Ik begrijp dat
13 april : 1ste.BLOESEMRIT
Moderator: GVN
					Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
	Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 13 april : 1ste.BLOESEMRIT
Ik heb het al lang door: Luc is gewoon jaloers 
Ik begrijp dat

Ik begrijp dat
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

- 
				Jan en Greet

Da's nu één van de goeie dingen aan 'n blacklistSn@pPy*GS schreef:Heb ik nog altijd niet !-VERGEET JULLIE LIDKAART NIET-!
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !

DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Neem duikbril en zwemvliezen ook maar mee ..We weet kunnen we dan we dan zondag allemaal in T-shirt, korte broek en slippers op pad .
Zondag de 13de ..
- 
				Hendrik RT
 - Contacteer:

@ allen :
Ja, die duikbril en zwemvliezen zijn misschien wel nodig als ik de GPS track bekijk... gaan we oa naar het wassende beekje in Ossogne!

Tot zondag Hendrik RT

Ja, die duikbril en zwemvliezen zijn misschien wel nodig als ik de GPS track bekijk... gaan we oa naar het wassende beekje in Ossogne!
Tot zondag Hendrik RT
					Laatst gewijzigd door Hendrik RT op 23 apr 2008, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be

@ Allen :
Bij de eerste ritverkenning stond er 10cm water en bij de laatste .....

Bij de eerste ritverkenning stond er 10cm water en bij de laatste .....
Voila, de gps-file is met succes geladen. 

Als het morgen niet TE veel regent ben ik er ook bij met een paar kameraden

groeten,
kris

Als het morgen niet TE veel regent ben ik er ook bij met een paar kameraden
groeten,
kris
Juist thuis van de rit
- De rit was op tijd ter beschikking, waarvoor dank.
- De bloesem, zoals we hebben kunnen zien, had geen last van droogte, dus ons dagelijks appeltje, is dit jaar weer gered.
- De wegen waren solidair met het weer en vroegen een aangepaste rijstijl, wat ze dan ook gekregen hebben.
- Mijn motorpak heeft weer gedaan wat de verkoper mij toen beloofd had, het houdt U droog en warm, en dat is ook juist.
- De rit staat genoteerd " nog eens doen "
- Dank aan de inrichters, voor hun werk en het mooie resultaat.
Norman

- De rit was op tijd ter beschikking, waarvoor dank.
- De bloesem, zoals we hebben kunnen zien, had geen last van droogte, dus ons dagelijks appeltje, is dit jaar weer gered.
- De wegen waren solidair met het weer en vroegen een aangepaste rijstijl, wat ze dan ook gekregen hebben.
- Mijn motorpak heeft weer gedaan wat de verkoper mij toen beloofd had, het houdt U droog en warm, en dat is ook juist.
- De rit staat genoteerd " nog eens doen "
- Dank aan de inrichters, voor hun werk en het mooie resultaat.
Norman
Een goede beslissing neem je door ervaring.
Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.

Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
- 
				jpblocken
 - Contacteer:

Nadine, Noël en Philippe prachtig in elkaar gestoken. 
  De weergoden hebben ons, ondanks slechtere voorspellingen, toch gespaard. Sommige wegjes waren nog wat modderig, maar met aangepaste rijstijl was het een rit die niet vlug vergeten wordt. Prachtige stuurwegjes van rustig tot spectaculair. Voor ieder wat wils. Nog meer van dat, jullie doen dat perfect!!! Wordt zeker nog opnieuw gereden. Mersiekes. 

> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)

Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Mooie rit!
Bedankt.

Bedankt.
- 
				Hendrik RT
 - Contacteer:

...en voor wie het niet gedacht had...voor wat impressies en enkele fotokes klik : HIER met dank aan de organisatie en alle deelnemers voor de leuke dag! 

Hendrik RT

Hendrik RT
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be

- 
				sprint

Ik kon er niet bij zijn  

Mijn Beemer heeft wat last van versnellingsbakprobleempjes
 (niemand een goede 2de hands R1100 bak liggen?)
Morgen eens naar de werkplaats brengen om te zien hoeveel gaatjes er in mijn broeksriem bij moeten komen

Mijn Beemer heeft wat last van versnellingsbakprobleempjes
Morgen eens naar de werkplaats brengen om te zien hoeveel gaatjes er in mijn broeksriem bij moeten komen
Marnix.

Goedkoop is niet altijd een goede koop hé SprintjeMijn Beemer heeft wat last van versnellingsbakprobleempjes
Hopelijk is het snel opgelost !
- 
				sprint

Sn@pPy*GS schreef:Goedkoop is niet altijd een goede koop hé SprintjeMijn Beemer heeft wat last van versnellingsbakprobleempjes![]()
Hopelijk is het snel opgelost !
Bedankt voor uw medeleven John
Marnix.

- 
				edargpu

De Jous zal u daar wel een eerlijk en correct antwoord op kunnen geven zeker Sprintie  

Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles   
"" R1200GS Adventure ""

"" R1200GS Adventure ""
Het was een prachtige rit, proficiat aan de organisatie 

Hallo beste motorvrienden,
Het is fijn om te horen dat jullie toch hebben kunnen genieten van de rit ondanks het wat mindere weer.
Er waren 83 inschrijvingen opgetekend waarvan 9 duo's. Sommigen waren zelfs van héél ver afgezakt naar het Verre Limburg.
De route werd 152 keer gedownloadt en ze werd ook nog een 20-tal keren rechtstreeks verzonden. Waarschijnlijk zal de route achteraf ook nog gereden worden. Hoe meer mensen er plezier aan hebben hoe beter, daar doen we het tenslotte voor.
Hiermee werden onze verwachtingen ruim overschreden. Ere wie ere toekomst. Voor de goede organisatie en het roadbook hebben Nadine en Noël, de drijvende kracht achter de Limburgse afdeling, gezorgd.
Bedankt aan allen voor jullie aanwezigheid en de positieve reacties.
Tot bij een volgende rit.
Philippe

Het is fijn om te horen dat jullie toch hebben kunnen genieten van de rit ondanks het wat mindere weer.
Er waren 83 inschrijvingen opgetekend waarvan 9 duo's. Sommigen waren zelfs van héél ver afgezakt naar het Verre Limburg.
De route werd 152 keer gedownloadt en ze werd ook nog een 20-tal keren rechtstreeks verzonden. Waarschijnlijk zal de route achteraf ook nog gereden worden. Hoe meer mensen er plezier aan hebben hoe beter, daar doen we het tenslotte voor.
Hiermee werden onze verwachtingen ruim overschreden. Ere wie ere toekomst. Voor de goede organisatie en het roadbook hebben Nadine en Noël, de drijvende kracht achter de Limburgse afdeling, gezorgd.
Bedankt aan allen voor jullie aanwezigheid en de positieve reacties.
Tot bij een volgende rit.
Philippe
Nog enkele met natte voeten .....maar wie is wie? 

Die laatste met die K is Paul en Frie,
Beter bekend als pluke
GRTS Danny

Beter bekend als pluke
GRTS Danny
Den deze is de watersport gewoon!!!

- 
				Sven 12RT

Dat beest heeft m'n GS indertijd goed bewaakt tijdens een korte pauze.
Deze keer alweer prima service

De GS van één van de metgezellen

Een RT en misschien de enige watergekoelde BMW die de Bloesemrit heeft meegereden

Deze keer alweer prima service

De GS van één van de metgezellen

Een RT en misschien de enige watergekoelde BMW die de Bloesemrit heeft meegereden

- 
				jpblocken
 - Contacteer:

[quote="NoPa"]Nog enkele met natte voeten .....maar wie is wie? 

Die blauwe helm ken ik ergens van. Ligt hier in de kast nog op te drogen. En de beamer heeft zijn broodnodige kuisbeurt gekregen.

