Hier ben ik nog eens. Op mijn 'nieuwe'RT 1996 is verwarming van de kuip. Ik heb geen gebruiksaanwijzing er bij gekregen. Weet iemand hoe je dit afzet, aanzet?
dank
Koen
Verwarming op R 1100 RT
Moderator: GVN
-
bmwfreakske
-
Jo De Paepe
Re: Verwarming op R 1100 RT
Hallo,
in de kuip zitten onderaan de luidsprekerroosters 2 luchtopeningen. die voeren de warme lucht van de oliekoeler toe achter de kuip en richting voorarmen.
Als je die roosters volgt in de kuip zal je 2 metalen hendeltjes tegenkomen . daarmee kan je de openingen afsluiten of openen.
Verwacht er echter geen wonder van , ikzelf heb het indertijd nooit gemerkt of dat wel werkte
in de kuip zitten onderaan de luidsprekerroosters 2 luchtopeningen. die voeren de warme lucht van de oliekoeler toe achter de kuip en richting voorarmen.
Als je die roosters volgt in de kuip zal je 2 metalen hendeltjes tegenkomen . daarmee kan je de openingen afsluiten of openen.
Verwacht er echter geen wonder van , ikzelf heb het indertijd nooit gemerkt of dat wel werkte
Re: Verwarming op R 1100 RT
Bedankt voor de info, is vandaag niet direct van toepassing, maar was gewoon nieuwsgierig
Koen
Koen
Jo De Paepe schreef:Hallo,