BMW GS-test.
Moderator: GVN
BMW GS-test.
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 08:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen
Re: BMW GS-test.
Nou harstikkeleuk verslaggie.....
Ik zag op diezelfde pagina dat ze tegenwoordig overal adventure opkleven....
http://www.moto73.nl/teve73.asp?id=5901
Alleen die Garmin kon mij echter boeien
GRTS Danny
Ik zag op diezelfde pagina dat ze tegenwoordig overal adventure opkleven....
http://www.moto73.nl/teve73.asp?id=5901
Alleen die Garmin kon mij echter boeien
GRTS Danny
Re: BMW GS-test.
Heb ik goed gehoord?
Zit in de f650GS een 800 blok die iets afgeremd is?
Zit in de f650GS een 800 blok die iets afgeremd is?
Re: BMW GS-test.
Inderdaad.Tomini schreef: Zit in de f650GS een 800 blok die iets afgeremd is?
-
- Berichten: 4703
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Re: BMW GS-test.
Iets in de trend van een 318, daar zit ook een 2000cc in.....Belachelijk eigenlijk hé. Leg dat uit aan een normale mens
"Ah gij rijdt met ne 650"...."neenee, da's nen 800"..."ah nen anderen blok gestoken?"...." neen volledig standaard, die 650 staat er maar op voor de show".....
"Ah gij rijdt met ne 650"...."neenee, da's nen 800"..."ah nen anderen blok gestoken?"...." neen volledig standaard, die 650 staat er maar op voor de show".....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
- Berichten: 4288
- Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
- Woonplaats: Grimbergen
- Locatie: Vlaams Brabant
- Contacteer:
Re: BMW GS-test.
Nou de "reportage" of wat er moet voor doorgaan is van een bangelijk laag niveau...gelukkig is de fiets toch beter.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Re: BMW GS-test.
Om bij het huismerk te blijven, de C1 "200" was ook maar een 176cc
Mercedes is hier ook sterk in. De 200 en de 220 zijn ongeveer dezelfde motor, de (variabele) turbo buiten beschouwing gelaten.
Al hun andere numers kloppen ook niet echt meer.
Mercedes is hier ook sterk in. De 200 en de 220 zijn ongeveer dezelfde motor, de (variabele) turbo buiten beschouwing gelaten.
Al hun andere numers kloppen ook niet echt meer.
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 22 jan 2006, 16:46
- Woonplaats: Castellane (FR)
- Locatie: PACA - Les Alpes de Haute Provence (FR)
- Contacteer:
Re: BMW GS-test.
oesje ... met al die nummerkes... rij ik nu met een GS 120 of 12000???
rap ff in de garage kijken
rap ff in de garage kijken
Re: BMW GS-test.
Yep,Dirk Pauwels schreef:Iets in de trend van een 318, daar zit ook een 2000cc in.....Belachelijk eigenlijk hé. Leg dat uit aan een normale mens
"Ah gij rijdt met ne 650"...."neenee, da's nen 800"..."ah nen anderen blok gestoken?"...." neen volledig standaard, die 650 staat er maar op voor de show".....
BMW en mercedes zijn daar héél straf in:
BMW : 123d coupé : 2-liter met dubbele turbo (205 pk!)
: 320d : 2-liter met turbo( 150 of 163 of 177 pk)
: 318d : 2-liter met kleinere turbo (136 pk)
: 335d : 3 liter met dubbele turbo (286! pk)
: 330d : 3-liter met turbo (225 pk)
Mercedes : ML 280= 3-liter met kleine turbo
ML 320 = 3-liter met grotere turbo
Wie kan nog volgen????
I like my bike!!
-
- Moderator
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
- Locatie: Dikkelvenne
- Contacteer:
Re: BMW GS-test.
Het staat als een paal boven water dat het voor de merken veel minder geld kost om één motor te ontwikkelen en te gaan spelen met chipsturing en aangepaste randapparatuur.
Dat is de nieuwe trend... en wordt niet alleen door de Duitsers toegepast...
Dat is de nieuwe trend... en wordt niet alleen door de Duitsers toegepast...
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
Re: BMW GS-test.
Idd, maar die geven dan geen misleidende benummering!JüRgen schreef:Het staat als een paal boven water dat het voor de merken veel minder geld kost om één motor te ontwikkelen en te gaan spelen met chipsturing en aangepaste randapparatuur.
Dat is de nieuwe trend... en wordt niet alleen door de Duitsers toegepast...
I like my bike!!
Re: BMW GS-test.
bij mijn auto heb ik het nummerke eraf gelaten. Who cares .. Waarom met maten en gewichten te koop lopen? Of, moet iedereen kunnen zien wie de grootste heeft Trouwens, moest ik een F650 hebben, zou ik die 150 cc extra waarschijnlijk prettig vinden.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Re: BMW GS-test.
commentaar op het filmpje :
moet je in Frankrijk niet doen,
aan een stopstreep niet stoppen,
doen ze met z'n drieën dus goed fout.
wat is stoppen op z'n frans : voet aan de grond
surplace, nochtans een frans woord : telt daar niet !
elk zijn GS
én genieten
CU
GSeorgie
moet je in Frankrijk niet doen,
aan een stopstreep niet stoppen,
doen ze met z'n drieën dus goed fout.
wat is stoppen op z'n frans : voet aan de grond
surplace, nochtans een frans woord : telt daar niet !
elk zijn GS
én genieten
CU
GSeorgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier