Accu of startmotor
Moderator: GVN
-
Fotomotorman
- Contacteer:
Accu of startmotor
Bij de laatste tankstop van de toerrit op tweede pinksterdag sloeg mijn R1150RT niet aan gevolgd door het geratel horend bij een lege kapotte accu. Hoe weet ik of de accu (vanuit september 2003) danwel de startmotor zelf kapot is?
Enjoy the ride!
-
Iron Gonzo
Re: Accu of startmotor
accu uitmeten
en van 2003, dit is 5 jaar met uw batterij. je mag een gelukkig man zijn
dus niet te veel proberen toestanden(spaart de electronica) steek een nieuwe batterij en geniet terug tenvolle van uw Beemer
en van 2003, dit is 5 jaar met uw batterij. je mag een gelukkig man zijn
dus niet te veel proberen toestanden(spaart de electronica) steek een nieuwe batterij en geniet terug tenvolle van uw Beemer
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
MARCMOTARD
Dan zal ik wel een héééééééééél gelukkig man zijn zeker : met mijnen Jap 10 jaar dezelfde originele batterij.
En 10 jaar aan een stuk altijd starten bij de eerste druk op de startknop.
Ik hoop dat de batterij van mijnen Adventure (KTM Adventure weliswaar
) het even lang uitzingt ... 
Ik hoop dat de batterij van mijnen Adventure (KTM Adventure weliswaar
O ME MOAR WEG ZUN
in mijn jap ook reeds 10 jaar. wordt wel veel mee gereden, er hangt nooit een lader aan. als mijn bmw 14 niet rijdt en niet aan de lader hangt heb ik prijs...MARCMOTARD schreef:Dan zal ik wel een héééééééééél gelukkig man zijn zeker : met mijnen Jap 10 jaar dezelfde originele batterij.
Ik hoop dat de batterij van mijnen Adventure (KTM Adventure weliswaar) het even lang uitzingt ...
Enkele weken terug ook zo'n "ratelend geluid" meegemaakt. Startmotor was idd defect, magneten waren losgeraakt in behuizing. Volgens hersteller gewoon slijtage (bouwjaar 98; 86000km) of door herhaald starten met slechte batterij (startmotor krijgt dan té warm). 400 € armer nu, maar wel terug vlot starten.
Hoop voor jou dat het slechts de batterij is....
Hoop voor jou dat het slechts de batterij is....