baramotos

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Dirk Pauwels

baramotos

Bericht door Dirk Pauwels »

Iemand ervaring met Baramotos in moorslede? Heeft een 2006 GS1200 voor 7900 te koop staan. Lijkt wel een ABS te zijn echter zonder koffers, geen handkappen, waarschijnl geen handvatverw. Voor de rest lijkt ie voll origineel. Precies toch nie duur?
http://www.kapaza.be/Motoren/BMW/996135 ... 200gs.html
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
sprint

Re: baramotos

Bericht door sprint »

31573 mls = 50800 km

Van waar komt die motor = welke voorgeschiedenis.

'k weet niet, misschien beter wat meer geven aan een gekende motorfiets.
Kijk eens wat de officiele dealers staan hebben
Marnix.

Afbeelding
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

Dirk Pauwels schreef:Iemand ervaring met Baramotos in moorslede? Heeft een 2006 GS1200 voor 7900 te koop staan. Lijkt wel een ABS te zijn echter zonder koffers, geen handkappen, waarschijnl geen handvatverw. Voor de rest lijkt ie voll origineel. Precies toch nie duur?
http://www.kapaza.be/Motoren/BMW/996135 ... 200gs.html
Heeft er ook nog een rt1150 staan van 2003 met weinig km en zeer mooie prijs ook !!!!!
ben van die streek afkomstig en wist niet dat daar een motowinkel of werkplaats was
zal eens navragen bij iemand die daar nog in de streek woont !!!

Mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER
vasco66

Bericht door vasco66 »

dat zijn motoren van engeland dat zie je ook aan de reflektoren aan de zijkanten van de motoren
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

vasco66 schreef:dat zijn motoren van engeland dat zie je ook aan de reflektoren aan de zijkanten van de motoren
Da moet je eens uitleggen !!!! das eerste dat ik er over hoor dat je dit daaraan kan zien !!!
we leren graag iets bij hé 8-) 8-)
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

mario schreef:
vasco66 schreef:dat zijn motoren van engeland dat zie je ook aan de reflektoren aan de zijkanten van de motoren
Da moet je eens uitleggen !!!! das eerste dat ik er over hoor dat je dit daaraan kan zien !!!
we leren graag iets bij hé 8-) 8-)
Motoren (en auto's) van Europese makelij dienen in America te worden voorzien van extra reflectoren (en voor de wagens soms andere bumpers...) vanwege de strengere veiligheidsnormen aldaar...(maar een wapen dragen mag iedereen...)

Bij de motoren zie je idd dikwijls dat de vorkbenen extra reflectoren krijgen, zoals duidelijk op de foto van de advertentie is te zien.
De km-teller heeft eveneens een Mph verdeling, dus duidelijk nen Engelse ingevoerde, waar an sich niets mis mee is, alhoewel de beruchte EWS-foutcode op het display geen al te goede indruk achterlaat (=defecte ringantenne)...

Vb van een USA-spec

Afbeelding
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
mario
Contacteer:

Bericht door mario »

ziezo weer wat bijgeleert van die mph was ik wel op de hoogte maar niet van die reflectoren !!!
de rt die er staat lijkt mij toch geen van engeland ???
denk wel te zien dat de antenne van radio verdwenen is (gaatje ant is te zien denk ik)

bij deze thanks voor info

Mvg Mario 8-)
vasco66

Bericht door vasco66 »

ge moet eens goed kijken mischien staat het stuur ook wel aan de verkeerde kant :grin: :lol: :-) hahaha
Johny

Bericht door Johny »

Hallo,
Nog een kleine opmerking! als een motorfiets gebouwd is voor een links rijdend land is ook de koplamp aangepast,kwestie de tegenliggers niet te verblinden. :shock:
Je bent verplicht de volledige koplamp te vervangen,de spiegel is anders gevormd.
Groeten
Johny
animal

Bericht door animal »

AAngezien de teller ook in miles is moet je ook die vervangen ...... door een KM-exemplaar. Nu misschien niet echt een probleem maar wanneer eer ooit een motokeuring komt, wel.

Heeft die moto eigenlijk een geldig GVA ???? Wanneer moto's uit amerika ingevoerd worden moeten die toch lang Bornem langs en daar krijgen ze een gva als alles in orde is (en dus de teller vervangen is).

groeten
GS DOC
Contacteer:

Bericht door GS DOC »

Denk dat de man een container in de USA gaan halen is met de goedkoope $ zijn zijn prijzen OK.
mort
Contacteer:

Bericht door mort »

animal schreef:AAngezien de teller ook in miles is moet je ook die vervangen ...... door een KM-exemplaar. Nu misschien niet echt een probleem maar wanneer eer ooit een motokeuring komt, wel.

Heeft die moto eigenlijk een geldig GVA ???? Wanneer moto's uit amerika ingevoerd worden moeten die toch lang Bornem langs en daar krijgen ze een gva als alles in orde is (en dus de teller vervangen is).

groeten
een miles teller heeft ook steeds een km/h aanduiding (klein), enkel de gereden afstand is enkel in miles maar geen probleem. amerikaanse wagen is idem, en die rijden hier ook rond met de standaart teller.
K75RT '90 /// R100GS PARIS-DAKAR '89
Afbeelding Afbeelding
Phaedrus

Bericht door Phaedrus »

En misschien, heel misschien heeft die motor wel in het water gelegen.
Niet echt een probleem als ze toch al dat aantal kilometers (of miles) gehaald heeft, denk ik.

Een paar jaar geleden zijn er verscheidene containers van een containerschip gedonderd en die zijn door strandjutters opgepikt, volledig legaal.
BMW heeft ook gezorgd dat deze ingeschreven kunnen worden maar als je daar een framenummer van hebt (misschien ook alle mogelijke nummers met elkaar vergelijken) moet je dat op een makkelijke manier bij BMW kunnen te weten komen.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
Plaats reactie