Alle vorige edities zijn toch ook te downloadenTomini schreef:Hopelijk krijg ik van de organisatoren geen dreigementen.
GPS route 1000 bochten 2008 ???
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: GPS route 1000 bochten 2008 ???
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Ze gaan d'r misschien wel nie gelukkig mee zijn maar we hebben het toch waarvoor 1000 en 1 keer mercie.
Kga de agenda efkes nazien en ga d'r zeker ook eens van genieten. Misschien komen we nog beemerfanaten tegen.
Kga de agenda efkes nazien en ga d'r zeker ook eens van genieten. Misschien komen we nog beemerfanaten tegen.
Tomini,
Danke voor de logfile. We kunnen die misschien ook nog ne keer gaan rijden.
Groetjes,
Danke voor de logfile. We kunnen die misschien ook nog ne keer gaan rijden.
Groetjes,
-
De Bajkers
Hallo,
Wij hebben ze nu voor de 2de keer gereden.
Het is een prachtige route.
Maar om ervan te genieten moet het toch zeker goed weer zijn, zodat je tegen de middag op een terraje aan de Moesel kan gaan eten. Zalig , ne mens leeft maar één keer.
En zeker goed op tijd vertrekken. Wij zijn vanuit Antwerpen vertrokken rond 7.00 uur en we waren terug thuis rond 21.00uur en we hebben goed gas gegeven want het is toch bijna 800 km heen en weer.
De groeten, Alfred
Wij hebben ze nu voor de 2de keer gereden.
Het is een prachtige route.
Maar om ervan te genieten moet het toch zeker goed weer zijn, zodat je tegen de middag op een terraje aan de Moesel kan gaan eten. Zalig , ne mens leeft maar één keer.
En zeker goed op tijd vertrekken. Wij zijn vanuit Antwerpen vertrokken rond 7.00 uur en we waren terug thuis rond 21.00uur en we hebben goed gas gegeven want het is toch bijna 800 km heen en weer.
De groeten, Alfred
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
2 daagse ervan maken ... rustig relax ! 
Hallo,Tomini schreef:hello,
na het nodige zweten met mapsource heb ik de volledige rit heroverlopen, en m'n misstapjes uitgelaten.
Dus voor diegenen onder ons die interesse hebben om eens na te rijden met madam ofzo, voiçi:
http://users.pandora.be/tom.noppe/1000_ ... igeerd.gdb
Ik weet wel nie of ik eigelijk wel mag die triplog delen met iedereen. Hopelijk krijg ik van de organisatoren geen dreigementen.
logboek zet ik echter nie online, want dat is echt een copie van hun werk en is misschien nog delicater.
grtz TOM
ik heb je route gedownload maar er zitten nog wel wat rare kronkeltjes in ... is dit de gecorrigeerde ?
Alvast bedankt voor de moeite
mvg
Stef
Ik heb de correcte, maar niet je mailadres 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

We zijn der mee weg si...
Beemer volgeladen met spijs en drank ... en nu richting Oberhausen!
Bochtjes... Here we come!
Beemer volgeladen met spijs en drank ... en nu richting Oberhausen!
Bochtjes... Here we come!
Ge zult eerst wel een paar onweders moeten doorvaren, vrees ik