Scala in een C2

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dirk_1150rt
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 mei 2007, 09:33
Locatie: Hasselt

Scala in een C2

Bericht door Dirk_1150rt »

Heren, Gisteren een zumo 550 samen met een scala teamset gekocht. Ik weet dat het niet evident is om deze ste in een Shubert C2 in te bouwen, maar ik heb ooit ergens op het internet een fotoreportage gevonden die precies uitlegde hoe het moest. Maar ik kan die site niet meer vinden, en ik heb de link toen niet bewaard. Is er iemand die me kan helpen en die de link wel kent? Ik ga alvast mijn helm eens van naderbij bekijken, maar wat uitleg zou toch welkom zijn.
En ook nog het volgende, Ik stap over van een Baehr Verso, en die wil ik nu kwijt. Is daar nog vraag naar nu het bluetooth tijdperk definitief is doorgebroken?

mvg

Dirk
naftje
Berichten: 436
Lid geworden op: 14 feb 2007, 09:31
Woonplaats: Spanje

Re: Scala in een C2

Bericht door naftje »

Dirk_1150rt
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 mei 2007, 09:33
Locatie: Hasselt

Re: Scala in een C2

Bericht door Dirk_1150rt »

Deze had ik ook gevonden, maar dat is voor een bedraad systeem. Zo zat mijn Baehr in mijn helm, maar met die Scala werkt dat niet op die manier omdat het zender systeem in de weg zit. In een ander draadje was er een opmerking dat ik een setje met een lange micro moet hebben, maar in de shop ( point2 in Paal) waar ik mijn spullen gekocht heb hadden ze die niet. Nu heb ik vandaag gebeld en de zaakvoerder zou eens informeren hoe dat zat. Ik mocht de set met de normale micro plaatsen en als er een Large versie zou zijn, dan kon ik die eventueel omwisselen mits bijbetalen van het prijsverschil. Maar met die normale micro lijkt het me niet erg bruikbaar, die komt zo ongeveer tot aan mijn oorlel.. of eigenlijk tot tegen mijn wang.
Ik hoop dat ik niet verplicht wordt om een andere helm te kopen, dat is nog een jaartje te vroeg, en na een uitgave van +900€ zal dat toch moeten wachten.
Anyway, ik hoop op een oplossing en ga een dezer eens een praktijk proef doen op mijn moto.

Dirk
naftje
Berichten: 436
Lid geworden op: 14 feb 2007, 09:31
Woonplaats: Spanje

Re: Scala in een C2

Bericht door naftje »

Tja, zo heb ik nochthans de Teamset in m'n C2 geplaatst.
De micro staat idd tegen de wang aan de mondhoek, maar iedereen verstaat me prima :thumright:
Greetz, JP
Plaats reactie