Krijg telkens weer vriendelijk verzoek om bugrapport te versturen als ik deze link wil opendoen , dus ik vertrouw op weerbericht van BieneRt , en zal dus vrijdag zéér licht beladen deze reis aanvangen .jantje beton schreef:hey biemert en dat dan
http://www.zoover.be/duitsland/noordrij ... rland/weer
SAUERLAND
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: SAUERLAND
Ik zou toch maar een truitje meenemen hoor 15 tot 17 graden en s' nachts rond de 9 graden. Maar voor de avond hebben we een goede remedie gevonden vorig jaar... SNAPSkarin D schreef:Krijg telkens weer vriendelijk verzoek om bugrapport te versturen als ik deze link wil opendoen , dus ik vertrouw op weerbericht van BieneRt , en zal dus vrijdag zéér licht beladen deze reis aanvangen .jantje beton schreef:hey biemert en dat dan
http://www.zoover.be/duitsland/noordrij ... rland/weer
GRTS Danny
Ok , zal mijn legendarische poezenpijama meenemen voor de koude nachten , alhoewel , voor die twee uurtjes per nacht dat je daar slaapt .....
En de snaps : zéér pijnlijke maandag ! Dan kon ik inderdaad een truitje meer gebruiken !
En de snaps : zéér pijnlijke maandag ! Dan kon ik inderdaad een truitje meer gebruiken !
Komt ge die dan ook showen zoals de Gerard zijn boxershort vorig jaar????karin D schreef:Ok , zal mijn legendarische poezenpijama meenemen voor de koude nachten , alhoewel , voor die twee uurtjes per nacht dat je daar slaapt .....

GRTS Danny
Gaat niet lukken , heb zo geenen helm .....
-
jantje beton
gewoon op google weer in winterberg in geven en dan kun 14 dagen vooruit kijken 
BEN WEER EENS ONLINE
Ok , vandaag gaan testen , zal dus superlichte outfit worden . Warm warm warm . Zal nog eens een perfect-waterdichte broek gaan kopen !!!jantje beton schreef:gewoon op google weer in winterberg in geven en dan kun 14 dagen vooruit kijken
Laat die maar thuiskarin D schreef:Zal nog eens een perfect-waterdichte broek gaan kopen !!!

Het weer werkt in ieder geval al goed mee aan mijn motorafsluitertje
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Een hele leuke en veilige trip aan iedereen,
't weer zit jullie zeker al mee !
mijn mama blijft thuis om voor mij te zorgen,
zorgen jullie goed voor mijn papa ?
Fran
Beste FranMufke schreef:
Een hele leuke en veilige trip aan iedereen,
't weer zit jullie zeker al mee !
mijn mama blijft thuis om voor mij te zorgen,
zorgen jullie goed voor mijn papa ?
Fran
Dat zal niet mankeren dat we voor de papa gaan zorgen.... hij zal alle dagen "vroeg" gaan slapen zodat hij fit weer thuis komt
Voor de rest enkel gezonde druivensapjes van een goed jaar s' avonds
En heeft de papa al nieuw speelgoed of mag je dat niet vertellen
GRTS Danny
-
GSrijder
- Contacteer:
Aan alle collega's die morgen ook richting Sauerland en/of Winterberg tuffen. Een veilige leuke trip gewenst en we zullen elkaar er misschien tegenkomen en ne goeie pakken.
De weergoden zijn ons al gunstig gezind. Morgenvroeg voorbj de Antwerpse ring geraken en het plezier kan beginnen. Net voor Luik verlaten we de snelweg, vanaf dan alleen binnendoor om via de Voerstreek Duitsland aan te vallen ( moet niet altijd omgekeerd zijn )
De weergoden zijn ons al gunstig gezind. Morgenvroeg voorbj de Antwerpse ring geraken en het plezier kan beginnen. Net voor Luik verlaten we de snelweg, vanaf dan alleen binnendoor om via de Voerstreek Duitsland aan te vallen ( moet niet altijd omgekeerd zijn )
Voor jullie ook een goede reis gewenstfutureGSrijder schreef:Aan alle collega's die morgen ook richting Sauerland en/of Winterberg tuffen. Een veilige leuke trip gewenst en we zullen elkaar er misschien tegenkomen en ne goeie pakken.
GRTS Danny
De GS is al geladen en vertrekkensklaar voor morgen 
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Toch nog éné wakker... ik dacht dat ze al allemaal in hun bed lagen
GRTS Danny
GRTS Danny
YOO
Mannekes, 't amusement, doet da goed ginder, en een behouden thuiskomst
Grtz, Philip!
Mannekes, 't amusement, doet da goed ginder, en een behouden thuiskomst
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
jantje beton
de mijne just beladen nu nog effe in carwach en dan in de 2 meter bak tot morgen of zo mij herken je aan mijn aanhanger valt zeker op EEN HEEL GROTE WIJNTON 
BEN WEER EENS ONLINE
Allen goede reis .. en veel beemer plezier !

Ben terug thuis,het was weer een fantastisch weekend waarvoor dank aan Bosse & Rosse.
De foto´s zullen één dezer dagen te zien zijn.
De foto´s zullen één dezer dagen te zien zijn.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
Jan en Greet
Afwezigen hadden hadden weeral eens ongelijk...alles zat mee,daar hadden Peter en Nancy als naar goeie gewoonte voor gezorgd
Zelfs de zonnegoden waren ons goed gezind...reminder:kaarsje branden!
Schrijf ons maar al op voor volgend jaar
Bedankt P & N

Zelfs de zonnegoden waren ons goed gezind...reminder:kaarsje branden!
Schrijf ons maar al op voor volgend jaar
Bedankt P & N
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Hoi,
't was weer tot de puntjes in orde. Bedankt Bosse en Rosse. Ook aan alle deelnemers voor het toffe gezelschap. Maar een beeld van iemand die voor de eerste keer meeging zegt veel meer....

De fotookes volgen asap....
GRTS Danny
't was weer tot de puntjes in orde. Bedankt Bosse en Rosse. Ook aan alle deelnemers voor het toffe gezelschap. Maar een beeld van iemand die voor de eerste keer meeging zegt veel meer....

De fotookes volgen asap....
GRTS Danny
-
jantje beton
mijn weekend ook geslaagd gs rijders ontmoet aan spoorweg overgang wat dicht was zeer toffe vrienden groetjes uit limburg 
BEN WEER EENS ONLINE
Was inderdaad weer een pracht van een reis , danke Nancy en Bosse ! Zit nog na te genieten !( en dat gaat nog een tijdje duren ...)
Dikke merci voor al het voorbereidend werk , en als ik nog mag ga ik zekers volgend jaar ook weer mee .
Groetekes , ikke
Dikke merci voor al het voorbereidend werk , en als ik nog mag ga ik zekers volgend jaar ook weer mee .
Groetekes , ikke
karin D schreef:Zit nog na te genieten !( en dat gaat nog een tijdje duren ...)
Van goed weer
Van gezelschap van de BiemeRT
Van de kater
Van het motorijden
Van de goede routes
Van....
GRTS Danny
Awel eigenlijk van de perfecte mengeling van dit allemaal een beetje ....RUSOR schreef:karin D schreef:Zit nog na te genieten !( en dat gaat nog een tijdje duren ...)![]()
![]()
![]()
Van goed weer![]()
Van gezelschap van de BiemeRT![]()
Van de kater![]()
Van het motorijden![]()
Van de goede routes![]()
Van....
GRTS Danny
Héhé !!!!