Spatbordje boven het achterwiel.
Moderator: GVN
Re: Spatbordje boven het achterwiel.
Klopt het dat dat je aan 101£ zit?
Wat staat het Pond tov de Euro?
J
Wat staat het Pond tov de Euro?
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Volgens de wisselkoersen op Kanaal Z staat de Euro 0.8 t.o.v. de Britse Pond. 101/0.8=126€
Hopelijk helpt dit.
Hennie
Hopelijk helpt dit.
Hennie
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
000000000000000000
Laatst gewijzigd door Rakthi op 23 mar 2011, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Was iets van een 95pond (kan iets meer zijn afhankelijk van de verzendkosten, heb de goedkoopste geselecteerd). Pond stond gisteren 1,26 dus +/- 120euro. Heb vandaag mailtje had dat het is verzonden dus ik verwacht het begin volgende week.
Gr,
V
Gr,
V
BMW R1200GS Rallye
Corsica 2005, 2006, 2007, 2008, Eastern Europe Tour 2009, Caucasus Tour 2010, Balkan Adventure 2011, Marokko 2012, 2 Motorbikes 2 Russia 2013, 2 Motorbikes 2 Transdniestr 2014, Frankrijk 2015, Balkan 2016, Schotland 2016, Ierland 2017, Noordkaap 2017, Italië 2018, IJsland 2018, Silk Road Adventure 2019.
Corsica 2005, 2006, 2007, 2008, Eastern Europe Tour 2009, Caucasus Tour 2010, Balkan Adventure 2011, Marokko 2012, 2 Motorbikes 2 Russia 2013, 2 Motorbikes 2 Transdniestr 2014, Frankrijk 2015, Balkan 2016, Schotland 2016, Ierland 2017, Noordkaap 2017, Italië 2018, IJsland 2018, Silk Road Adventure 2019.
Ik ga het dan ook bestellen, dat scheelt in ieder geval een pak minder water tegen mijn benen.
volgende maand op verlof dus, ik zal het nog op tijd hebben hoop ik.
J
volgende maand op verlof dus, ik zal het nog op tijd hebben hoop ik.
J
-
bougimain
- Contacteer:
1.00 GBP = 1.27361 EUR
United Kingdom Pounds Euro
1 GBP = 1.27361 EUR 1 EUR = 0.785167 GBP
United Kingdom Pounds Euro
1 GBP = 1.27361 EUR 1 EUR = 0.785167 GBP
-
sprint
zouden jullie niet beter een auto kopen
Altijd warm en droog
Altijd warm en droog
Marnix.

Kunnen jullie eens laten weten of het ook daadwerkelijk minder water tegen het linker been opwerpt als de baan nat is? Als het werk installeer ik ook een want nu wordt mijn linker bil aan de achterkant wel erg vuil.
Dank u, Hennie
Dank u, Hennie
Its not the speed that kills, its the sudden stop!
YOO
Ik snap 't eigenlijk niet goed, een GS is geen RT, als je dus uit de wind en droog achter 't stuur wil zitten hebben jullie dus om te beginnen al een verkeerde moto gekozen. Ik weet ook dat de GS véle speelser rijdt dan de RT, maar die heeft dan ook z'n sterke kanten, zoals een betere bescherming tegen de weerselementen.
Beide voordelen op één moto, da's een utopie
Wat ik ook niet snap, ik rij van in 't begin zonder dat mottige spatbordje, komende vanaf de cardan. Ik heb weinig of geen last van opspattend water, maar voor de rest heb ik geen spatlappen, of extra, al dan niet carbon, spatbordjes geplaatst. Zou 't niet kunnen dat dat kleine spatbordje 't water naar voren, richting de benen projecteert
Ik zou gerust dat eerst is testen alvorens zo'n dikke 100€ te investeren in iets waarvan anderen al gezegd hebben dat 't niets helpt
Grtz, Philip!
Ik snap 't eigenlijk niet goed, een GS is geen RT, als je dus uit de wind en droog achter 't stuur wil zitten hebben jullie dus om te beginnen al een verkeerde moto gekozen. Ik weet ook dat de GS véle speelser rijdt dan de RT, maar die heeft dan ook z'n sterke kanten, zoals een betere bescherming tegen de weerselementen.
Beide voordelen op één moto, da's een utopie
Wat ik ook niet snap, ik rij van in 't begin zonder dat mottige spatbordje, komende vanaf de cardan. Ik heb weinig of geen last van opspattend water, maar voor de rest heb ik geen spatlappen, of extra, al dan niet carbon, spatbordjes geplaatst. Zou 't niet kunnen dat dat kleine spatbordje 't water naar voren, richting de benen projecteert
Ik zou gerust dat eerst is testen alvorens zo'n dikke 100€ te investeren in iets waarvan anderen al gezegd hebben dat 't niets helpt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Ik weet al van Luc VB dat het wel helpt, hij heeft het zelf gedaan met rubberlappen.
en Koppel dat het er bij u niet opzit kan je zien aan uw machine, je kan nauwelijks nog de kleur zien.
