Hoi,
Vandaag ook genoten van de rit... Van het gezelschap daarentegen

Speciaal volk hoor, daar maakt ge wat met mee hoor.
Eerst en vooral had den Tuur zijn dak van zijne LT dichtgedaan.....

... Ingridje mocht niet nat worden
Jaja de rit is een beetje vervloekt met regen maar er was toch al wat meer volk als vorig jaar.
Dan maar een koffietje gedronken voor de rit....

Ons Chris was toen al snode plannen aan smeden om mij ergens achter te laten onderweg en der met Rbee uit te trekken....
De Luc bestudeerd voor een keertje de alcohol vrije kaart....
Maar dat heeft niet lang geduurd hoor....
Na zo'n fleske zag lag hij onder tafel en zag er niet meer zo goed uit... en we moesten nog vertrekken....

Dat beloofde dus... Maar het ergste moest nog komen en dat hadden we te danken aan deze persoon....

Die weet wel waarom hij liever gaat werken dan met zijn vrouwtje te gaan rijden...
Het begon al met een fotootje nemen....

... Schat hoe werkt dat hier????
Allee ik zal nog eens uitleggen...

AAAA zo werkt dat....
Hij zag dat hellemaal zitten om zijn vrouwtje met ons voor een dag mee te geven....
Allee wij op weg.... Twee GSA's moesten voor chocoladepitje rijden en twee erachter om de omgeving bij te beveiligen
Maar daar hadden we de handen mee vol en gelukkig kwam de Willy met zijn RT nog een beetje helpen.
Verder kunt ge niet mee op restaurant gaan met die ST rijdsters... Voor dat ge het weet eten ze eerst u bord leeg om dan vervolgens aan hun bestelling te beginnen.
En dan verschieten ze dat ze niet alles op krijgen...
Verder bij het vertrekken aan dat restaurant hinderen ze nog wat gehandicapten
Toen dachten we nog iets te gaan drinken en dan geeft ze uwe Chaufontaine aan de bloemen
Dan hebben we maar besloten om Rbee op te zadelen met de opdracht ze terug naar afzender te brengen... Hopelijk heeft Rbee dit overleefd
Patrick schone cadeau hoor, Als ge nog eens moet werken ga ik dat ook doen hoor
Verder zal de Luc Boxer het verhaal van de middag stop nog wat moeten illustreren.... daar hadden we tijdens de strandwandeling na het eten ook nog de handen vol met.... je mag twee maal raden Het rijd met een F800ST
Allee en nu serieus.... Al die zever hierboven mag je vergeten... Het was zeer tof en een goede rit.
Tof gezelschap en tot de volgende
GRTS Danny