trippy bestand naar garmin streetpilot 2610 converteren
Moderator: GVN
trippy bestand naar garmin streetpilot 2610 converteren
Kan mij iemand helpen, ik ben op zoek naar een programma om route's die gemaakt zijn voor TRIPPY te converteren naar Garmin streetpilot 2610. Om geen misverstanden te hebben het gaat hier over ritten die een vriend zelf gemaakt heeft voor zijn trippy die ik wil omzetten en niet over ritten die je kan downloaden.
Re: trippy bestand naar garmin streetpilot 2610 converteren
buzzy,
Is het niet mogelijk om een trippy-bestand geopend met de trippy-software op te slaan als een .gpx-bestand ? Mapsource kan .gpx-bestanden openen ...
Omgekeerd zou je dus een route opgeslaan onder .gpx in Mapsource kunnen openen in de trippy-software om er zodoende een bolleke-pijl van te maken.
mvg, $ven
Is het niet mogelijk om een trippy-bestand geopend met de trippy-software op te slaan als een .gpx-bestand ? Mapsource kan .gpx-bestanden openen ...
Omgekeerd zou je dus een route opgeslaan onder .gpx in Mapsource kunnen openen in de trippy-software om er zodoende een bolleke-pijl van te maken.
mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.
Tripy II

Tripy II

Re: trippy bestand naar garmin streetpilot 2610 converteren
Klopt inderdaad , als uw maat de rit opent met tripy - roadtracer. Dan 'opslaan als' en onderaan in het uitklapvenstertje .trb (tripy roadbook) verzetten naar .gpx(universele gps formaat). Deze .gpx kan jij dan openen in Garmin Mapsource. Best wel even de waypoints verwijderen want tripy zet een waypoint op alle afslagen. Dan rest er een track waarover je met de route tool van mapsource gaat om er een garmin route van te maken. Het klink moeilijkker dan het is want op 5 minuten gepiept....Veel succes