vorig jaar kocht ik tweedehands een 2720 met nog meer dan een jaar garantie, een geluk want ondertussen is het toestel wegens de befaamde condensvlek
omgeruild voor een 2820.
vorig jaar update gedaan van v8 naar v9 (op 2720) zonder probleem en eerst reis mee gedaan voor de switch te doen wegens niet beschikbaar zijn van de 2820.
eind vorig jaar dan 2820 in gebruik genomen en unlock codes verandert voor v8 en v9 versie, op het eerste zicht zonder problemen.
routes gemaakt voor onze reis naar Corsica begin Juni en vorige week proberen in te laden naar 2820, en u raad het al, KAARTEN GEBLOKKEERD OF REGIO`S NIET GELADEN als melding op mijn 2820. Contact opgenomen met support van Garmin maar verder dan het doorsturen van mijn geregistreerde codes kom ik niet.
gisteren alles van de PC gezwierd en terug opgeladen, alle codes ingegeven zonder resultaat.
Wie kan er mij hier bij helpen AUB.
wie helpt mij uit de nood
Moderator: GVN
-
J van geert
-
Shulty
Re: wie helpt mij uit de nood
Als je al een update gedaan hebt ten tijde van je 2720 dan hangen die codes toch daaraan vast...
Met je 2820 zul je een nieuwe update moeten kopen...denk ik...
Met je 2820 zul je een nieuwe update moeten kopen...denk ik...
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
J van geert
Ik heb bij de omruil twee nieuwe codes gekregen en een nieuwe regcode, dus dat moet in orde zijn.
via garmin zelf heb ik nu te horen gekregen dat ik misschien eens moet proberen om mijn GMAPSUPP.IMG
weg te doen omdat hierin corrupte codes kunnen staan.
Proberen maar deze avond. op goed geluk.
via garmin zelf heb ik nu te horen gekregen dat ik misschien eens moet proberen om mijn GMAPSUPP.IMG
weg te doen omdat hierin corrupte codes kunnen staan.
Proberen maar deze avond. op goed geluk.
-
Shulty
Er zit dan misschien een corrupte code in je register, alles eraf zwieren en het progje CCleaner draaien, hopelijk is het daarmee opgelost!
http://www.ccleaner.com/
Is trouwens een superprogramma, dat ik regelmatig laat draaien.
je kan ook proberen,na alles eraf gegooid te hebben, in je register alles manueel te deleten van garmin en/of Mapsource.
Wel opletten, is een gevaarlijk werkje, iets verkeerd doen in je register en je kan een format C beginnen...
Via Start, uitvoeren en dan regedit te typen kom je in je register.
Hopelijk krijg je het opgelost.
Grts,
Peter
http://www.ccleaner.com/
Is trouwens een superprogramma, dat ik regelmatig laat draaien.
je kan ook proberen,na alles eraf gegooid te hebben, in je register alles manueel te deleten van garmin en/of Mapsource.
Wel opletten, is een gevaarlijk werkje, iets verkeerd doen in je register en je kan een format C beginnen...
Via Start, uitvoeren en dan regedit te typen kom je in je register.
Hopelijk krijg je het opgelost.
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
stropke
Hier heb je de volledige uitleg hoe je alles moet installeren: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=12196
Hoop dat dit je helpt
Groeten uit Gent
Stropke
Hoop dat dit je helpt
Groeten uit Gent
Stropke
Fun....is not a straight line
-
J van geert
dank u voor de tips, niets help echter. hij wil gewoon mijn kaarten niet laden naar mijn toestel of bij een update de kaarten aanpassen.
springt op het einde van de installatie gewoon naar het venster Starten van mapsource.
blijkbaar zijn er nog wel mensen die dit annde hand hebben gehad, gelezen op het nederlands forum.
Mijn toestel binnen doe voor herstel gaat eigenlijk niet meer want binnenkort vertrekken wij op reis en dan zou ik natuurlijk graag mijne GPS hebben.
redelijk frustrerend heel die toestand.
springt op het einde van de installatie gewoon naar het venster Starten van mapsource.
blijkbaar zijn er nog wel mensen die dit annde hand hebben gehad, gelezen op het nederlands forum.
Mijn toestel binnen doe voor herstel gaat eigenlijk niet meer want binnenkort vertrekken wij op reis en dan zou ik natuurlijk graag mijne GPS hebben.
redelijk frustrerend heel die toestand.