TOUR DE FRANCE
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
hanzie panzie
- Contacteer:
TOUR DE FRANCE
YOW,
Zijn er hier beemers die zin hebben om volgende week vrijdag 11 juli rond de middag te vertrekken naar den tour de france om te gaan zien naar de ritten van zaterdag,zondag en maandag om dan dinsdag terug te zijn in ons vaderland??????
Laat maar komen
Grtz
hans
Zijn er hier beemers die zin hebben om volgende week vrijdag 11 juli rond de middag te vertrekken naar den tour de france om te gaan zien naar de ritten van zaterdag,zondag en maandag om dan dinsdag terug te zijn in ons vaderland??????
Laat maar komen
Grtz
hans
GS 1200- 2005 lid nr.2353600
Re: TOUR DE FRANCE
Pfff, naar die opgespoten wielerterroristen

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
hanzie panzie
- Contacteer:
zulke reacties zijn hier niet nodigBiemeRT schreef:Pfff, naar die opgespoten wielerterroristen![]()
![]()
Yep, die mannekes zitten ruim in het velBiemeRT schreef:Pfff, naar die opgespoten wielerterroristen![]()
![]()
Maar ik ga daar niet aan meedoen, alleen die zweetlucht al, getver
Lekker alternatieve route's zoeken en eens lekker gaan touren.
Kan ut amper afwachten tot m'n verlof er is.
Zou ik naar Oostenrijk gaan of durf ik niet, erf veel twijfel van deze kant.
Heb dat nog nooit gedaan, denk er ook over om maar alleen te gaan.
En al die zever op de radio, ik wordt niet goed, 'k zet Armin van Buuren wel op,
mvg Nico
MG Breva 850
Idd ..... OEPS, sorryhanzie panzie schreef:zulke reacties zijn hier niet nodig
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
mario
- Contacteer:
K'zou ze niet allemaal over de zelfde kam scheren hoor er zijn nog eerlijke bij !!!BiemeRT schreef:Idd ..... OEPS, sorryhanzie panzie schreef:zulke reacties zijn hier niet nodig..... 't is tegenwoordig meer volgeSNOVEN wielerterroristen
ook sommige BMW motoren vallen in panne en andere niet en toch zijn ze van hetzelfde merk !!!
DUS
Zou ik maar oppassen met die uitspraken !!!
straks duurt het nog langer eer je terug moto rijden kan (lees mafia)
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER

