alleen maar zeggen dat ik nu 1,5 jaar naar cenmoto ga, ondertussen mijn onderhoud van 20000 km van mijne RT achter de rug heb en alleen maar kan stoefen over die mannen. Altijd een oplossing gevonden en ook met commerciele flexibiliteit. bijv eens een linkerspiegel verloren onderweg en ze hebben me er diezelfde dag een geleend totdat de nieuwe binnen was. vorige week nog pech gehad met de startmotor, onder garantie te vervangen maar ik ging 2 dagen later op tour. dus heeft de johan (kudos voor die man) er een nieuwe uit hun eigen motor gehaald en de dag nadien kon ik weer rijden. Ook al batterijproblemen gehad, valt niet onder garantie en ik heb enkel maar een deel van de kost van de batterij betaald, geen werkuren of vervangmotor. Kijk ik kan alleen maar zeggen dat die mannen van Cenmoto (johan, chris, luc, ...) voor mij echt het doen wat ik alleen maar kan hopen dat mijn autogarage zou doen. Niks is te veel en de prijzen die ze hanteren zijn de officiele bmw prijzen (zoals je die bij een andere BMW garage zou betalen). Neen, mij hoor je niet klagen. Resultaat: mijn vriendin heeft zich nu ook een machien gekocht bij hen (F800S).Toerist schreef:ik weet niet meer waarheen
Cenmoto:
Nog geen ervaring gehad met Jorssen, maar sinds die mannen verhuisd zijn en naast die chique BMW bakken zitten vind ik er helemaal geen joviale sfeer meer terug. Voel me daar niet echt thuis. Dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van hun werk of de prijzen. maar er is zo geen kameraadschappelijkheid als bij Cenmoto.
success!