Kaartupdate 2008

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Dirk 9700

Re: Kaartupdate 2008

Bericht door Dirk 9700 »

Schalkseruiter® schreef:BELANGRIJK!

Nieuwe procedure en voorwaarde aangaande gratis kaartupdates :
Grtz
Schalkse®
Was al geplaast door Fluppie... :!:

Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
JohanGS

Bericht door JohanGS »

John schreef:Prachtig van al die hints te lezen maar persoonlijk ben ik er niet veel mee. Heb namelijk nog steeds GEEN dvd in mijn bus gevonden :twisted:
En dan weten dat er velen met twee van die schijfjes zijn bedeeld. Leuk is anders :cry:
Ik ging mijn extra schijfke cadeau doen aan een kameraad met een 2650, maar hij is niet geintresseerd.
Dus als je wil mag je er steeds achterkomen, tis wel enkel voor de 26 serie wel te verstaan :wink:
En de unlock moet je uiteraard nog zelf betalen :mrgreen:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
John
Contacteer:

Bericht door John »

JohanGS schreef:
John schreef:Prachtig van al die hints te lezen maar persoonlijk ben ik er niet veel mee. Heb namelijk nog steeds GEEN dvd in mijn bus gevonden :twisted:
En dan weten dat er velen met twee van die schijfjes zijn bedeeld. Leuk is anders :cry:
Ik ging mijn extra schijfke cadeau doen aan een kameraad met een 2650, maar hij is niet geintresseerd.
Dus als je wil mag je er steeds achterkomen, tis wel enkel voor de 26 serie wel te verstaan :wink:
En de unlock moet je uiteraard nog zelf betalen :mrgreen:
Heel vriendelijk maar dat is niet wat ik nodig heb. Voor mijn 2610 heb ik de update.
Voor de Zumo heb ik de NT versie nodig. Garmin UK heeft beloofd van mij er eentje op te sturen want er was iets misgelopen met hun afhandeling.
Plaats reactie