Straks vertrek ik naar Evere om mijn nieuwe 1200RT af te halen.
De zon zee strand reis is geannuleerd wegens ziekte. Straf. 14 dagen geleden ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een longembolie. Een angstige en pijnlijke ervaring.
Nu mag ik zeker 6 maanden niet vliegen.
Gelukkig kan ik beginnen mijn nieuwe moto in te rijden.
van nieuwe F800S naar occasie R1150RT of R1200RT
Moderator: GVN
Re: van nieuwe F800S naar occasie R1150RT of R1200RT
Allee succes met je nieuwe RT. Veel veilige kilometers gewenst en kom hem een laten zien volgende week op onze rit heBMWR1200RT schreef:Straks vertrek ik naar Evere om mijn nieuwe 1200RT af te halen.
De zon zee strand reis is geannuleerd wegens ziekte. Straf. 14 dagen geleden ben ik opgenomen in het ziekenhuis met een longembolie. Een angstige en pijnlijke ervaring.
Nu mag ik zeker 6 maanden niet vliegen.
Gelukkig kan ik beginnen mijn nieuwe moto in te rijden.
GRTS Danny
-
BMWF800R
Re: van nieuwe F800S naar occasie R1150RT of R1200RT
De eerste km'ters waren bevredigend. Het is natuurlijk geheel anders dan op de F.
Ik ga proberen de motor zo snel mogelijk in te rijden. Na de eerste oliewissel zal ik al wat meer toeren kunnen maken en wat relaxter kunnen rijden zonder steeds rekening te moeten houden met de max 4000 toeren.
Ik ga proberen de motor zo snel mogelijk in te rijden. Na de eerste oliewissel zal ik al wat meer toeren kunnen maken en wat relaxter kunnen rijden zonder steeds rekening te moeten houden met de max 4000 toeren.