Ritten rond Lux.

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
EFj.

Ritten rond Lux.

Bericht door EFj. »

In het pinksterweekend plan ik een lang weekend in luxemburg. :-)
Graag had ik wat ritten ontvangen van andere beemers om daar ter plaatse te kunnen rijden. :?:
indien mogelijk voor zumo :?:

grts, Rudy
kurt1973

Re: Ritten rond Lux.

Bericht door kurt1973 »

Ik ga zelf tussen 1 en 3 mei rijden in Luxemburg, en ik heb een aantal routes afgehaald van de site http://www.gpstracks.nl/ov-motor-belgie.php . Ik heb routes genomen die ofwel dicht tegen luxemburg liggen, ofwel erdoor gaan. Je kan de routes bekijken in google maps. Moest er iemand trouwens nog routes hebben binnen luxemburg, ik houd mij uiteraard ook aanbevolen... :razz:

Kurt
To moto or not to moto...
To moto dus

F800r
Patrick V

Bericht door Patrick V »

1000 bochten 2005 en 2006 werden ook in Luxemburg gereden.
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
TonTon

Bericht door TonTon »

tja , ik heb hier een heel arsenaal routes voor LUX. maar ik heb het er een beetje moeilijk mee : omdat we niet meer met de motor rijden heb ik me ook geen lid meer gemaakt.
ik vertoef nochtans hier heel graag op het forum , doe niks liever dan indien mogelijk mensen te helpen met info over gps , opsturen van routes enz...
maar door de "ledenzone" ben ikzelf dus ook verstoten van geposte routes.....daarom valt het me een beetje moeilijk om op mijn beurt nog routes te delen :-? .
ik zat hier al een tijdje mee en het moest er nu maar eens uit :-| .
sorry :oops:
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

Niks te sorry'en, Arnold.
Ik vind dat je gelijk hebt :-(
Ik voel me zo ook wel uitgesloten en benadeeld door het selecte clubje :monkey:

Voor EFj:
Motoren en toerisme had verleden jaar in die contreien enkele schitterende tochten.
RBN2 - RBN3 - RBN4
Nog steeds beschikbaar op hun site.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Niets houdt iemand tegen om lid te worden van bmw mc vlaanderen. Ikzelf kan bijna geen enkele rit meerijden, doch kan er nadien wel van genieten tijdens de week of een vrije dag... en daarom ben ik betalend lid geworden. Je kan niet blijven profiteren van goed clubgezelschap door wekelijks mee te rijden, maar geen lid te zijn. Je kan wel eens gratis komen proeven. Bevalt het je, dan blijf je en wordt je lid... bevalt het je niet... ... ...

Het forum staat volledig los van het lid zijn van bmw mc vlaanderen. Het is een forum bedoeld voor bwm-rijders. Iedereen heeft de kans om GRATIS in te loggen op het forum, er te posten en het geheel te volgen... maar plots sta je voor een muur... en die muur is betalend.

Vergelijk het met een museum. Je kan gratis errond wandelen en eens door de ramen kijken, maar wil je binnen, dan betaal je ingang.

Moest er geen club zijn, dan kunnen we evengoed samen afspreken om op site a of b route d of e te downloaden en deze samen te gaan rijden...

... maar geen probleem hoor... De routes die je kan downloaden op diverse sites lijken in grote trekken op die van de club... Ze hebben heus geen speciale bmw-kastelen, of bmw-bossen, of bmw-vijvers en rivieren gebouwd.
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Ik voel me zo ook wel uitgesloten en benadeeld door het selecte clubje

Het is wel dat selecte clubje , BMW-MC-Vlaanderen , dat er voor zorgt dat je hier op het forum kan rondhangen :wink:
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Je kan je ook eens in de plaats van betalende leden stellen, wat voor zin heeft het betalend lid te zijn als ieder niet-betalend lid dezelfde voordelen heeft...'t glas is halfvol of halfleeg (maar ik wil zeker je dienstbetoon dat je reeds menigmaal ten dienste van anderen alhier aanbood zeker niét in vraag stellen, integendeel... :wink: )
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
kurt1973

Bericht door kurt1973 »

Ik heb toch vier routes afgehaald van de site gpstracks.nl, die ofwel in Luxemburg zijn, of er doorheen lopen. Ik ga er één of twee rijden, en ik zal laten weten of ze meevielen. 8-)

Kurt
To moto dus

F800r
grandru
Contacteer:

Bericht door grandru »

@ efj je hebt post
kurt1973

Bericht door kurt1973 »

Ik heb slechts 1 route gereden, de Oesling, en dan nog niet helemaal, maar ik kan ze van harte aanbevelen. Het is een route met plenty bochtjes, haarspeld, lange doordraaiers, enzoverder, grote smile gegarandeerd. Over het algemeen is Luxemburg precies wel een leuk land om in te rijden, ge moogt er realistische snelheden rijden (niet zoals hier, met hun 70 km. per uur overal), en geen enkele flitspaal gezien. 8-) Have fun ginder.

Kurt
To moto dus

F800r
Plaats reactie