Ik wil het gewoon doen voor de Corbin en de Batterij die vol slijk en nat ligt te worden.
Als je uw zadel eraf haalt is dat ene modderboel eronder. ik hoop dat het met de spatbord wat opgelost geraakt.
J
en Koppel dat het er bij u niet opzit kan je zien aan uw machine, je kan nauwelijks nog de kleur zien.
Ik wil het gewoon doen voor de Corbin en de Batterij die vol slijk en nat ligt te worden.
Als je uw zadel eraf haalt is dat ene modderboel eronder. ik hoop dat het met de spatbord wat opgelost geraakt.
J
Wel mensen, die Innenkotflügel van Wunderlich helpt echt.
Voordien mijn linkerkuit onder de smurrie, nu enkel de linkerhak.
Rechts was het niet zo erg, is het dus ongeveer gelijk gebleven, maar waarschijnlijk omdat de kardan je been beschermt.
Batterij en vering zijn nu ook beschermd, en da's mooi meegenomen.
OK, een RT geeft een betere bescherming, maar da's nu éénmaal niet mijn goesting.
Nat worden bij regen hoort er op een GS bij, maar om nu bij het minste spatje water met een smerige broek te zitten...
Ik ben blij met deze oplossing, die BMW zelf ook op de Megamoto zet...
Voordien mijn linkerkuit onder de smurrie, nu enkel de linkerhak.
Rechts was het niet zo erg, is het dus ongeveer gelijk gebleven, maar waarschijnlijk omdat de kardan je been beschermt.
Batterij en vering zijn nu ook beschermd, en da's mooi meegenomen.
OK, een RT geeft een betere bescherming, maar da's nu éénmaal niet mijn goesting.
Nat worden bij regen hoort er op een GS bij, maar om nu bij het minste spatje water met een smerige broek te zitten...
Ik ben blij met deze oplossing, die BMW zelf ook op de Megamoto zet...
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Heb vandaag mijn Mudsling ontvangen. Ziet er goed uit.
Gr,
Vincent
Gr,
Vincent
BMW R1200GS Rallye
Ik heb zo een "mudsling" van Nippy Normans besteld en snel en correct ontvangen.
Vandaag geplaatst, en het ziet er goed en stevig uit. Plaatsing is zeer eenvoudig.
Nu nog testen met regenweer.
Groeten,
Joris.
Vandaag geplaatst, en het ziet er goed en stevig uit. Plaatsing is zeer eenvoudig.
Nu nog testen met regenweer.
Groeten,
Joris.
GSA 2008 - RT 2013
gezien de problemen met Visa betaling heb ik de methode van onze Gs vrienden uit het noorden geprobeerd.
Ik heb het plannetje afgedrukt, rubber gekocht 12€ en twee zijkanten en een mudflap in het midden gemaakt.
het was redelijk eenvoudig, en nu maar wachten op regen
, ik ben benieuwd.
J
Ik heb het plannetje afgedrukt, rubber gekocht 12€ en twee zijkanten en een mudflap in het midden gemaakt.
het was redelijk eenvoudig, en nu maar wachten op regen
J
Ik heb vlug de site van onze Nederlandse vrienden eens opgezocht voor de info van een goedkope oplossing voor een achterspatbord.
Als het op centjes aankomt moet je bij onze noorderburen gaan kijken he.
http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html
Als het op centjes aankomt moet je bij onze noorderburen gaan kijken he.
http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html

-
bmwfreakske
Misschien te laat maar ik heb er gevonden voor mijn GSA
Hier de info!!!!!
Re: achterspatbord
Van: Frank Van De Velde (info@motoaccess.be)
Verzonden: maandag 26 oktober 2009 11:24:41
Aan: luc baillieu (lucbaillieu@hotmail.com)
Sorry,
Kosten 104,06 euro
----- Original Message -----
From: luc baillieu
To: info@motoaccess.be
Sent: Saturday, October 24, 2009 3:59 PM
Subject: achterspatbord
Beste
graag had ik een prijs gekregen voor een achterspatbord en spatbordverlenger voor.
Het gaat om een BMW R1200GSA bwj 2009.
Hier de info!!!!!
Re: achterspatbord
Van: Frank Van De Velde (info@motoaccess.be)
Verzonden: maandag 26 oktober 2009 11:24:41
Aan: luc baillieu (lucbaillieu@hotmail.com)
Sorry,
Kosten 104,06 euro
----- Original Message -----
From: luc baillieu
To: info@motoaccess.be
Sent: Saturday, October 24, 2009 3:59 PM
Subject: achterspatbord
Beste
graag had ik een prijs gekregen voor een achterspatbord en spatbordverlenger voor.
Het gaat om een BMW R1200GSA bwj 2009.
Andalousie 09/2018
-
bmwfreakske
Ik moet zeggen dat het spatbord achteraan niet zoveel helpt,ik probeer de zijpaneeltjes van Wunderlich!
Andalousie 09/2018