Ongeveer 10 Km gereden , en plots pruttel , pruttel ( op dat moment 70km/u ) , vervolgens terug naar 4de , 3de , 2de , 1ste , neuraal en dan niets meer ! Demareren deed ie nog , starten echter niet meer . En er was voldoende naft in 't bakske .
Beetje gewacht en gewandeld , nog es geprobeerd , maar zonder resultaat . K'tje dan maar achtergelaten bij een nabij gelegen garage en ik een uurke te voet tot thuis . ( 't moest weer lukken dat m'n madam den telefoon niet opnam ... )
Thuisgekomen en dadelijk terug weg de camionette ( toevallig had ik een tijdje geleden zo'n oprijplaat gekocht ).
Weer opniew thuisgekomen , motoke uitgeladen , nog enkele keren gedemareerd waarvan een keer extra lang tot plots weer ; pruttel , pruttel en met veel moeite kaatje weer op gang kwam ...
Het viel me dan wel op dat er enkele druppels ( water ?) onder het blok hingen en op de vloer eronder lagen .
Ik durf nu wel niet zo goed meer vertrekken , zo'n wandeling kan wel eens plezant zijn , maar toch liever niet op zo'n onverwacht moment !