BMW MOTORRAD DAYS GARMISCH
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
BMW MOTORRAD DAYS GARMISCH
Zijn er mensen die zin hebben om samen met ons naar daar te rijden. We zouden wel een dagje vroeger vertrekken en misschien eens stoppen in de buurt van Munchen om zo BMW Welt te gaan bezoeken. Ben er met de promotietrip ook geweest en het is fantastisch ! We staan ook open voor andere ideetjes.
R 1200 GS Adventure .....probably the best motorcycle of the world ....
Re: BMW MOTORRAD DAYS GARMISCH
Ik heb net de 11 Garminroutes omgezet naar TomTom (via mail bij mij verkrijgbaar maar alléén voor leden INGESCHREVEN bij Peter voor deze reis) en daar zit ook een route bij naar BMWwelt (120 km van Lermoos). Het is wel een "snelste route", maar deze passeert ook aan de BMWshop in München

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

wij vertreken de 3 de maar overnachten onderweg en komen vrijdag aan in garmisch we zijn met 4 motos en blijven maar 2 dagen daarna rijden we door we zullen mekaar daar wel is zien tot dan groetjes
ik vertrek de 3de in de namiddag en overnacht in't zwarte woud. Zondag rijd ik door naar slovenië of kroatië voor een weekje.
gelukkig heb ik een zumo en hoef ik geen tomtom route's te krijgen van forumleden.
philip
gelukkig heb ik een zumo en hoef ik geen tomtom route's te krijgen van forumleden.
philip
OEI toch. Te min voor u. Doe dit nochtans alleen maar om mensen te helpen hoor. 'k Ga er persoonlijk zelfs niet mee naartoe, maar heb desalnietemin toch de moeite gedaan. Sorry, héPHILIP schreef:gelukkig heb ik een zumo en hoef ik geen tomtom route's te krijgen van forumleden.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

"k heb net de 11 Garminroutes omgezet naar TomTom (via mail bij mij verkrijgbaar maar alléén voor leden INGESCHREVEN bij Peter voor deze reis) "
je zal maar een tomtom hebben, naar GAP gaan maar niét ingeschreven zijn bij peter, je doet wel moeite maar toch liefst niet teveel.
je zal maar een tomtom hebben, naar GAP gaan maar niét ingeschreven zijn bij peter, je doet wel moeite maar toch liefst niet teveel.
Het gaat hier wel om de BMW-MC-VL-clubritten gemaakt door Peter Bosmans die de clubreis naar Garmisch tijdens de Motorrad Days organiseert, hé slimmeke
Deze ritten worden alléén vrijgegeven aan de mensen die ingeschreven hebben. Zowel de Garmin- als nu ook de TomTomroutes. De Garminroutes zijn te downloaden via een speciale link en de TomTom-routes bij mij via mail, maar ALLEEN voor ingeschreven CLUBLEDEN
.
Hoe al de rest in Garmisch geraakt, zal mij een rotzorg wezen
Zet uwe gps aan, tik Garmisch-Partenkirchen in en rijen maar. Moeilijk isdanie ! AAi !
Deze ritten worden alléén vrijgegeven aan de mensen die ingeschreven hebben. Zowel de Garmin- als nu ook de TomTomroutes. De Garminroutes zijn te downloaden via een speciale link en de TomTom-routes bij mij via mail, maar ALLEEN voor ingeschreven CLUBLEDEN
Hoe al de rest in Garmisch geraakt, zal mij een rotzorg wezen
Zet uwe gps aan, tik Garmisch-Partenkirchen in en rijen maar. Moeilijk isdanie ! AAi !