BiemeRT schreef:Ieder zijn ding, maar ik zweer bij merkdealers-onderhoud. Waarom ..... daarom

Ik haal enkel m'n onderdelen bij de BMW Dealer,de rest doe ik zelf,of met hulp van een BMW deskundige,op deze manier is BMW rijden haast zo goedkoop als met een minibrommertje rijden!!
Ik hoef al die"show"niet van een blitse showroom,waar ze me aanspreken,als Mr.Peeters,door een onthaalmedewerker/ster,en waar ik tussen al het nieuwe spul MOET wachten,met een lauw koffietje,want in de werkplaats gebeuren dingen die een staatsgeheim zijn,of het daglicht niet mogen zien,en daarna bijna niet meer naar huis durf met de rekening,omdat die dan de helft van ons maandbudget overschrijdt
Tja,iedereen doet maar,en de ene kan zich wat meer veroorloven dan de andere,maar er zijn genoeg niet officiele motorherstellers die genoeg ervaring hebben om Uw BMW tip top te onderhouden,voor een betaalbare prijs,trouwens zelf sleutelen,geeft je een voldoening die niet te evenaren is,en is echt niet zo moeilijk,mits wat aandacht,en luisteren naar goede raad van onze techneuten hier op het forum.
Natuurlijk als je een nieuwe BMW koopt,ben je haast verplicht om bij de officiele BMW dealer langs te gaan,dat begrijp ik ook wel,maar mijn GS'je zien ze enkel op de parking van de BMW dealer,als ik om m'n wisselstukken ga!!
Geef mij maar de"old school"motorhersteller,met zwart omlijnde vingernagels,waar je nog kan zien wat er aan je motorfiets gebeurt,en nog ff kan napraten,en de rekening,kan betalen,met als extra wat "drinkgeld"voor de prima service,en die bestaan nog echt hoor!!!
Frank