mapsource zelf route laten maken
Moderator: GVN
mapsource zelf route laten maken
...
Laatst gewijzigd door Jake op 23 apr 2008, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
moh_fan
- Contacteer:
Re: mapsource zelf route laten maken
Jake, misschien heeft u hier iets aan:
Beginnerscursus MapSource
Verder vindt u hier nog veel meer tips & tricks over MapSource.
Suc6
Beginnerscursus MapSource
Verder vindt u hier nog veel meer tips & tricks over MapSource.
Suc6
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Toch een hoffelijke kerel hé die Jeroen, de U-vorm gebruikend... 
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
...
Laatst gewijzigd door Jake op 23 apr 2008, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ge op de top van de Kemmelberg staat kunt ge uw verrekijker gebruiken...maar op dit uur zult ge daar nie veel meer zien...
... sta je daar niet... dan dan eens wat aan zelfstudie.
De linken zo mooi aangegeven door moh_fan leggen je alles stap voor stap uit.... gebruik ze dan aub!
Leer met je toestel werken, das de beste oplossing
... sta je daar niet... dan dan eens wat aan zelfstudie.
De linken zo mooi aangegeven door moh_fan leggen je alles stap voor stap uit.... gebruik ze dan aub!
Leer met je toestel werken, das de beste oplossing
...
Laatst gewijzigd door Jake op 23 apr 2008, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Jake...
Voel u niet op uw tenen getrapt jong... maar den enige die een ferm schop in zijn gat verdienen moet ben jijzelf.
Wat had ge dan gewild??? Een kant- en klare handleiding hoe uw pietlutting probleempje moet opgelost worden?
Lees gewoon die link eens door,JE PROBLEEM STAAT ER VAN NAALDJE TOT DRAADJE UITGELEGD, maar blijkbaar heb je nog de moeite niet gedaan erop te klikken, want dan had je gezien dat het effectief kant-en klaar staat uitgelegd hoe het moet.
En misschien had JIJ beter de tijd gebruikt om bovenstaande te schrijven om de handleiding van uw toestel eens te lezen.
Hopelijk komt je route klaar tegen je rit... en anders blijf je maar thuis voor mijn part.
Leer potverdorie eens zelf iets zoeken, oplossen ... temeer als de oplossing al met de paplepel in je mond wordt gegoten.... Slikken doe je zelf maar!
och ja... nog iets...
Het is het een BMW-forum .... dus als Triumph rijder zal je hier wel niet veel aan hebben... en voor gps-problemen bestaan andere fora
Voel u niet op uw tenen getrapt jong... maar den enige die een ferm schop in zijn gat verdienen moet ben jijzelf.
Wat had ge dan gewild??? Een kant- en klare handleiding hoe uw pietlutting probleempje moet opgelost worden?
Lees gewoon die link eens door,JE PROBLEEM STAAT ER VAN NAALDJE TOT DRAADJE UITGELEGD, maar blijkbaar heb je nog de moeite niet gedaan erop te klikken, want dan had je gezien dat het effectief kant-en klaar staat uitgelegd hoe het moet.
En misschien had JIJ beter de tijd gebruikt om bovenstaande te schrijven om de handleiding van uw toestel eens te lezen.
Hopelijk komt je route klaar tegen je rit... en anders blijf je maar thuis voor mijn part.
Leer potverdorie eens zelf iets zoeken, oplossen ... temeer als de oplossing al met de paplepel in je mond wordt gegoten.... Slikken doe je zelf maar!
och ja... nog iets...
Het is het een BMW-forum .... dus als Triumph rijder zal je hier wel niet veel aan hebben... en voor gps-problemen bestaan andere fora
Laatst gewijzigd door JH. op 23 apr 2008, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey JH, denkt aan uwen tikker hé, zoveel is't allemaal nie waard 
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
Iron Gonzo
hier heeft JH. wel een duidelijk punt he.Lees gewoon die link eens door,JE PROBLEEM STAAT ER VAN NAALDJE TOT DRAADJE UITGELEGD, maar blijkbaar heb je nog de moeite niet gedaan erop te klikken, want dan had je gezien dat het effectief kant-en klaar staat uitgelegd hoe het moet.
als je hem alles met de pap in de mond geeft en er niet naar kijkt, met als exuses ik vergeet rap
tja
en JH. hou het rustig he we moeten vrijdag nog effe weg
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
John
- Contacteer:
Wat moeten we hier nu op antwoorden? Laat die GPS maar wijselijk thuis ja.Jake schreef:Als je geen hulp wil bieden dan had je beter het typ werk bespaard want je post brengt geen meerwaarde toe.
Voor mij is dat allemaal chinees ondanks de les die ik al kreeg van fluppie zo'n 2 jaar terug (ik vergeet snel)
Ik heb ook weinig tijd om het nog te leren want zondag moet de rit klaar zijn.
Soit ik rij wel op het gevoel zoals vroeger zonder gps.
Rij maar verder op jullie bak met wielen

hoe noemen ze dat nu weeral...?
och ja:
Een "Triumph-aftocht"
och ja:
Een "Triumph-aftocht"