alarmtijd verlengen of gedeeltelijk uit schakelen k1200lt
Moderator: GVN
alarmtijd verlengen of gedeeltelijk uit schakelen k1200lt
hallo,telkens ik moet gaan tanken moet ik de sleutel uit mijn contact halen om de benzinedop los te maken en te tanken ,maar ondertussen springt mijn alarm wel op en bij de minste beweging gaat het natuurlijk af;
Weet er iemand hoe ik dit probleem kan op lossen
Alvast bedankt,Danny Tax,Rijkevorsel
Weet er iemand hoe ik dit probleem kan op lossen
Alvast bedankt,Danny Tax,Rijkevorsel
-
- Contacteer:
Re: alarmtijd verlengen of gedeeltelijk uit schakelen k1200lt
Gelieve géén cross-postings te doen aub (zie zelfde vraag in techniek forum : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =5&t=19360).
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
wat wil je daar mee bedoelen,ik ben nieuw op dit forum
-
- Contacteer:
Dat je één-en-dezelfde-vraag niet op meerdere topic's dient te verspreiden, dit is enerzijds verwarrend en anderzijds wekt dit ergernis op.
Als je iets zoekt, ook als is 't een GPS, dat post je dit in het "GEZOCHT" forum en niet op het GPS-forum, bovendien heeft elk forumonderdeel een korte beschrijving met wat je er kan posten, dit voorbeeld weer nemende...
GPS-forum => Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.
GEZOCHT-forum =>Gezocht - motorfietsen, onderdelen en toebehoren
Op zoek naar de perfecte tweedehandsmoto of een accessoire? Plaats je zoekertje dan hier.
Maar het gaat hier nu niet over een GPS maar een technische vraag, dus je kan deze OF op techniek-forum posten, OF op K-forum, maar niet op beide...dit om de leesbaarheid te behouden.
Dit maakt het voor iedereen makkelijker
Als je iets zoekt, ook als is 't een GPS, dat post je dit in het "GEZOCHT" forum en niet op het GPS-forum, bovendien heeft elk forumonderdeel een korte beschrijving met wat je er kan posten, dit voorbeeld weer nemende...
GPS-forum => Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.
GEZOCHT-forum =>Gezocht - motorfietsen, onderdelen en toebehoren
Op zoek naar de perfecte tweedehandsmoto of een accessoire? Plaats je zoekertje dan hier.
Maar het gaat hier nu niet over een GPS maar een technische vraag, dus je kan deze OF op techniek-forum posten, OF op K-forum, maar niet op beide...dit om de leesbaarheid te behouden.
Dit maakt het voor iedereen makkelijker

-
Zeg Werner,
Zou het nu niet belangrijker zijn dat nieuwelingen zich thuis voelen op ons forum i.p.v. ze meteen 'bij te schaven' ? Als we het 'modereren eens aan de moderators overlieten ?
Bruno
Zou het nu niet belangrijker zijn dat nieuwelingen zich thuis voelen op ons forum i.p.v. ze meteen 'bij te schaven' ? Als we het 'modereren eens aan de moderators overlieten ?
Bruno
bedankt voor deze reactie bruno,ik was toch wel even geschrokken ik dacht dat werner de moderator was
Normaal is't nen brave zenne.
Zal waarschijnlijk een slechte nacht gehad hebben.
Zal waarschijnlijk een slechte nacht gehad hebben.

-
- Contacteer:
Effe Off Topic :Bruno 1200 RT schreef:Zeg Werner,
Bruno
Akkoord ivm het thuisvoelen, anders had ik mijn agressievere schrijfstijl bovengehaald, en dit heb ik bewust niét gedaan aangezien het om een nieuw forumlid gaat.
Ik meen toch netjes mijn opmerking te hebben neergeschreven, niets agressief én verduidelijking met een praktisch voorbeeld.
In deze gevallen is het m.i. inderdaad béter direkt wat te "schaven" zoals jij het stelt, anders ga je achteraf héél wat meer mogen schaven.
Modereren is idd aan de moderators, maar ik meen het recht te hebben op de gebruiken alhier te wijzen, zéker als dit op een beschaafde manier gebeurd, (soms worden postings als deze wél verplaatst door de Mod en soms ook niet...zij zitten hier nu éénmaal niet 24/24)
Dus ik blijf achter mijn (goedbedoelde) standpunt staan.
Indien er anderen hier niet mee akkoord kunnen gaan hoor ik het graag (via Pb of e-mail aub)

Einde Off Topic