vastzetten spiegels

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
volpetrolski

vastzetten spiegels

Bericht door volpetrolski »

door te veel over kasseiwegen te rijden (vermoed ik) zit er veel te veel spel op één van mijn spiegels. Hoe krijg ik deze terug vaster?

merci,

VP.
Werner Von C.
Contacteer:

Re: vastzetten spiegels

Bericht door Werner Von C. »

Type motor ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
volpetrolski

oops, vergeten :oops:

't is een R1150R (rockster, maar dat maakt niet uit denk ik)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Plastieken beschermdopje eraf en vaster schroeven heb je al wel geprobeert zeker, hé :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
volpetrolski

niet echt. :) Je bedoelt toch dat zwarte kapje met het vloeistofspiegeltje van de remvloeistof he? (het gaat hier wel degelijk om te veel speling tussen spiegelstang en stuur, niet tussen spiegel en spiegelstang)
Was daar eigenlijk nog niet mee gestart daar ik mijn remmen niet wil verneuken, en in de handleiding is ook weinig concreets terug te vinden.
volpetrolski

no offense taken john. ik ken wel niet de exacte benaming van elk motoronderdeel, maar ik weet nog wel het verschil tussen een steeksleutel en een ringsleutel. ;)
Bedoelde mijn voorganger nu effectief dat zwarte kapje of niet? Want als ik die spiegelstang bekijk, zie ik nergens een aanknopingspunt waar ik eventueel dat ding vaster kan zetten.
Kurt Steyaert

Bericht door Kurt Steyaert »

volpetrolski schreef:no offense taken john. ik ken wel niet de exacte benaming van elk motoronderdeel, maar ik weet nog wel het verschil tussen een steeksleutel en een ringsleutel. ;)
Bedoelde mijn voorganger nu effectief dat zwarte kapje of niet? Want als ik die spiegelstang bekijk, zie ik nergens een aanknopingspunt waar ik eventueel dat ding vaster kan zetten.
Wanneer ga je nu eindelijk dat zwart beschermdopje er met een fijn schroevendraaiertje afpeuteren en je spiegel vastzetten? Doe maar met een dopsleutel of buissleutel, zal beter gaan :twisted:
Grtz Kurt
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

:bsstupid: Zoek en vind het zwarte dopje :wink:
volpetrolski schreef:Bedoelde mijn voorganger nu effectief dat zwarte kapje of niet?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

Te veel volpetrolski gereden en dan komen de spiegels los hé :lol:
aan de voet vd spiegel zit een zwart plastick kapje, omhoog wippen met schroevendraaier, spiegel zo zetten dat je er meer door ziet dan enkel je armen en schouders en dan vastdraaien met steeksleutel. 1 minuutje werk...Zeker voor de rest overal afblijven want ik denk niet je een sleutel talent bent. Hoeft ook niet, daar zijn dealers voor, maar dan zeker overal afblijven....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie