De laatste R1200 S in het wit

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Paul vde

De laatste R1200 S in het wit

Bericht door Paul vde »

Hoi gasten,

Ja u leest het goed,de laatste R 1200 S zullen in wit zijn met die wielen ook in het wit.

Wit is terug in :wink:
janneman
Contacteer:

Re: De laatste R1200 S in het wit

Bericht door janneman »

Wit is het zwart van vroeger,
allemaal dankzij de Ipod rage ;-)
Mac rules !
hasta la pasta j.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
R1200S
Contacteer:

Bericht door R1200S »

Zijn er daar al foto's van te vinden?
net even gegoogled, maar noppes
Paul vde

Bericht door Paul vde »

Ik heb hem ook nog niet gezien,maar heb de info wel van zeer goede bron :wink:
Kameleon

Bericht door Kameleon »

Een foto vind je in het "BMW clubjournaal" (Juli-Augustus) op blz. 63.
GSA 2008 - RT 2013
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Kameleon schreef:Een foto vind je in het "BMW clubjournaal" (Juli-Augustus) op blz. 63.
daar staat de K1200R sport
niet de k1200S
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

ik heb uit zeer goede bron vernomen dat wegens de tegenvallende verkoopscijfers van de R1200S en de K1200R Sport ze beide in een Ultima versie worden uitgebracht (bij de K1200R Sport is dat ondertss al gebeurd).
dit is een initiatief van BMW Belgium. het gaat om een beperkte oplage natuurlijk en ze worden af fabriek geleverd met bepaalde opties, dus niet zelf samen te stellen.
de K1200R Sport Ultima is verschenen in het zwart met alumunium kleur blok/kader en in het wit met zwart blok/kader.
de R1200S Ultima zal in het wit geleverd worden (zwart bestond ie reeds in gewone versie).
het zou dus gaan om de laatste exemplaren van deze BMW modellen. daarna worden ze uit produktie genomen.

bij BMW (en andere merken ook trouwens) draait alles om verkoopscijfers en winst maken. de liefhebbers van bepaalde modellen zullen dus in de kou blijven staan.
denk maar aan de R1200ST die er ondertss ook al uit is.
en de R1200R die je ook maar zelden tegenkomt, zou die ook hetzelfde lot beschoren zijn?
als dat zo verdergaat worden er binnenkort nog maar enkel RT's, GS(A)'s en GT's geproduceerd :roll: :?: :!:
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
R1200S
Contacteer:

Bericht door R1200S »

Zie ik nu de herverkoopwaarde van mijn S de hoogte ingaan? Niet dat ik van plan ben hem in te ruilen of zo, maar wel leuk om te weten dat ie zijn geld waard is/blijft.
Dat de sportmodellen van BMW niet goed in de markt liggen is mss jammer voor het merk, maar zelf vind ik het wel plezant een motor te rijden waar niet half België op rondtoert (zoals nu het geval is met de GS(A)).
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

R1200S schreef: zelf vind ik het wel plezant een motor te rijden waar niet half België op rondtoert (zoals nu het geval is met de GS(A)).
@ R1200S: alhoewel ik zelf GSA rij, moet ik je hierin gelijk geven.

@ R1200S: heb net je website eens bekeken. waarom schrijf je in het Latijn? of is het net de bedoeling dat niemand er wat van snapt? :roll: :?: :!:
sprint

Bericht door sprint »

is est tantum pro melior mens :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
hla
Contacteer:

Bericht door hla »

GS 'er schreef:ik heb uit zeer goede bron vernomen dat wegens de tegenvallende verkoopscijfers van de R1200S en de K1200R Sport ze beide in een Ultima versie worden uitgebracht (bij de K1200R Sport is dat ondertss al gebeurd).
Welke bron is dit :?:
Hoe zeker is dit :?:

Een vriend van mij gaat op 01.01.09 een nieuwe R1200S kopen ter vervanging van zijn R1100S.
Zijn dealer zegt dat er van die verhalen niets van aan is.

Als hij geen meer kan bestellen op 01.01.09, dan zal hij serieus balen :cry: :-( :twisted:
Is bestellen op 01.12.08 met levertermijn ten vroegste 01.01.09 nu nog mogelijk of niet :!: :!: :?: :?:
Volgens zijn dealer dus wel.
Wie moeten we nu geloven :idea:
Rij met plezier, en geniet.