-
hanzie panzie
- Contacteer:
gelukkig nog iemand met een klare kijk anders had ik de oproep geschrapt......mario schreef:K'zou ze niet allemaal over de zelfde kam scheren hoor er zijn nog eerlijke bij !!!BiemeRT schreef:Idd ..... OEPS, sorryhanzie panzie schreef:zulke reacties zijn hier niet nodig..... 't is tegenwoordig meer volgeSNOVEN wielerterroristen
![]()
![]()
ook sommige BMW motoren vallen in panne en andere niet en toch zijn ze van hetzelfde merk !!!![]()
![]()
![]()
DUS
Zou ik maar oppassen met die uitspraken !!!
straks duurt het nog langer eer je terug moto rijden kan (lees mafia)![]()
![]()
YOO
Ach, trek je niks aan van die opmerkingen, ik ga dit jaar in de Alpen een etappe bijwonen.
Als ge op den dag dat ze van Cuneo naar Jausiers rijden, ne zotten Belg op de Col de la Lombarde ziet staan, 't is ikke
Grtz, Philip!
Ach, trek je niks aan van die opmerkingen, ik ga dit jaar in de Alpen een etappe bijwonen.
Als ge op den dag dat ze van Cuneo naar Jausiers rijden, ne zotten Belg op de Col de la Lombarde ziet staan, 't is ikke
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
-
hanzie panzie
- Contacteer:
Spijtig koppel ik kan nie naar de alpen,dan zitten we weer in frankrijk met een rally,maar veel rijgenot en laat maar veel rubber na!!!!!!Koppel!! schreef:YOO
Als ge op den dag dat ze van Cuneo naar Jausiers rijden, ne zotten Belg op de Col de la Lombarde ziet staan, 't is ikke![]()
Grtz, Philip!
Grtz
Hans
YOO
Nee, wij en een bevriend koppel zitten dan in de Provence, en van daaruit is 't maar een klein stukske tot in de Alpen.
Maar, 't is dus wel op vier wielen te doen, mogelijks gaat da bevriend koppel met een Porsche, en dan kunnen we ons ook al is uitleven hé, Col de Turini is daar net naast, kan ik de nachtproef van de Monte Carlo rally is rijden
Grtz, Philip!
Wel, als ik rubber achterlaat zal mijn madam nie content zijn, vermits 't met haren auto te doen ishanzie panzie schreef:Spijtig koppel ik kan nie naar de alpen,dan zitten we weer in frankrijk met een rally,maar veel rijgenot en laat maar veel rubber na!!!!!!
Nee, wij en een bevriend koppel zitten dan in de Provence, en van daaruit is 't maar een klein stukske tot in de Alpen.
Maar, 't is dus wel op vier wielen te doen, mogelijks gaat da bevriend koppel met een Porsche, en dan kunnen we ons ook al is uitleven hé, Col de Turini is daar net naast, kan ik de nachtproef van de Monte Carlo rally is rijden
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Hans
Op 23juli gaan wij zien en daarna wat rondbollen in de Vercors
P@sc@l
Op 23juli gaan wij zien en daarna wat rondbollen in de Vercors
P@sc@l
-
hanzie panzie
- Contacteer:
-
hanzie panzie
- Contacteer:
terug
en van genoten..... tot en met...... alleen en zal volgende keer ook zo zijn...... geen oproep meer hier op het forum........... mietjes!!!!! 3284 km op de teller en jullie caférijders.......
en van genoten..... tot en met...... alleen en zal volgende keer ook zo zijn...... geen oproep meer hier op het forum........... mietjes!!!!! 3284 km op de teller en jullie caférijders.......
Hallo Hans,hanzie panzie schreef:terug
Had je bericht wel gelezen en had best interesse gehad, maar je oproep was wel heel kort voor de geplande datum. Daarom had ik bewust niet gereageerd. Misschien volgend jaar hier nog eens proberen.... Het zijn niet allemaal mietjes
Groeten,
Gino
F800GS
YOO
Zoals gezegd, naar den Tour gaan kijken.
't Was wel niet op de Col de la Lombarde, heb op 't laatste moment besloten om op den Bonette te gaan kijken.
Soit, den dag ervoor 's avonds tot ginder gereden, was zo'n 170km (via Nice en zo de N202 naar 't noorden) om rond 21u00 de doorgang naar de bergpas zelf afgesloten te zien. De Gendarmerie sluit deze af om zotte en gevaarlijke stoten in den donker te vermijden.
Dit was ter hoogte van de afslag naar St. Dalmas-le-Selvage. Zo'n 500m verder dan de auto geparkeerd, en daar geslapen.

De volgende ochtend wordt de bergpas terug opengesteld, van 07u00 tot ong. 10u00, wij dus den berg op, tot zo'n anderhalve km voorbij 't laatste dorpje, Bousiéyas.
Daar, op één van de laatste deftige plaatsjes de auto geparkeerd, en dan kon 't wachten beginnen

We waren om 08u00 op dat plaatsje aangekomen, en pas rond 14u30 begon er een beetje leven in de brouwerij te komen.
Ondertussen waren talloze wielertoeristen en motards naar boven geklauterd, sommigen vlotjes, anderen nog nauwelijks levend. Wetende dat 't vanaf onze positie nog zo'n 12km klimmen was tot de top, liever zij dan ikke

Omstreeks 15u00 begon de reclamecaravaan stilaan tot bij ons te komen, 't was wel spijtig dat men niets mag uitgooien, we zaten nl. in 't natuurpark van Mercantour

Dan weer een half uurke stilte, de spreekwoordelijke stilte voor de storm dan.
Af en toe zien we nog anderen passeren, deze twee hadden er 't plezier in me dunkt

Plots beginnen er wel erg veel vliegtuigjes hoog boven ons te cirkelen, en hoorden we de cameraheli's afkomen, tot we dan de eerste renner zagen.

Omdat we niets van info hadden verbaasde 't me ff dat ik Stefan Schumacher herkende, is nochthans niet echt een klimmer. De kerel zal tussen Imola en de echte klim ontsnapt zijn uit een groepke koplopers me dunkt.

Wat later kwam dan de groep uit dewelke hij was weggeraakt in beeld, hoe snel die mannen bergop rijden, ge kunt 't u niet voorstellen, maar ge hebt dus echt niet de tijd om tussen enkele renners van lenzen te wisselen

Nog wat later, schat zo'n minuut of vijf, kwamen dan eindelijk de zware kleppers de bocht om gescheurd. De gele trui (Frank Schleck) en de andere troonpretendenten.

Daarna is kijken naar gelosten uit de kopgroep(en) en wachten op de Grupetto.
Hier kwam Spartacus de berg op gestompt, zal in de vallei en de aanloop tot St. Etienne z'n kopwerk gedaan hebben, en dan is 't zorgen dat ge binnen tijd aankomt.

Ietske later was de grote bus dan daar. Zelfs bij die kerels gaat 't nog altijd volle gaas omhoog, ik kan nu wel begrijpen dat men zelfs uit de bus gelost wordt als men z'n dagje niet heeft.

Dit was oa. 't geval bij Christophe Brandt,

en bij Fransesco Chichi, die laatste zou dan ook 1m17sec buiten tijd aankomen, en rules are rules

Soit, 't was een toffe ervaring, maar ik denk niet dat ik me nog is op zo'n verlaten berg ga zetten, om daar gedurende uren te niksen, en dan op een klein uurke alles zien te passeren. Ttz. ik heb er geen uitstapke van meer dan 24u meer voor over, tenzij ik 't kan combineren met iets anders.
Grtz, Philip!
Zoals gezegd, naar den Tour gaan kijken.
't Was wel niet op de Col de la Lombarde, heb op 't laatste moment besloten om op den Bonette te gaan kijken.
Soit, den dag ervoor 's avonds tot ginder gereden, was zo'n 170km (via Nice en zo de N202 naar 't noorden) om rond 21u00 de doorgang naar de bergpas zelf afgesloten te zien. De Gendarmerie sluit deze af om zotte en gevaarlijke stoten in den donker te vermijden.
Dit was ter hoogte van de afslag naar St. Dalmas-le-Selvage. Zo'n 500m verder dan de auto geparkeerd, en daar geslapen.

De volgende ochtend wordt de bergpas terug opengesteld, van 07u00 tot ong. 10u00, wij dus den berg op, tot zo'n anderhalve km voorbij 't laatste dorpje, Bousiéyas.
Daar, op één van de laatste deftige plaatsjes de auto geparkeerd, en dan kon 't wachten beginnen

We waren om 08u00 op dat plaatsje aangekomen, en pas rond 14u30 begon er een beetje leven in de brouwerij te komen.
Ondertussen waren talloze wielertoeristen en motards naar boven geklauterd, sommigen vlotjes, anderen nog nauwelijks levend. Wetende dat 't vanaf onze positie nog zo'n 12km klimmen was tot de top, liever zij dan ikke

Omstreeks 15u00 begon de reclamecaravaan stilaan tot bij ons te komen, 't was wel spijtig dat men niets mag uitgooien, we zaten nl. in 't natuurpark van Mercantour

Dan weer een half uurke stilte, de spreekwoordelijke stilte voor de storm dan.
Af en toe zien we nog anderen passeren, deze twee hadden er 't plezier in me dunkt

Plots beginnen er wel erg veel vliegtuigjes hoog boven ons te cirkelen, en hoorden we de cameraheli's afkomen, tot we dan de eerste renner zagen.

Omdat we niets van info hadden verbaasde 't me ff dat ik Stefan Schumacher herkende, is nochthans niet echt een klimmer. De kerel zal tussen Imola en de echte klim ontsnapt zijn uit een groepke koplopers me dunkt.

Wat later kwam dan de groep uit dewelke hij was weggeraakt in beeld, hoe snel die mannen bergop rijden, ge kunt 't u niet voorstellen, maar ge hebt dus echt niet de tijd om tussen enkele renners van lenzen te wisselen

Nog wat later, schat zo'n minuut of vijf, kwamen dan eindelijk de zware kleppers de bocht om gescheurd. De gele trui (Frank Schleck) en de andere troonpretendenten.

Daarna is kijken naar gelosten uit de kopgroep(en) en wachten op de Grupetto.
Hier kwam Spartacus de berg op gestompt, zal in de vallei en de aanloop tot St. Etienne z'n kopwerk gedaan hebben, en dan is 't zorgen dat ge binnen tijd aankomt.

Ietske later was de grote bus dan daar. Zelfs bij die kerels gaat 't nog altijd volle gaas omhoog, ik kan nu wel begrijpen dat men zelfs uit de bus gelost wordt als men z'n dagje niet heeft.

Dit was oa. 't geval bij Christophe Brandt,

en bij Fransesco Chichi, die laatste zou dan ook 1m17sec buiten tijd aankomen, en rules are rules

Soit, 't was een toffe ervaring, maar ik denk niet dat ik me nog is op zo'n verlaten berg ga zetten, om daar gedurende uren te niksen, en dan op een klein uurke alles zien te passeren. Ttz. ik heb er geen uitstapke van meer dan 24u meer voor over, tenzij ik 't kan combineren met iets anders.
Grtz, Philip!
Philz picz are here!
Philz picz are here!