Zuid Frankrijk regio St-Tropez

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Pitjes

Zuid Frankrijk regio St-Tropez

Bericht door Pitjes »

Zit er niemand van de club tussen 8 en 17 augustus in buurt van La Garde Freinet om een paar ritjes te maken in de ruime omgeving ? Heb zelfs nog eventueel een plaats op mijn remork voor een ijzer mee te trekken tot ginder .
WilBikeRT

Re: Zuid Frankrijk regio St-Tropez

Bericht door WilBikeRT »

Hoi Pitjes,

Ik vertrek eerst naar Strasbourg met de club en zak dan verder door :clown: via Annecy richting Castellane om uiteindelijk omgeving Fayence-Caillan enkele dagen te blijven 'hangen'. Indien je goede adresjes (overnachting, bezoekjes...) of reiswegen mocht hebben mag je me ze steeds doormailen (PM). Ikzelf was reeds enkele malen in de omgeving doch maakte ter plaatse op de kaart mijn reisroutes en delete ze nadien op de GPS.
In ieder geval een goede reis en misschien wel tot onderweegs op de terugweg ?

Vriendelijke groeten, :wink:
Wilfried
Erik

Re: Zuid Frankrijk regio St-Tropez

Bericht door Erik »

bekend terrein en Fayence is zeker ook een leuk stadje
ik heb op de computer enkele toerritten vanuit Bagnols-en-Forêt in MapSource voor Garmin GPS. Bij interesse graag een PB met uw e-mailadres.
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
Plaats reactie