Net thuis ... laatste gestart en laatste vertrokken van het schip ... zo hoort het
Sorry "cooper" voor de uitspraak "watje" .... het was een eerste reaktie, en vond het fijn dat je er vandaag bij was. Klasse !
Ik denk dat het voor de meesten wel een superdag was .... en dat hadden we in grote mate te danken aan het goede (watje's) weer. De rit opzich maakt iedereen voor zich uit of ze het tof vonden of niet, maar ik dacht van wel. Ik doe het graag en is dan ook geen moeite !Dus geen bloemen (maar ook geen bloempotten)
Speciale vermelding aan een paar créme de la créme kerels. Alias "de John" en Moh_fan die toch van heel ver moesten komen en present waren, de rit uitreden en bij aankomst er nog de sfeer inhielden. Doet me plezier. Ook aan nieuw lid Bart en vrouwtje die van Zolder kwamen zonder gps en alle "De Kroons" van uren in de omgeving nu weten zijn. Heb hun dan op sleeptouw genomen om 11 uur vanmorgen.
Heel wat volk bij de aankomst. Zoals ze beloofd hadden, Tazke en husband en Charake en Chiske, Ludo, Jempi, Hans, Bart, Iron Gonzo (die alle motors start),Wally, .... sorry ik kan (nog) niet iedereen bij naam, maar toch gemeende dank aan allen. Hoop ook dat ik niet overdreven heb met de reuze "brochetten" ... ze waren reuze lekker ! En op tijd -))
Voor eerste jaar lid, VaBéNé, kegeltjesrijden en dit ga ik nu zelf wat genieten van andere organisaties van de club.
Foto's volgen nog op dit topic.
Tot één van volgende en nogmaals bedankt.