Ja u leest het goed,de laatste R 1200 S zullen in wit zijn met die wielen ook in het wit.
Wit is terug in
Moderator: GVN
daar staat de K1200R sportKameleon schreef:Een foto vind je in het "BMW clubjournaal" (Juli-Augustus) op blz. 63.
@ R1200S: alhoewel ik zelf GSA rij, moet ik je hierin gelijk geven.R1200S schreef: zelf vind ik het wel plezant een motor te rijden waar niet half België op rondtoert (zoals nu het geval is met de GS(A)).
Welke bron is ditGS 'er schreef:ik heb uit zeer goede bron vernomen dat wegens de tegenvallende verkoopscijfers van de R1200S en de K1200R Sport ze beide in een Ultima versie worden uitgebracht (bij de K1200R Sport is dat ondertss al gebeurd).
@ GS'er: ik heb niks tegen de GS(A) of zijn baasjes hoor. Heb er zelf eens eentje als vervangmoto gehad, en dat ding rijdt bijzonder goed (wel even wennen dat je van zo hoog "valt" in de bochten). Maar ik kan me maar niet ontdoen van de indruk dat vele eigenaars het beestje eerder als statussymbool zien (no offence tov de échte boxerlovers)GS 'er schreef:@ R1200S: alhoewel ik zelf GSA rij, moet ik je hierin gelijk geven.R1200S schreef: zelf vind ik het wel plezant een motor te rijden waar niet half België op rondtoert (zoals nu het geval is met de GS(A)).
@ R1200S: heb net je website eens bekeken. waarom schrijf je in het Latijn? of is het net de bedoeling dat niemand er wat van snapt?![]()
![]()