Nog iets, ze zijn er eindelijk aan begonnen, maar 'k twijfel serieus of hij gaat open zijn tegen binnen een kleine 10 dagen

Grtz, Philip!
Moderator: GVN

POSITIEF denkenKoppel!! schreef:YOO
Nog iets, ze zijn er eindelijk aan begonnen, maar 'k twijfel serieus of hij gaat open zijn tegen binnen een kleine 10 dagen![]()
Grtz, Philip!

strandsloefen niet vergetenWel zal de GS serieus beladen zijn, heb hier twee roltassen liggen, één met de tent in, en de andere met slaapzak, thermarest, kookpotten, gas- en lampeCampingGazdingske, en nog wat, weet ik veel.
't Zal weer proppen worden, maar eens onderweg is men 't rap gewend, dus da's geen probleem.
Soit, tot zondag geven ze in en rond Bolzano tussen de 20° en 26°C, verder kan ik niet kijken, maar 't lijkt wel mee te vallen.
Da's zjust, anders moet ik weer gans 't reisverslag door met m'n motobotten in bermuda rondlopen, da's echt geen zichtJo De Paepe schreef:strandsloefen niet vergeten![]()
![]()
![]()
![]()

Van een service gesprokenFrank K schreef:'t was bijna voor Shulty in duigen gevallen. Daarstraks telefoon gekregen dat lagers van cardan aan diggelen lagen. Gelukkig, en dit dankzij de goede service van Cenmoto is moto tocht gemaakt. Met drie man bezig geweest tot na sluitingstijd. Gelukkig is het nu gebeurd en kon moto gemaakt worden....
Er waren geen wisselstukken in huis, geen vervangmoto enz... maar de ex-GSA van Rusor stond nog in de showroom met een spiksplinternieuwe cardanlager en dan hebben ze voorlopig die erop gezet.
'T is nog niet in orde, al ligt dat niet aan de service van Cenmoto (Selbach)...Frank K schreef:'t was bijna voor Shulty in duigen gevallen. Daarstraks telefoon gekregen dat lagers van cardan aan diggelen lagen. Gelukkig, en dit dankzij de goede service van Cenmoto is moto tocht gemaakt. Met drie man bezig geweest tot na sluitingstijd. Gelukkig is het nu gebeurd en kon moto gemaakt worden....
Er waren geen wisselstukken in huis, geen vervangmoto enz... maar de ex-GSA van Rusor stond nog in de showroom met een spiksplinternieuwe cardanlager en dan hebben ze voorlopig die erop gezet.

Ze hebben geen meer staan, ander zouden ze die van de nieuwe overbouwen, da's 't probleem...grandru schreef:Ik begrijp U volledig, bij mij is zoiets al 3 maal gebeurt http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... =9&t=19571
indien je niet zonder abs wil rijden vraag dan of je met deze uit de showroom mag rijden.
Hopelijk kan je zondag vertrekken,
succes en goeie reis
Die baantjes zullen er ni aan mankerenluc boxer schreef:Shulty alleen maar deze baantjes terug nemen, dan heb je uw abs niet nodig.![]()
Suc6 en hopelijk kan je zondag vertrekken.
Goede reis en veel fotokes hé.
'k Zal m'n best doen, maar m'n eerste bekommernis is toch ongeschonden thuisgeraken zulleMotard de l'Allier schreef:Enne Koppel!! bandjes tot het randje hé, niet minder zulle![]()

OeiFrank K schreef:Zo, nummer 3 is sinds gisterenavond terug thuis. Terugkomst was gepland voor zondagavond.
Donderdagnacht gelogeerd in Samedan, vlakbij St. Moritz. Vrijdagochtend vertrokken richting Chiavenna maar net over de Malojapass krijg ik een sms dat het met mijn vrouw haar gezondheid niet goed was en dat zij naar het ziekenhuis moest... dus overkomst gewenst. Overleg gepleegd met Koppel!! en Shulty ivm de te nemen reisweg aangezien ik nog steeds niet in het bezit ben van een gps en ik geen enkele kaart bij had. Kaart van Zwitserland gekocht, Koppel met pijltjes en circels de weg voorgetekend en om 11.00hr terug de Malojapass over, daarna de Julierpass en zo richting autosnelweg om via Zurich, Basel, Straatsburg naar huis ter rijden. 11 1/2 later stond ik in Edegem terug voor de deur.
Gelukkig was het vrouwtje ondertussen terug uit het ziekenhuis. Begin vorige week had een dokter een verkeerde diagnose gesteld en verkeerde medicijnen voorgeschreven. Hierdoor was de toestand er niet op verbeterd.
Soit, heb mij de afgelopen 6 dagen toch goed geamuseerd en het verslag schrijven laten we over aan Koppel!!
Zij komen zondagavond terug.