beste vrienden motorijders
ik kan een van 1995 r100rt classic kopen met 30.000km op de klok en ongeveer 5.500e
geen ervaring met dit type ,
graag jullie bevindingen over dit type boxer
bompa
ex k100rt k75s r1100rs r1100rt
zou hem kopen omdat het model toch zo mooi is allez mijn gedacht he
motogroeten , bompa
r100rt classic
Moderator: GVN
Re: r100rt classic
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
r100rtclassic
Beste, ikzelf rij al een 5 tal jaar met een r100rtclassic. Toen ik hem kocht had hij 58000 km op de teller. Nu heb ik er 80 000 km. Geen speciale (onoverkomelijke ) moeilijkheden mee ondervonden. Best hem eens goed nakijken en groot onderhoud ( laten) doen. Is nog een machien waar je met handboek erbij veel zelf kunt doen en zonder grote kosten.
Wat de kostprijs betreft, prijs lijkt me ok als hij in goede staat is. Anders wat proberen af te dingen?
groeten,
Peter
r100rtclassic
Wat de kostprijs betreft, prijs lijkt me ok als hij in goede staat is. Anders wat proberen af te dingen?
groeten,
Peter
r100rtclassic
-
MiGSel
- Contacteer:
Met zo'n R100RT kan je wat minder vlot door de bocht dan met een R1100RT. Hoeveel belang je daaraan hecht is persoonlijk natuurlijk. Het rijwielgedeelte is minders stabiel en de conventionele voorvork is niet te vergelijken met wat je gewoon bent op een R1100RT. De windbescherming is goed maar je hebt nogal veel turbulentie op helmhoogte. Met open visier rijden was daardoor moeilijk voor mij, met m'n 1.76m. In de zomer is de windbescherming zo goed dat je zit te puffen, want veel koeling krijg je niet en de warmte van de motor zit "in" de kuip.
Ik heb daarom de mijne begin dit jaar verkocht. Zeer mooie staat, met 30k en een WP achterveer, koffers met binnentassen, tanktas, alles erop en eraan voor 4800 euro. De prijs lijkt mij dus aan de hoge kant. Maar goed, een moto is waard wat je ervoor over hebt hè
Ga toch eerst maar eens een stevige proefrit doen zou ik zeggen.
Salut,
Michel
Ik heb daarom de mijne begin dit jaar verkocht. Zeer mooie staat, met 30k en een WP achterveer, koffers met binnentassen, tanktas, alles erop en eraan voor 4800 euro. De prijs lijkt mij dus aan de hoge kant. Maar goed, een moto is waard wat je ervoor over hebt hè
Ga toch eerst maar eens een stevige proefrit doen zou ik zeggen.
Salut,
Michel