Didier ge hebt erom gevraagd he !Voila uwe eerste patient is er aldoor Tazke op 01/07/08 19:43
Alle straks moet ik hier ook hulp vragen aan de techneuten ...
Mijnen pc is om zeep. Mijne vent neemt mijne pc mee naar een klant om te weten wat er juist defect is bij diene klant.
Hij versteekt 't een en 't ander en wat hij komt tot de conclusie processor van pc om zeep.
Maar blijkbaar heeft die processor mijne pc ook om zeep geholpen.
Ik wil thuis mijne pc terug aansluiten. Hij start maar geen biebjes en niks op scherm.
Alles afgekoppeld en een voor een terug aangesloten, maar nada
Straks eens de bios resetten en als dat niet marcheert dan vrees ik dat mijn moederbord de geest heeft gegeven.
Nu heb ik hier nog wel een reserve pc staan maar ik vloek erop ... is verdorie een azerty toetsenbord en ik zijn een qwerty gewoon. (Ja ik weet het ik zijn een zelfdzaam ras die niet op azerty werkt )
Vraagje aan de PC techneuten hier
Moderator: GVN
-
tweecilinderke
Re: Vraagje aan de PC techneuten hier
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Tazke
- Contacteer:
Ik zal de patient eerst wel zelf onderzoeken (of verder om zeep helpen).tweecilinderke schreef:Didier ge hebt erom gevraagd he !Voila uwe eerste patient is er al
Ik heb in mijn jonge jaren nog ooit een diploma pc-hersteller behaald, dus ik zou er in principe iets moeten vanaf weten
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
Iron Gonzo
ik heb hier nu ook een raar fenomeen
daar mijn PC door alle familieleden wel eens onder handen wordt genomen....
als ik op een link klik naar een website, komt de nieuwe webpagina te openen rechts van het scherm en zeer smal venster.
vroeger kwam dat gewoon in het midden op het scherm en op voldoende groote.
hoe krijg ik dat nu terug goed??
daar mijn PC door alle familieleden wel eens onder handen wordt genomen....
als ik op een link klik naar een website, komt de nieuwe webpagina te openen rechts van het scherm en zeer smal venster.
vroeger kwam dat gewoon in het midden op het scherm en op voldoende groote.
hoe krijg ik dat nu terug goed??
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ga met de muis op die pagint en klik rechtsboven in het venster tussen het - en x in dan hebt ge volledige pagina.
Je kan ook met de muis 'n hoek van het beeld vastpakken en het dan vergroten, tot gewenste grootte.
mvg Nico
Je kan ook met de muis 'n hoek van het beeld vastpakken en het dan vergroten, tot gewenste grootte.
mvg Nico
MG Breva 850
-
*ChArRaKe*
SLEUREN GONZO! SLEUREN AAN DA SCHERM ! 
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
-
Iron Gonzo
als ik met de pijltje het scherm weer groter maak oke.
maar zodra ik terug een nieuwe website open staat het terug daar
maar zodra ik terug een nieuwe website open staat het terug daar
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
*ChArRaKe*
uittrekken, op het vierkantje drukken , afsluiten en terug openen
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
-
Iron Gonzo
nope 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Komt door multitasking, dan heb je vaker dan een keer meerdere schermen openstaan.IRON GONZO schreef:nope
Bij m'n zoon gaat dat prima, heeft ook 24inch monitor, en altijd 2schermen open.
Behalve als die 'n spel aan het spelen is, dan is er maar een scherm open.
Ik weet niet of je ook MSN hebt en gebruikt, maar hier wordt erg vaak alleen het kleine scherm gebruikt.
Dit omdat je alleen wil zien wie er online is, ga je dan chatten opend er weer 'n schermpje, en krijg je weer de keuze.
Of vol scherm of toch maar dat kleine, en een keer klikken op de taakbalk, ja die onderste en het verdwijnt dan uit het zicht.
Hier op deze laptop heb ik vaker dan eens gewoon 4 tot 8 programma's lopen, en klik dan op de taakbalk waar ik naar toe wil.
Maar goed deze is Vista met 2 gig geheugen en 250gig harde schijf en natuurlijk dual core voor de snelheid.
Wat die schermen betreft kun je ze altijd aanpassen in die grootte die je zelf wil door op 'n hoek te gaan staan.
Dan komt er 'n wijzertje waarmee je het schermgrootte kan veranderen.
Het scherm dat dan op dat moment open staat, staat dus ook op de taakbalk, klik hierop en het is weg.
Klik je nog eens hierop staat het er weer.
Lijkt me het beste als je alle schermen open hebt staan de pc eens af te sluiten en opnieuw opstarten.
De Windows zal de instellingen normaal gezien gewoon opslaan, dus 'n volgende keer staan die schermen exact hetzelfde.
Je zou ook in het cofiguratiescherm de instellingen kunnen wijzigen, maar dan wordt het al 'n stuk lastiger.
mvg Nico
MG Breva 850
-
Wulf
Zalig een mac

2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
-