Nieuwe alternator!
Moderator: GVN
Nieuwe alternator!
Gisteren het bericht gekregen van de garage dat ik een nieuwe alternator op mijn gs moet laten zetten, pffff 630 eurootjes 
-
John
- Contacteer:
Re: Nieuwe alternator!
Hebben ze er ook bij gezegd waarom? Er zijn toch genoeg spullen te vinden tweedehands.
-
Iron Gonzo
geplaatst of enkele de alternator?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ja geen echte reden gegeven... ja enkel de alternator zonder werkuren! nog eens 100euro werkuren
eis dat ze er een gereviseerde inzetten... desnoods bestel je die zelf.
Nieuw kosten ze inderdaad massa's, doch een perfect gereviseerde vind je voor een prikje... zelfs via de dealer!
Nieuw kosten ze inderdaad massa's, doch een perfect gereviseerde vind je voor een prikje... zelfs via de dealer!
Ik heb er bij een dealer in de kempen een zo goed als nieuwe gekocht voor amper 260 euro, afkomstig van een schademotor. Deze dealer heeft steeds 2dehandsonderdelen in voorraad voor kleine prijzen, goede service.
philip
philip
ja hoor, steeds vriendelijk en bijna alles in voorraad, zelfs voor mensen die zelf sleutelen.
Ik ben vandaag bij Winge Motors geweest, het is dus ook mogelijk om mijn alternator te reviseren... dinsdag weet ik de prijs.