streetpilot 3 deluxe

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ozerbes

streetpilot 3 deluxe

Bericht door ozerbes »

Hallo,
Ik zou een gps willen aanschaffen voor de motor en streetpilot 3 deluxe is regelmatig te koop 2 de hands ( zeer betaalbaar i.vgl.m. zumo en tt2), werkt dat ook een een oortje in de helm, bestaat dat toestel al lang, en zijn de kaarten daarop bijgevolg nog up to date? of kun je dan toch nog recente kaarten hiervoor gebruiken? of is het zowiezo een achterhaald toestel?

m.vr.gr.
bart
Erik

Re: streetpilot 3 deluxe

Bericht door Erik »

bart funduro schreef: streetpilot 3 deluxe is regelmatig te koop 2 de hands, werkt dat ook een een oortje in de helm
ja, 2,5 mm aansluiting
bart funduro schreef: bestaat dat toestel al lang
vanaf 2002
bart funduro schreef: zijn de kaarten daarop bijgevolg nog up to date
zelfde kaartmateriaal als b.v. voor de 2610, dus CityNavigatorEurope v2008 verkrijgbaar, niet-NT
bart funduro schreef: is het zowiezo een achterhaald toestel?
om ritten mee te rijden een prima toestel.
om mee te navigeren (= zoeken) minder geschikt vanwege de traagheid van herberekenen

hoe recenter het kaartmateriaal hoe beter
neem er een met een 256 MB datacard
de firmware wordt niet meer geupdate (toestel is uitontwikkeld)
MapSource = het bewerkingsprogramma op de computer, gratis updates
de CD's met kaartupdates van City Navigator zijn weliswaar gratis maar voor het ontsluiten = unlocken moet u betalen
jaarlijks een preventieve hard reset is aanbevolen om het toestel op te schonen
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
den Bullet

Bericht door den Bullet »

Ik heb er eentje en mis wel de mogelijkheid om POI's op te laden ... :-?
ozerbes

Bericht door ozerbes »

bedankt voor de reactie,
Zijn er ook nog andere types gps van garmin die iets recenter zijn dan streetpilot 3 en dus iets sneller werken, maar toch betaalbaarder dan de zumo en de tt rider 2. Als je een zumo wil + een scala helmset zit je toch al rap aan een kleine 800 euro. tt rider is iets goedkoper maar ik heb mij laten vertellen dat dat in de auto dan niet werkt met de speakers, maar dat je ook met een oortje moet werken??? enfin 't is zowiezo boven mijn budget. vandaar de vraag naar 2 de hands, 't moet alleen een beetje te doen zijn qua snelheid, anders zal ik mij toch alleen maar ergeren denk ik.
dank
bart
Erik

Bericht door Erik »

bart funduro schreef: Zijn er ook nog andere types gps van garmin die iets recenter zijn dan streetpilot 3 en dus iets sneller werken, maar toch betaalbaarder dan de zumo
Garmin StreetPilot 2610
met 2GB kaartje, recent kaartmateriaal van City Navigator Europe, en inclusief een moto- en automontageset: aan de 400 €
Plaats reactie