Einde R 1200 S ?
Moderator: GVN
-
hans crabbe
Einde R 1200 S ?
In de Motorradplus van Nederland staat een test van de HP2Sport (+kleine vergelijkingstest R 1200 S) ...en wat beweren die hollanders : als je nog een R 1200 S wil, moet je snel zijn want de produktie stopt !
Ze denken meteen dat er een goedkopere "HP Sport" in de plaats komt.
groeten
hans
Ze denken meteen dat er een goedkopere "HP Sport" in de plaats komt.
groeten
hans
Re: Einde R 1200 S ?
Hoi,
Dat gerucht heb ik ook al opgevangen....
GRTS Danny
Dat gerucht heb ik ook al opgevangen....
GRTS Danny
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
*ChArRaKe*
Zou dit de echte reden zijn, een "goedkopere" hp ??? Mooi alternatief dan, hoewel de R1200S mijn volgend streefdoel was.
Spreken ze dan van slechte verkoop? Ziektes?
Even toelichten aub.
Didier
Spreken ze dan van slechte verkoop? Ziektes?
Even toelichten aub.
Didier
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Rijd er al bijna 2 jaar mee en ben wreed content.En wat kinderziektes betreft denk dat de R 1200 S niet meer mankementjes heeft dan een doorsnee Beemer!!!!Enne dat de productie stopt lees ik al bijna een jaar op onze Duitse vrienden hun Site.Maar dat kan mij niet schelen het is en blijft een fijne motor voor mij.
GRTZ Mario.
GRTZ Mario.
-
*ChArRaKe*
Tja, mocht ik de stap zetten ik zou me ook niet laten demotiveren door " geruchten" het is een knappe moto, en zoals het bij alles gaat, you love it or you hate it , en i love itSBK_Mario schreef:Rijd er al bijna 2 jaar mee en ben wreed content.En wat kinderziektes betreft denk dat de R 1200 S niet meer mankementjes heeft dan een doorsnee Beemer!!!!Enne dat de productie stopt lees ik al bijna een jaar op onze Duitse vrienden hun Site.Maar dat kan mij niet schelen het is en blijft een fijne motor voor mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
GRTZ Mario.
Het zal er wel eens van komen nu de ex-passagier zelf met de moto rijd... rustig rondkijken en tijd afwachten.
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
-
Iron Gonzo
tja de R1200ST vonden ze ook lelijk en zijn gestopt na 3 jaar met produceren.
wat niet goed verkoopt verdwijnt dus.
en dit terwijl de rijkapaciteiten van deze beemers ongelooflijk is en toch waar.
het zijn beide zeer goede motoren die alles in hun segment waar ze thuishoren bezitten.
we zien wel wat er komt
ik heb zelf nog niets gehoord....
wat niet goed verkoopt verdwijnt dus.
en dit terwijl de rijkapaciteiten van deze beemers ongelooflijk is en toch waar.
het zijn beide zeer goede motoren die alles in hun segment waar ze thuishoren bezitten.
we zien wel wat er komt
ik heb zelf nog niets gehoord....
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Wie zegt dat de R1200S lelijk is of dat dit de reden is van zijn verdwijning?
Reden is dat om een bepaalde tijd zowat élk model vervangen wordt door diens opvolger, dit om de concurrenten voor te zijn of mee te zijn, ieder model op z'n beurt dus, er is een tijd van komen en d'r is een tijd van gaan...
Bovendien moet je erop toezien dat je in je eigen productrange niet te veel gaat kannibaliseren of je eigen beconcurreren
Reden is dat om een bepaalde tijd zowat élk model vervangen wordt door diens opvolger, dit om de concurrenten voor te zijn of mee te zijn, ieder model op z'n beurt dus, er is een tijd van komen en d'r is een tijd van gaan...
Bovendien moet je erop toezien dat je in je eigen productrange niet te veel gaat kannibaliseren of je eigen beconcurreren
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Sommige dealers kunnen er nog tweedehands bestellen met de door jouw gewenste opties!!!!!
En ik vond hem mooi vanaf het eerste moment en rijden das pas zalig.

En ik vond hem mooi vanaf het eerste moment en rijden das pas zalig.
De R 1200 S is nooit een verkoopstopper geweest ook niet in Duitsland!!!

-
*ChArRaKe*
En toch moetek eenen hebben

BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Grooooot gelijk!!!
Ge weet niet wat ge mist als ge der genen gehad hebt!!!!

GRTZ Mario.
Ge weet niet wat ge mist als ge der genen gehad hebt!!!!
GRTZ Mario.
Idd,
ik ben ook eigenaar van een s, weliswaar nog maar 2000Km mee gereden, maar toch vind ik het een zeer knappe moto.
Ik versta eigenlijk niet waarom er zo weinig van rijden. Heeft meer dan genoeg power, rijdt zeer soepel, en is toch
comfortabel.
Als ze zogezegd ne goedkoperen HP2 sport zullen maken komt dit in mijn ogen overeen met gewoon nen nieuwen R1200S.
ik ben ook eigenaar van een s, weliswaar nog maar 2000Km mee gereden, maar toch vind ik het een zeer knappe moto.
Ik versta eigenlijk niet waarom er zo weinig van rijden. Heeft meer dan genoeg power, rijdt zeer soepel, en is toch
comfortabel.
Als ze zogezegd ne goedkoperen HP2 sport zullen maken komt dit in mijn ogen overeen met gewoon nen nieuwen R1200S.
Je hebt volkomen gelijk!
Wat bedoelen ze eigenlijk met een goedkopere HP2 SPORT???Hoeveel goedkoper???
Vind de R 1200 S goed zoals hij is je bent ervoor of je bent er tegen.
Voila das mijn mening.
GRTZ Mario.
Wat bedoelen ze eigenlijk met een goedkopere HP2 SPORT???Hoeveel goedkoper???
Vind de R 1200 S goed zoals hij is je bent ervoor of je bent er tegen.
Voila das mijn mening.
GRTZ Mario.
-
*ChArRaKe*
Allee ik ben rustig op zoek naar eenen ... voorkeur zwart , heeft een van jullie de uitlaten verandert? chip? en wat kost zoiets ?
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Een valpartij heeft niet alleen nadelen he Didier. 
-
*ChArRaKe*
Haha... neen want de R1100S gaat gemaakt worden en blijft in huis , die gaat niet weg. Dorbij azek nog eens in een rivier sukkel kannek tenminste alle ritten verder blijven meedoen he
allee ja als er in die ritten dan geen rivieren over te steken zijn of kem weer niks niemeer 
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid