Dank jullie wel voor de toffe reakties. Ben gisteren naar de dealer getrokken met vrouwlief. Had ik beter niet gedaan ...

Ze vond de zithouding niet erg goed, in die zin dat ze zich niet zo veilig voelde, minder gesteund en meer vermoeiend. Heb je natuurlijk als je net daarvoor nog in de duo van een RT gezeten hebt...
Maar eerlijkheid doet me toch bijvoegen dat één van de doelstellingen van aanschaf toch de touring mogelijkheden moeten zijn. We moeten samen toch vlotjes een paar dagen weg kunnen, en ik vrees dus dat dit met de K niet zo goed kan. (geen top-case, maar anderhalve zijkoffer, minder comfort voor de duo, etc...) Het is voor mij ook belangrijk dat de duo zich goed voelt op de motor, anders ga je al snel alleen maar solo rijden, en da's inderdaad niet echt de bedoeling.
Conclusie : een prachtige 2-handse RS, '97, 4200 km, nog geen regen gezien en werkelijk in uitstekende staat, gaat aan m'n neus voorbij...
Tja, nu dus op zoek naar ofwel een vorig model RT1100, ofwel een vorig model Pan. Ik trek er namelijk wel een maximum bedrag voor uit, voor het gebruik dat wij er zullen van maken vind ik een nieuwe toch wel wat duur.
Aan allen, veel rijplezier !!!
Christof