Hallo,
Weet er iemand waar ik kneedbaar metaal zou vinden? Dit om mee te nemen op reis om eventuele reparaties uit te voeren. Heb ooit iets gelezen op het net over een product dat zelfs op met olie besmeurde oppervlakken zou hechten.
Thanx Gerd
kneedbaar metaal
Moderator: GVN
Re: kneedbaar metaal
kan je kopen in tube bij de betere doe-het-zelf zaak.
-
Jo De Paepe
best is de soort die uit 2 componenten bestaat. de 2 pasta's bij elkaar voegen en goed doorkneden voor gebruik
ik heb het ooit eens gebruikt om een gebarsten waterpomp te herstellen en moet zeggen , ik was verbaasd over het resultaat. In 1 uurtje keihard
Het is een proffessioneel produkt DEVCON , ik dacht ooit gekocht bij een autoparts zaak
ik heb het ooit eens gebruikt om een gebarsten waterpomp te herstellen en moet zeggen , ik was verbaasd over het resultaat. In 1 uurtje keihard
Het is een proffessioneel produkt DEVCON , ik dacht ooit gekocht bij een autoparts zaak
-
webcommerce
Ik heb al een aantal reparaties gedaan met het "kneedbaar staal" van Bison (Henkel).
Gewoon de 2 componenten met je handen goed door elkaar kneden. Je kan op dit materiaal na uitharding alle mogelijke bewerkingen uitvoeren, schuren boren heb er zelfs al draad in getrokken...
Gewoon de 2 componenten met je handen goed door elkaar kneden. Je kan op dit materiaal na uitharding alle mogelijke bewerkingen uitvoeren, schuren boren heb er zelfs al draad in getrokken...