R1200RT

BMW motoclub-Vlaanderen lid
K1200GT

Bericht door K1200GT »

:idea: Zeer betrouwbare open bron 8-) http://www.motorradonline.de/news/bmw-- ... 283790.htm
Gelet op het feit dat het BMW modeljaar in Juli afloopt, lijkt het niet gegarandeerd om nog in December een nieuwe R1200S te kunnen bemachtigen. Of misschien valt er met de dealer te onderhandelen (nu bestellen, later leveren)?
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
wemalo

Bericht door wemalo »

Man man... Eerst op de kap van de Joden geld scheppen en nu zelf de geldjood uithangen. Een 1200 boxer is nochtans goedkoop te maken. Zelfde blok, versnellingsbak, cardan, remhandel, knoppenwinkel, ... Ze zouden beter die G-reeks schrappen.
R1200S
Contacteer:

Bericht door R1200S »

GS 'er schreef:
R1200S schreef: zelf vind ik het wel plezant een motor te rijden waar niet half België op rondtoert (zoals nu het geval is met de GS(A)).
@ R1200S: alhoewel ik zelf GSA rij, moet ik je hierin gelijk geven.

@ R1200S: heb net je website eens bekeken. waarom schrijf je in het Latijn? of is het net de bedoeling dat niemand er wat van snapt? :roll: :?: :!:
@ GS'er: ik heb niks tegen de GS(A) of zijn baasjes hoor. Heb er zelf eens eentje als vervangmoto gehad, en dat ding rijdt bijzonder goed (wel even wennen dat je van zo hoog "valt" in de bochten). Maar ik kan me maar niet ontdoen van de indruk dat vele eigenaars het beestje eerder als statussymbool zien (no offence tov de échte boxerlovers)
@ GS'er: die website SHAME ON ME, I know! Er zit er eigenlijk nog eentje achter voor de kinderopvang van mn vrouw (.../Biekes_kinderopvang/). En nee, van dat latijn versta ik zelf ook geen bal :clown:
Motorista7

Bericht door Motorista7 »

Blijkbaar is in een aantal Europese landen de R1200R ook in het wit verkrijgbaar, bv. Nederland en Italie. Op de Belgische website staat de kleur er echter niet tussen. Bepaalt de invoerder welke kleuren die wil aanbieden?
R1200R
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

@ hla: de naam van mijn "goede bron" kan ik hier niet vermelden, anders had ze er al wel gestaan. discretie moet nu eenmaal gerespecteerd worden. niemand is verplicht om het te geloven natuurlijk. daarom ben ik blij dat hetgeen ik hier schreef, bevestigd wordt in het kranten-artikel hierboven.

@ R1200S: ik suggereer ook helemaal niet dat je iets tegen GS(A) zou hebben. ik vind het zelf ook wat spijtig dat je er zoveel van ziet rondrijden. mss schakel ik wel over naar een K1200R Sport, wie weet. heb die eens gehad als vervangmotor en ik was er direct weg van. maar het feit dat ik heel tevreden ben over mijn GSA houdt me tegen. met mijn 1m90 is niet elke motor voor mij gepast trouwens, en op dat vlak voldoet de GSA dus wel heel goed.

@ R1200S: waarom zet je tekst in het Latijn op je site als je er zelf geen ballen van snapt :-? :roll: :?: :drunken:
K1200GT

Bericht door K1200GT »

PS: (voor de volledigheid) het Motorradonline artikel dateert van begin 2008.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

@de-latijn-lovers/haters:
Ik heb de site eens even bekeken en volgens mij is dat gewoon automatische opvultekst.

Dit werd vroeger (en nu?) gebruikt in grafische middens om textopvulling visueel weer te geven (in boek, brochure,...).
Dit was geen willekeurige tekst in de gewenste taal omdat de klanten anders steeds opmerkingen hadden dat de tekst niet correct was.
Als deze tekst in het latijn was stelde de klant (die dikwijls zelfs de definitieve teksten nog niet doorgegeven had) er geen vragen bij.

Er zijn opmaakprogramma's waar deze functie nog steeds in vervat zit en daar zijne site op ne Mac gemaakt is en er misschien gebruik gemaakt is van standaard website-templates denk ik dat ik het bij het rechte eind heb :grin:
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
Plaats reactie