Die blauwe helm ken ik ergens van. Ligt hier in de kast nog op te drogen. En de beamer heeft zijn broodnodige kuisbeurt gekregen.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III

Hallo,
gisteren de rit nog eens overgedaan met een aantal vrienden. Deze keer prachtig weer en bloesems die mooi openstonden. Nu zijn we ook verder geraakt dan op 13 april want toen heeft mijn garminneke ons het bospad opgestuurd net boven het punt 'nietstoppennattevoeten'. Geen natte voeten maar wel 2 modderrige motards en een RT met kapot cylinderdeksel met olielekkage waren het gevolg. nog 1 km te voet door het modderige bos en een uur later afgesleept door touring. Nieuwe tupperware laten steken en vidange (gelukkig was hij net aan een onderhoud toe) maar nu ga ik toch van die aluminium kappen van de GS laten zetten hoor, dat scheurt hopelijk niet zo makkelijk als die tupperware.
Les 1: nooit de gsp laten primeren voor je gezond verstand (jaja, mea culpa mea culpa ik weet het...)
Nu dus route gereden tot Ciney waar we dan richting ten zuiden van dinant zijn afgeslagen naar het optrekje van een van de vrienden. Toch wel weer pech gehad en BMW assistance moeten bellen toen na het tanken de motor niet meer wou starten. Een uur later en een flinke tik tegen de startmotor en we waren weeral vertrokken. (Nog een gevolg van de vorige val? olie tussen de startmotor geraakt? ) Die avond weeral hetzelfde voorgehad na een stop in leuven dus.... misschien geen bloesemrit meer voor ons, hoe spijt het ook is. ik ga het lot niet tarten
Les 2: altijd boterhammekes en nen hamer meepakken op de rit.
Maar bovenal: een prachtige route, ongelooflijke zichten en heerlijke bochtjes. ben nog aan het nagenieten als ik mijn ogen sluit....

gisteren de rit nog eens overgedaan met een aantal vrienden. Deze keer prachtig weer en bloesems die mooi openstonden. Nu zijn we ook verder geraakt dan op 13 april want toen heeft mijn garminneke ons het bospad opgestuurd net boven het punt 'nietstoppennattevoeten'. Geen natte voeten maar wel 2 modderrige motards en een RT met kapot cylinderdeksel met olielekkage waren het gevolg. nog 1 km te voet door het modderige bos en een uur later afgesleept door touring. Nieuwe tupperware laten steken en vidange (gelukkig was hij net aan een onderhoud toe) maar nu ga ik toch van die aluminium kappen van de GS laten zetten hoor, dat scheurt hopelijk niet zo makkelijk als die tupperware.
Les 1: nooit de gsp laten primeren voor je gezond verstand (jaja, mea culpa mea culpa ik weet het...)
Nu dus route gereden tot Ciney waar we dan richting ten zuiden van dinant zijn afgeslagen naar het optrekje van een van de vrienden. Toch wel weer pech gehad en BMW assistance moeten bellen toen na het tanken de motor niet meer wou starten. Een uur later en een flinke tik tegen de startmotor en we waren weeral vertrokken. (Nog een gevolg van de vorige val? olie tussen de startmotor geraakt? ) Die avond weeral hetzelfde voorgehad na een stop in leuven dus.... misschien geen bloesemrit meer voor ons, hoe spijt het ook is. ik ga het lot niet tarten
Les 2: altijd boterhammekes en nen hamer meepakken op de rit.
Maar bovenal: een prachtige route, ongelooflijke zichten en heerlijke bochtjes. ben nog aan het nagenieten als ik mijn ogen sluit....
- 
				jantje beton

Via de Ledenzone downloaden ?!.jantje beton schreef:kan er iemand de route bezorgen aub
- 
				jantje beton

kan er mij dan niet gewoon de route doorgestuurd worden of moet het weer geld kosten 

BEN WEER EENS ONLINE