after market producten

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Tommeke

after market producten

Bericht door Tommeke »

Gezien de GS een heel populaire motor is en heel wat van de eigenaars ook op zoek zijn naar allerlei accessoires voor op hun motorfiets denk ik dat het misschien interessant zou zijn om eens een overzicht te maken van alle fabrikanten/winkels die zo'n producten maken/verkopen en dit eventueel per categorie. Zo kan men misschien gemakkelijker prijzen vergelijken en dus wat centen uitsparen...
Zijn er nog voorstanders van het idee?
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
Werner Von C.
Contacteer:

Re: after market producten

Bericht door Werner Von C. »

Enkel als het een "stickie" wordt (een item dat steeds bovenaan de topiclijst blijft staan), zoniet verdwijnt het topic binnen enkele weken naar de eeuwige jachtvelden om ze enkele weken later weer dezelfde vraag te moeten lezen, ditmaal door een ander gesteld en dan als antwoord te lezen "gebruik de zoekfunctie" en.... :clown: :pig:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Tommeke

Bericht door Tommeke »

Moet te doen zijn eh, maar ik denk niet dat wij dit zomaar kunnen. Ik zou ook maar het voorstel doen indien er genoeg vraag naar is...
danielGS

Bericht door danielGS »

http://www.bmwgsclub.nl/links.htm begin maar te zoeken :wink:
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Tommeke

Bericht door Tommeke »

Da's ook een mogelijkheid
PP

Bericht door PP »

Iemand ervaring met een MRA Varioscreen op zijn R1200GS MRA. Ik had dit vroeger op mijn Africa Twin staan met een verbluffend resultaat. Overweeg nu om 'n dergelijk scherm op mijn GS te zetten. Alleen is het wat duur om zo maar effe te proberen en dan vast te stellen dat het comfort er niet op vooruit gegaan is.
Am I part of the disease?
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

PP schreef:Iemand ervaring met een MRA Varioscreen op zijn R1200GS MRA. Ik had dit vroeger op mijn Africa Twin staan met een verbluffend resultaat. Overweeg nu om 'n dergelijk scherm op mijn GS te zetten. Alleen is het wat duur om zo maar effe te proberen en dan vast te stellen dat het comfort er niet op vooruit gegaan is.
Er zijn 2 (of 3 uitvoeringen ondertussen) die met de kleine spoiler is niet zo denderend, maar beter dan origineel. Die met het uitschuifbaar scherm (zie foto) moet heel goed zijn, maar ik vond 163 euro te duur op de 1200. Op mijn 1150 had ik dit wel en kon je tot +/- 160 gewoon met open scherm rijden, zeer weinig turbulenties. en het zag er nog goed uit ook.

Afbeelding
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie