Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Van onze beste vriend Philippe Cnop de last minute fotos gekregen van de voorbereiding van de Hartje Ardennenrit van 1 mei.Genomen gisteren tijdens de laatste controle van de rit Zie HIER
Voor wie eens een RT en/of R in de modder ziet...HIER
Beste groeten en hou het veiliger dan mezelf... Hendrik RT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be
Hendrik RT schreef:Ja Philippe, geen interesse in je laatste foto's....
Da's niets dan zijn we toch met twee om de rit te rijden geen garmingedoe nodig
Groeten Hendrik RT
Interesse is er zeker en vast, ik weet alleen nog niet of ik moet werken op 1mei.
Zo niet ben ik er zeker bij, het ziet er veel belovend uit.
Alleen zien dat we hier niet rechtdoor gaan of er hangt Hartje Ardennen reukje aan.
Dit zijn niet de foto´s voor de rit van 1 mei,maar de rit die Hendrick gereden heefd.
Maar de andere reeks foto´s wel
Ja, het zijn twee verschillende ritten daarom heb ik ook twee link's gezet... maar dat is blijkbaar niet duidelijk... dus laat jullie vooral niet afschrikken door de foto's van de tweede link, die hebben niets te maken met de Hartje Ardennenrit van onze vriend Philippe op 1 mei aanstaande!!!!!!!!!
Allen daarheen dus op 1 mei zou ik zeggen!!!
Beste groeten Hendrik RT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be
De route is omgezet naar TomTom en teruggestuurd naar Philippe. Ik vermoed dus dat ze ook mee op de ledenzone zal verschijnen. Er waren geen problemen bij het omzetten
De route is gesplitst in twee delen. Het tweede deel moet geladen worden als men na ± 179 km terug in Durbuy komt. Misschien best op een terrasje doen, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
'k Had doodgraag de rit meegereden, maar 'k moet om 17h00 al op nen stoel in't restaurant zitten hier in't dorp (schoonouders zijn -tig aantal jaren getrouwd ) ALS ik toch start, zal ik rond 14h30 de rit moeten staken en "thuis" aanvinken in de gps
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Programma van de rit:
We gaan langs typische wegen die de meeste onder ons al meerdere malen hebben gereden in de Ardennen,
wat moeilijk te vermijden is.
Toch zullen er ook minder bekende wegen genomen worden.
Het zal niet ontbreken aan bochtenwerk en vlotte te rijden wegen.
We gaan over de Maas in Sclayn,............door het water in Saint Fontaine,..............nog eens over de Maas dan langs de Maas......tot we de eindstop bereiken.
Philippe schreef:Vanaf maandag zal ik de GPS file op het ledenforum plaatsen
ik zie ze nog niet staan op de ledenzone? Of zie ik eroverheen? Het is toch al "maandag" voorbij?
Paul
Ik heb de GPS file gëupload sinds zondagavond en heb het vandaag nog eens gedaan.
Daar beslist de moderator over om ze vrij te geven op het ledenforum.