Een goedenavond,
Als "blikrijder"ben ik in het bezit van een TomTom Go 700 met kaart voor geheel Europa en voorzien van alles dat flitst in Nederland. Dit apparaat heeft een Blue Toothaansluiting. Ik wilde de Tom Tom Rijder 2 aanschaffen o.i.d. dat gemakkelijk is aan te sluiten, te updaten etc. Ik hoorde dat een goede oplossing zou zijn (en goedkoper) : Scala-Rider Q2 Bike-to Bike Bluetooth GSM Motorhelm set. Ik heb de info gedownload van internet en inderdaad, het lijkt mij wel wat. De TomTom 700 is niet waterdicht, dus die stop in in het dashboardkastje van mijn R1150RT en met de headset hoor ik mijn instructies. Natuurlijk mis ik dan de visuele ondersteuning! Zou dat een "onoverkomelijk"gemis zijn?? Deze Scala-Rider Q2 kost € 189,00. Dat scheelt natuurlijk behoorlijk, maar "een kat in de zak" is altijd te duur. Wie geeft mij goede raad???? Vast hartelijk dank.
K.J.
TomTom go 700 metScala-Rider Q2
Moderator: GVN
Re: TomTom go 700 metScala-Rider Q2
Gij zult de bt van uw Go 700 NIET kunnen linken met de bt van een Scala Rider. Ik heb dat al eens geprobeerd en gelukkig de Scala Rider terug mogen binnen leveren.
Waarom je de visuele onde'rsteuning zou moeten missen is mij een raadsel. Lijkt mij trouwens ondoenbaar.
Ik heb het eerst jaren zo opgelost:

En nu zo:

Waarom je de visuele onde'rsteuning zou moeten missen is mij een raadsel. Lijkt mij trouwens ondoenbaar.
Ik heb het eerst jaren zo opgelost:

En nu zo:

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop