04/05/2008 - Forum Enduro rit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 04/05/2008 - Forum Enduro rit
KTM geen probleem hoor, kom maar af en vrouw ook welkom, dus kan ze voor u suporteren.
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
is 't een locaal parcours van 37 rondjes? 
Leap and the net will appear
... toch leuk zo'n BMW forum
en dan met een allegaartje de baan op
Have fun manne!!!
en dan met een allegaartje de baan op
Have fun manne!!!
-
moh_fan
- Contacteer:
Tja...

JH. schreef:Eén passie delen we samen... en dat is MOTORRIJDEN.... ongeacht het merk, inkomen, kledij ... noem maar op.
Iemand in een zwart gat beland .... 
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
okay
charme offensief geslaagd. Dat ging eigenlijk wel gemakkelijk
Ik ga daar dus zijn tegen 9u. GAat dat tegen 14u gedaan zijn?
Moet wel nog efkes uitzoeken waar het juist is.
charme offensief geslaagd. Dat ging eigenlijk wel gemakkelijk
Ik ga daar dus zijn tegen 9u. GAat dat tegen 14u gedaan zijn?
Moet wel nog efkes uitzoeken waar het juist is.
als ge rap rijd kan je nog vroeger gedaan hebben
Polle van Gooik en Maarten komen ook.
J
Polle van Gooik en Maarten komen ook.
J
Re: 20/04/2008 - Forum Enduro rit
Ha,HavannaGS schreef:Ik kom zeker af.
ik ga er dan toch ene kennen.
Christophe, ik ben curieus naar wat gij met uw verlengde traktor gaat uitspoken. 'k heb uw foto's gezien en bij Marino ook wat filmkes van de HuppelClub en ge waart behoorlijk stoer bezig ! Sjappo!
Ja beste mensen, ik hoop dat mijn berichtje in de vorm van een vriendelijke dame jullie bereikt heeft, Phaedrus en Sleetie hebben een klein ongemakje gehad op de weg naar het startpunt ...
Ik ben een spaak of 15 verloren ...
tijdens het rijden ...
doordat mijn remblok in mijn wiel gehaakt heeft ...
omdat ik mijn remblokken vergeten vastzetten heb toen ik mijn wielen wisselde.
(vandaar "willen maar niet kunnen" ofte "schoenmaker bla bla bla")
Goeie nieuws, ik ben niet gevallen en ben niet overkop gekletst.
Slechte nieuws, een dagje waar we beiden al lang naar uitkeken gemist en een voorwiel naar de kl
Vermits er bij mijn weten geen GSM nummer opgegeven was heb ik lukraak iemand in de straat opgebeld in de hoop dat die mensen jullie zouden kunnen waarschuwen dat wij niet meer kwamen. Het was een vriendelijke dame die ik aan de lijn had. Heeft ze jullie nog kunnen bereiken?
Dus, ik hoop dat jullie niet te lang op ons gewacht hebben en dat je de tijd van je leven kunnen beleven heb met deze rit.
Ondertussen staat mijn machien voor de deur van de dealer te wachten op dinsdag.
Nen dikke merci voor de moeite van het voorbereiden ... maar het mocht niet zijn.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
-
Iron Gonzo
oesje
dit is wel degelijk shit happends
haast en spoed zijn zelden goed....
dit is wel degelijk shit happends
haast en spoed zijn zelden goed....
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
aja
jawel, we hebben dat nieuws ontvangen toen we terugwaren, omstreeks 13u. Goed dat er geen gekkere dingen gebeurd zijn.
Bij ons anders wel hoor.
Of hoe moet je een GS 1200 Adventure omgekeerd in de beek liggend met dààronder geklemd zijn berijder, waarvan enkel nog z'n hoofd boven het water uit stak, noemen?!
Dat was dus Oneshark zijn Waterloo.
Godzijdank niets ernstigs aan de hand. Niet aan de Adventure, want dat is eigenlijk een motor met een buitenframe - of hoe moet je die tientallen valbeugels anders noemen?
En ook niet aan de man zelf, hij beschikt biljkbaar over een erg goede bewaarengel. Wel eentje met wat concentratiestoornissen want Oneshark heeft nogal veel in de modder gebeten, een gedegen off-roadcursus zou een mooie verjaardagscado zijn
. Z'n fysieke en mentale weerbaarheid is best wel goed getest vandaag. Hij krijgt van mij de eerste prijs inzake doorzettingsvermogen. (Maar zeker niet de eerste prijs qua inschattingsvermogen
)
Verder kan ik nog zeggen dat de gegevens van de rit zoals ze in werkelijkheid was nogal verschillen van de opgegeven cijfers.
150 km off-road waarvan 90% off-road blijkt dus 50km off-road waarvan 50% off-road...
Niet echt wat ik verwacht had eigenlijk.
'k ben toch wel lichtjes teleurgesteld van het korte ritje.
De grootste lof heb ik dan weer over voor onze voorrijder, een enthousiaste endurist die met veel bravoure de juiste weg wees. Iemand die ook van de nodige empathie is voorzien, en vertraagt voor dieren en nietsvermoedende wandeltoeristen. Tof ook dat zijn crosser van een gewone demper was voorzien.
Tof ook dat ik z'n liefje nog halvelings bleek te kennen van andere fora.
Ook heb ik lof voor de andere rijders : iedereen deed goed z'n best om normaal te rijden en dat is goed gelukt.
Ook dank voor de koffiekoeken in de ochtend en de soep na de middag. Het was een aangename pits met best wel sympathieke pitspoezen.
greetz,
en tot misschien wel eens een andere keer
jawel, we hebben dat nieuws ontvangen toen we terugwaren, omstreeks 13u. Goed dat er geen gekkere dingen gebeurd zijn.
Bij ons anders wel hoor.
Of hoe moet je een GS 1200 Adventure omgekeerd in de beek liggend met dààronder geklemd zijn berijder, waarvan enkel nog z'n hoofd boven het water uit stak, noemen?!
Verder kan ik nog zeggen dat de gegevens van de rit zoals ze in werkelijkheid was nogal verschillen van de opgegeven cijfers.
150 km off-road waarvan 90% off-road blijkt dus 50km off-road waarvan 50% off-road...
Niet echt wat ik verwacht had eigenlijk.
'k ben toch wel lichtjes teleurgesteld van het korte ritje.
De grootste lof heb ik dan weer over voor onze voorrijder, een enthousiaste endurist die met veel bravoure de juiste weg wees. Iemand die ook van de nodige empathie is voorzien, en vertraagt voor dieren en nietsvermoedende wandeltoeristen. Tof ook dat zijn crosser van een gewone demper was voorzien.
Ook dank voor de koffiekoeken in de ochtend en de soep na de middag. Het was een aangename pits met best wel sympathieke pitspoezen.
greetz,
en tot misschien wel eens een andere keer
YOO
Zeg Muugske, zeg nu nie dat er geen foto's van genomen zijn hé, die wil ik dus zien zulle
Grtz, Philip!
P.S: Ben content dat 't blijkbaar in orde gekomen is, aangaande de reden van uw telefoonske naar mijnentwege
Zeg Muugske, zeg nu nie dat er geen foto's van genomen zijn hé, die wil ik dus zien zulle
Grtz, Philip!
P.S: Ben content dat 't blijkbaar in orde gekomen is, aangaande de reden van uw telefoonske naar mijnentwege
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
MiGSel
- Contacteer:
Toen OneShark nog swimming was, hadden we andere prioriteiten dan foto's maken.
Maar dit is de Shark en zijn Submarine na de feiten:

