Voor de companie vandaag:
leuke bende niet te groot en toffe mannen en vrouwen. We hebben ons werkelijk zeer goed gehad vandaag.
Ps aan de potters: hoe hebben we het vandaag toch kunnen regelen.
J & I
Moderator: GVN
YEP ... gij moogt dat nog doen: veel drinken voor weinig geld en tot op de laatste cent opgebruiktJ schreef:Ps aan de potters: hoe hebben we het vandaag toch kunnen regelen.en voor niet veel geld.

Dan hebt ge ook eens muziek in uw filmpjesluc boxer schreef:BiemeRT (met muziekdoos)

Als ik dat had geweten.RUSOR schreef:blijven plakken voor een creme.
Sn@pPy*GS schreef:Tisniewaarhé .. Was het weeral van datte ?
Is da nu nen druiper of prostaat ... of is diene zijn terretorium aan het afbakenen ?
Geen enkele moto is nog veilig met de john in de buurt -)) hi
Tja jullie hebben ons toch zien stoppen he... volgende keer dan maarRBee schreef:Als ik dat had geweten.RUSOR schreef:blijven plakken voor een creme.![]()
Ja, maar wij moesten onze "potteman" achternaRUSOR schreef:Tja jullie hebben ons toch zien stoppen he...

OKé! Volgende keer breng ik nen Boxer mee. (maar toch een tof geluidje hé! Op da filmke van onzen Luc.)RUSOR schreef: Aja... ik heb nog niet op de John zijn kap gezeten vandaag... straks slaapt hij niet....
Hebben jullie dat ook gezien vandaag???? Het was boxerdag en met wat reed den John????
Hij moet altijd anders doen nietwaar![]()
![]()
[/url]

Wette wat ..... wrijf het er anders nog eens goed in, hékarin D schreef:En deze hebben jullie dus gemist , en 't was nogthans een héélé lekkere ....