Of weet iemand waar je zo'n schrik-transfo voor op een afsluiting kunt kopen? Dan leg ik 2 metalen platen naast de moto. GRRRRAUUUWWW.
Last van kattepis
Moderator: GVN
-
El Barto
Last van kattepis
Ik zit met een probleempje: als ik 's morgens mijn cape van mijn moto haal , moet ik constateren dat de katten 's nachts weer hun best hebben gedaan.
Ze kunnen het niet laten mijn velgen te bezeiken. Peper strooien helpt niet. Nu had ik gedacht er eens 'ellentriek' op te zetten, maar dat zal wel niet goed zijn voor de software, zeker? Weet er iemand een andere oplossing?
Of weet iemand waar je zo'n schrik-transfo voor op een afsluiting kunt kopen? Dan leg ik 2 metalen platen naast de moto. GRRRRAUUUWWW.
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
-
Iron Gonzo
Re: Last van kattepis
zo een toestel vind je in de betere doe het zelf zaak.El Barto schreef: Of weet iemand waar je zo'n schrik-transfo voor op een afsluiting kunt kopen? Dan leg ik 2 metalen platen naast de moto. GRRRRAUUUWWW.
we hebben er ook zo 1 gekocht om (schoonvader) zijn nieuwe hond het territorium te leren kennen.
het werkt heel goed en is zeer goedkoop.
anders kan je mijn stafford

effe lenen en gegarandeerd dat er geen katten meer zijn in de nabijgelegen omgeving.
mijn schoonvader zijn hond heeft er ook al 5 dood gebeten('t waren dan nog zijn eigen katten ook)
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 30 apr 2005, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Re: Last van kattepis
Eens kijken bij een winkel van AVeVe (boerenbond), ik dacht ze daar gezien te hebbenEl Barto schreef: Of weet iemand waar je zo'n schrik-transfo voor op een afsluiting kunt kopen? Dan leg ik 2 metalen platen naast de moto. GRRRRAUUUWWW.
-
Koen kapoen
-
Iron Gonzo

zeg tegen uw madam dat het moet gedaan zijn met kat te spelen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Wat een originieel onderwerp
Eerste prijs voor unicum
Komen de katten er enkel hun territorium afbakenen, of komen ze er ook slapen?
Katten slapen namelijk o.a. waar aardstralen zijn, motor een meterke verzetten (van de aardstraal weg).
Enfin, tenzij het terri-gedrag is. Katteschrik elementen kopen in tuincentrum me dunkt.
Succes
CU
Georgie
Eerste prijs voor unicum
Komen de katten er enkel hun territorium afbakenen, of komen ze er ook slapen?
Katten slapen namelijk o.a. waar aardstralen zijn, motor een meterke verzetten (van de aardstraal weg).
Enfin, tenzij het terri-gedrag is. Katteschrik elementen kopen in tuincentrum me dunkt.
Succes
CU
Georgie
GSeorgie R1200GS 2005 : veel koppel is veel rijplezier