Allroad rit 20 april
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
jean mirage
Allroad rit 20 april
Blijkbaar is er een BMW allroad rit op 20/04/2008 georganiseerd door Lejeune BMW Motorsports. 2 lussen van 80Km in de omgeving van Spa, noppenbanden niet nodig en de route is ter plaatse te verkrijgen voor Garmin GPS. Ik kan er niet bij zijn maar zou het geweldig vinden als een deelnemer de route nadien op het forum zet. In die omgeving zijn er zeer veel mooie offroad wegjes met steenachtige ondergrond. Grtz
Re: Allroad rit 20 april
Is wel moeilijk op twee plaatsen gelijk te zijn !veel mooie offroad wegjes met steenachtige ondergrond.
Ik ga toch voor de steentjes van vaBéNé op 20 April !

jean mirage schreef:Blijkbaar is er een BMW allroad rit op 20/04/2008 georganiseerd door Lejeune BMW Motorsports. 2 lussen van 80Km in de omgeving van Spa, noppenbanden niet nodig en de route is ter plaatse te verkrijgen voor Garmin GPS. Ik kan er niet bij zijn maar zou het geweldig vinden als een deelnemer de route nadien op het forum zet. In die omgeving zijn er zeer veel mooie offroad wegjes met steenachtige ondergrond. Grtz
Awel zie, 'k zou dat ook apreciëren
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Da zou hier ook wel van pas komen.
Iemand die naar daar gaat dit weekend?
Wally
Iemand die naar daar gaat dit weekend?
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
MiGSel
- Contacteer:
Hier staat wat informatie, op de site van de dealer.
Start 8h30 - 9h30 in Dison.
Heeft er iemand zin in?
Start 8h30 - 9h30 in Dison.
Heeft er iemand zin in?