... en daar vertoefden ze enkele minuten eerder nog:

Damage report: 1 nat pak, 1 mistlamp, 1 schermbeugel en 1 cilinderbescherming.
En een stuk of 4 paar natte laarzen van het recue team.
Op deze manier krijgen die GS-ritten hier wel een kwalijke reputatie vrees ik
Dus, voor de goede orde: voor de rest is alles vlotjes verlopen.
En ik heb me prima geamuseerd, prachtig weer en een mooie rit.
Dikke merci voor de initiatiefnemers
Michel
Maar dit is de Shark en zijn Submarine na de feiten:

... en daar vertoefden ze enkele minuten eerder nog:

Damage report: 1 nat pak, 1 mistlamp, 1 schermbeugel en 1 cilinderbescherming.
En een stuk of 4 paar natte laarzen van het recue team.
Op deze manier krijgen die GS-ritten hier wel een kwalijke reputatie vrees ik
Dus, voor de goede orde: voor de rest is alles vlotjes verlopen.
En ik heb me prima geamuseerd, prachtig weer en een mooie rit.
Dikke merci voor de initiatiefnemers
Michel
Te Koop Twee wielen GSA met Noppenbanden (nog geen 500Km gereden) (blijkbaar al volledig onder geweest)
Gezocht enduro 250CC of 450 CC
wacht maar als mijn ribbekes genezen zijn....
Heb ik spijt gehad dat ik niet meekon, wat een leuke bende.
J
Gezocht enduro 250CC of 450 CC
wacht maar als mijn ribbekes genezen zijn....
Heb ik spijt gehad dat ik niet meekon, wat een leuke bende.
J
en ja dame is 's morgens nog gekomen en heeft ons het nieuws gemeld.Phaedrus schreef:
Ja beste mensen, ik hoop dat mijn berichtje in de vorm van een vriendelijke dame jullie bereikt heeft, Phaedrus en Sleetie hebben een klein ongemakje gehad op de weg naar het startpunt ...
Ze is uit haar bad gekomen en was nog nat, maar het nieuws heeft ze doorgegeven.
en Phaedrus, hoe ist mogelijk
Tot later dan eens,
J
Mijn kozzen verkoopt zijn Suzuki 400 Enduro. Knap machientje.Gezocht enduro 250CC of 450 CC
Als je wil gaan we samen eens kijken J. ... het is in Meerbeke.
Geef maar seintje.
-
Shulty
Altijd eerst foto's maken...MiGSel schreef:Toen OneShark nog swimming was, hadden we andere prioriteiten dan foto's maken.
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Kmoet m'n mening herzien over de GS(a)
=> het is dan toch een echte "off-roadmotor"....
... bewijzen de grachtbezoekers.
Gelukkig zonder erg Germain!!!
=> het is dan toch een echte "off-roadmotor"....
... bewijzen de grachtbezoekers.
Gelukkig zonder erg Germain!!!
Germain had eigenlijk al wél een voorgevoel,héOneshark schreef:Iemand in een zwart gat beland ....
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ha, da's goed. Ik ga haar een kaartje sturen om ze nen dikke merci te zeggen.en ja dame is 's morgens nog gekomen en heeft ons het nieuws gemeld.
Ze is uit haar bad gekomen en was nog nat, maar het nieuws heeft ze doorgegeven.
Kun je je voorstellen als er ne wildvreemde opbelt om te vragen dat je 10 minuten later ergens moet gaan zeggen dat die wildvreemde (met klinkende namen als Phaedrus en Sleetie!!) niet kunnen komen ...
Hawel, ik vind dat ferm!
Ondertussen besef ik wel dat ik h
Die heeft heel de voormiddag met mij rondgereden en mijn machien aan de garage afgezet. Bedankt hiervoor
Mijn wiel heb ik intussen gedemonteerd (en dat was geen sinecure)
Buiten mijn spaken en visuele (geen structurele) beschadigingen aan mijne velg is er niks aan.
De schijven, de 'pion' en de velg zijn nog recht.
Nu is het nog af te wachten hoe groot de schade aan mijn remklauw zelf is.
Over de rit, spijt dat we ze gemist hebben want we zijn anders wel voorstander van spectaculaire dingen
Maar ook hier goed dat er niet echt lichamelijke of materiele schade is.
De volgende keer hopen we er wel bij te zijn ...
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
't word tegenwoordig mode dat tijdens een rit minstens één de gracht induikt...???

Een shark kan nu eenmaal niet lang zonder water.Frank K schreef:'t word tegenwoordig mode dat tijdens een rit minstens één de gracht induikt...???
-
sprint
Germain, ik ben al blij dat er niets ergs is met u en ook met uw moto. 
Marnix.

-
Tazke
- Contacteer:
Alle ge hebt meer geluk met de schade dan ik.
Maar een GSA is beter beschermd dan mijn beestje ...
Ja blijkbaar heb ik een voorbeeld gesteld, maar ge doet dat bete niet na
Maar een GSA is beter beschermd dan mijn beestje ...
Ja blijkbaar heb ik een voorbeeld gesteld, maar ge doet dat bete niet na
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

aloha mannen,
is er iemand die deze enduro-rit heeft meegereden en daar nog een track van heeft bewaard? Ik heb de mijne blijkbaar niet tijdig gesaved en die is ondertussen al overschreven natuurlijk....
is er iemand die deze enduro-rit heeft meegereden en daar nog een track van heeft bewaard? Ik heb de mijne blijkbaar niet tijdig gesaved en die is ondertussen al overschreven natuurlijk....