tom tom rider

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
VDBD
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 jan 2006, 12:42
Locatie: Soy

tom tom rider

Bericht door VDBD »

hallo ,

heb pas mijn 1150R in ontvangst genomen en daar staat een TOM TOM Rider op. Deze werkt voor het geluid met een bluethooth systeem . Vervelende is dat ook in de wagen ik geen geluid krijg zonder dat er een bluethooth connectie is. kan dit verholpen worden , in de selectie menus vind ik er niets van terug. Ook op de moto hoeft die bluethooth voor mij niet .
st1100
Berichten: 931
Lid geworden op: 02 okt 2007, 12:45
Locatie: Mechelen

Re: tom tom rider

Bericht door st1100 »

Om uw auto-probleem op te lossen kan je een bluetooth luidsprekertje kopen om in de sigarenaansteker te steken. (Oa bij carrefour) Dit is te vergelijken met die dingen die bij een 2610 zaten , alleen zonder draad tussen gps en luidspreker. Voor rond de 30€ zijt ge gered.
De KorreRT
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:38
Locatie: Kallo

Re: tom tom rider

Bericht door De KorreRT »

In de auto steun van Tomtom zit een luidsprekertje verwerkt aansluiten op sigareten aansteker een dat werkt prima bij rider de 2de editie DeKorreRT
VDBD
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 jan 2006, 12:42
Locatie: Soy

Re: tom tom rider

Bericht door VDBD »

bedankt , werkt inderdaad alleem met een bluethooth connectie zal mij dus zo een dingetje aanschaffen
bijnaextuc
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 feb 2007, 12:09
Locatie: Hasselt

Re: tom tom rider

Bericht door bijnaextuc »

st1100 schreef:Om uw auto-probleem op te lossen kan je een bluetooth luidsprekertje kopen om in de sigarenaansteker te steken. (Oa bij carrefour) Dit is te vergelijken met die dingen die bij een 2610 zaten , alleen zonder draad tussen gps en luidspreker. Voor rond de 30€ zijt ge gered.
Ik heb de rider 1 en daar heb ik ook zoeen bluetooth luidsprekertje voor in de sigarenaansteker gekocht.
Het geluid mist echter een seconde en is daardoor zeer irritant.
Ik gebruik het niet meer in de wagen.
Ik gebruik het nu zonder geluid en dat vind ik zeer goed te doen.
Plaats reactie