Beste BMW-motorvrienden,
5-daagse Bourgogne-reis is spijtig weeral voorbij.
In 1 dag heen vertrek vanuit onze woonplaats +/- 530km.
Autoweg vanaf Kontich tot afrit Braine-L'alleud dan...tot Chateau-Chinon via N-D en C wegen (geen meter snelweg!)
Alle route's gereden op GPS
Morvan streek is buitengewoon mooi en weinig verkeer.
En....asfalt in FR is als een biljartlaken!
En....dat wil ik zéker vermelden het verblijf:
"La Marquise" gerunt door een tof Oostvlaams koppel Frank en Veerle Dobbelaere.
"The place to be" om, de Morvan vandaar uit te verkennen of, indien op doorreis naar het zuiden.
Zéér gastvriendelijke 40-ers en tegelijk ook motorrijders.
s''Morgens een stevig ontbijt en s'avonds tovert Veerle de lekkerste schotels uit haar keuken.
Nachtrust verzekerd, prima bedden en sanitair.
En...geen schrik hebben van hun Engelse bull terrier want die is zo braaf als een schaap
Frank
Tips voor de Morvan-streek (Bourgogne FR.)
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Jo De Paepe
Re: Tips voor de Morvan-streek (Bourgogne FR.)
Dag Frank ,
Mocht je de GPS routes eens kunnen doorsturen, dan zou ik je daar heel dankbaar voor zijn.
Ik plan momenteel een mini Tour de France en de Morvan wordt daarin ook aangedaan
Mocht je de GPS routes eens kunnen doorsturen, dan zou ik je daar heel dankbaar voor zijn.
Ik plan momenteel een mini Tour de France en de Morvan wordt daarin ook aangedaan
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: Tips voor de Morvan-streek (Bourgogne FR.)
@ Frank => ben ik correct als ik denk dat wij elkaar recentelijk hebben leren kennen (in de prof. omgeving ?) - iets met koffie
-
Werner
Werner
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300