Voor al diegene die een GPS bevestiging hebben à la Notter: dus met 2 boutjes vastgemaakt aan je dashbord. Stelt Notter voor om ze met 2 boutjes met draaikop vast de draaien i.p.v. de standaard BMWboutjes. Heel erg knap ware het niet dat ze verschrikkelijk duur zijn (€ 30,00/paar). Dus heb ik onze Jurgen daar eens voor gecontacteerd en wat bleek?? Hij kan ze aan +/- € 2,41 per stuk incl. BTW bekomen (als hij er 100 ineens afneemt). Nu is het aan ons om 50 motards samen te krijgen die dit nodig hebben zodat Jurgen van zijn 100 stuks vanaf geraakt.
De montagekit is hier te bekijken.
En zo ziet em er uit met die schroefboutjes
Nog een extra voordeel buiten het mooiere uitzicht is dat je dan makkelijk je GPSmount meeneemt bij een pitstop.
to beem or not to beem, that's the question
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
yann schreef:Voor al diegene die een GPS bevestiging hebben à la Notter: dus met 2 boutjes vastgemaakt aan je dashbord. Stelt Notter voor om ze met 2 boutjes met draaikop vast de draaien i.p.v. de standaard BMWboutjes. Heel erg knap ware het niet dat ze verschrikkelijk duur zijn (€ 30,00/paar). Dus heb ik onze Jurgen daar eens voor gecontacteerd en wat bleek?? Hij kan ze aan +/- € 2,41 per stuk incl. BTW bekomen (als hij er 100 ineens afneemt). Nu is het aan ons om 50 motards samen te krijgen die dit nodig hebben zodat Jurgen van zijn 100 stuks vanaf geraakt.
Nog een extra voordeel buiten het mooiere uitzicht is dat je dan makkelijk je GPSmount meeneemt bij een pitstop.
Yann,
Mij mag je alvast op je lijstje toevoegen, geef maar een seintje als je ze hebt (er is geen haast bij), dan kom ik er wel even om...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Yann had de prijs gevraagd voor die boutjes en het gaat over een maat van M5x16 in inox. Dus geen M6, maar daar kan ik uiteraard ook wel aangeraken. Ik probeer nu iemand te bereiken die me een setje inox schroeven kan toveren voor de R1200GS, zodat die mensen ook zoals op de R1150RT zich ook in inox kunnen bewegen aan en mooie prijs.
Iemand een idee ?
Er is ook al vraag geweest naar de bouten van remklauwen en andere delen van het rijwielgedeelte, dus als er hier mensen zijn die dit me kunnen bevestigen én of het toegelaten is, graag info...
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
yann schreef:Voor al diegene die een GPS bevestiging hebben à la Notter: dus met 2 boutjes vastgemaakt aan je dashbord. Stelt Notter voor om ze met 2 boutjes met draaikop vast de draaien i.p.v. de standaard BMWboutjes. Heel erg knap ware het niet dat ze verschrikkelijk duur zijn (€ 30,00/paar). Dus heb ik onze Jurgen daar eens voor gecontacteerd en wat bleek?? Hij kan ze aan +/- € 2,41 per stuk incl. BTW bekomen (als hij er 100 ineens afneemt). Nu is het aan ons om 50 motards samen te krijgen die dit nodig hebben zodat Jurgen van zijn 100 stuks vanaf geraakt.
P@trick
'k heb een mailtje gestuurd naar Notter voor de overige boutjes.
Dit was hun antwoord:
'Beste Yann,
waarschijnlijk vanwege de prijs is de vraag naar deze bouten nihil.
Een prijs van 2,41 euro is heel wat anders.
Ik zou het wel willen proberen met 100 ( 98 ) stuks.
Ik neem aan dat dat met faktuur kan. Naar Nederland kan geleverd worden zonder BTW.
Groeten uit Notter,
Eric
Voila!
Dus Jurgen, bestellen maar! en de overschot mag je naar Notter sturen in Nederland met factuur.
to beem or not to beem, that's the question
R1200GSA LC TB '16
BMW Motorclub Vlaanderen lid sinds 2004
Jürgen,
Breng er voor mij ook 2 mee a.u.b.
Tot vrijdag in Herent.
Patrick V
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
yann schreef:Bestelling is gebeurd voor eerste 100 stuks. We wachten op de levering bij Jurgen.
Yann,
Laat je me nog weten wanneer ik mijn twee boutjes bij jou kan komen afhalen ?
Greetz,
P@trick
1) P a t r i c k (2) => geleverd
2) BMW Freakske (2) => Via Fluppie geleverd
3) Patrick V (2) => Via Fluppie geleverd
4) Fluppie (20) => geleverd
5) Yann (4) => geleverd
6) Partrick VDB (2) => geleverd
7) Patje (2) => per post verstuurd
8) Martin M (2) => geleverd
9) Geert VN (2) => geleverd
10) De Ron (2) => geleverd
Subtotaal = 40 stuks
Dus gaan de overige 60 richting Notter.
Tenzij er nog snel iemand reageert, laten we afspreken dat ik op woensdag aanstaande alles verstuur.
Bedankt en succes ermee
Laatst gewijzigd door JüRgen op 18 mei 2005, 12:07, 3 keer totaal gewijzigd.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum