In het algemeen GS forum stelt er iemand vast dat hij een slag heeft in zijn achterwiel. Wel ik kan u zeggen dat ik ook een slag in het achterwiel heb en dat dit onder garantie wordt vervangen. Ondertussen ben aan het derde set remschijven toe, blijkt nu dat het achterwiel krom is en daar zit nu net de schijf op gemonteerd.
Maar was dit maar alles. Mijn GSA heeft 8500 Km, en buiten de remschijven (3 setjes vooraan en achteraan graag) , zijn de kleine windschermkes al vervangen, is de pakdrager vervangen (roest), roesten de bevestigingen van mijn mistlampen, heb ik een lekkende achteras, roestende koffer, komt er olie vantussen de rubber tussen de kardan en de versnellingsbak en roesten de vijzen (allé t'zijn geen gewoon vijzen, ze zitten zo op een zwart blokje, weet ik veel) ter hoogte van de inlaatstukken (links en rechts) en heb ik vochtige plek ter hoogte van de telelever (weet nog ni wat dat te betekenen heeft)
Tof hé na 8500 Km, en weet je wat ? T'is mijne tweede met problemen. Nu koop ik geen andere meer (doe teveel verlies), nee , BMW moet maar zien dat zijn prutsen goed zijn. Ik heb betaald voor een deftig machien. Morgen naar de dealer. Heb de fotokes al opgestuurd. Ben het nu wel grondig beu (en nee ik beul niet met die GSA, laat de motor steeds goed opwarmen, leg het beestje in de watten, ga netjes op onderhoud, you name it, I do it)
Voor de tweede keer heeft BMW mijn vakantie verknalt. Nu ben ik eens nieuwsgierig wat BMW gaat doen. Ik veronderstel herstellen onder garantie (dan is het alvast tot volgende trip want telkens ik meer dan 500 Km rij is het prijs)
Pas op over de dealer geen slecht woord, die mens doet wat hij kan en ziet het zelf ook al ni goe meer zitten
to be continued
TC