ongeval in engeland

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jeffie©

ongeval in engeland

Bericht door jeffie© »

ik herriner me niets van wat er gebeurt is of de periode ervoor, ik werd wakker in het ziekenhuis met gekneusde ribben 2 schaafwonden en een wervel die gebarsten is (die nek en schedel verbind) veel geluk gehad dus, aantal weken herstellen, alles komt terug in orde, de motor is er erger aan toe, barst in versnellingsbak en cardan achteraan, benzinetank verwrongen, lichten, valbeugels, koffer, velgen (voorste heeft deuk, achterste slag)... verbazend genoeg is het windscherm (givi) nog heel zelfs niet gebarsten, opgetild als het ware
dat de gps (garmin 60csx) die te zien is op de foto's van politie tijdens transport verdwenen is, is aangegeven, maar geen echte verrassing spijtig genoeg zou eerder straf zijn moest die er nog ophangen
houten koffer heeft zowat de eerste slag gehad en is dan uit de bevestiging gebroken aangezien de schade daaraan nog meevalt in verhouding, spijtig genoeg niet makkelijk te herstellen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
==>MUDBREEDER
mecapuet

Re: ongeval in engeland

Bericht door mecapuet »

Jeffie, het is te hopen dat alles terug in orde komt....veel sterkte tijdens de herstelperiode.
Die houten bak en moto komt percies ergens in mijn geheugen piepen.....heb je dat niet zelf gemaakt?
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
jeffie©

Bericht door jeffie© »

mecapuet schreef:Jeffie, het is te hopen dat alles terug in orde komt....veel sterkte tijdens de herstelperiode.
Die houten bak en moto komt percies ergens in mijn geheugen piepen.....heb je dat niet zelf gemaakt?
Gr, meca.
houten koffer en benzinetank was eigen fabrikaat, de koffer is stevig genoeg blijkbaar, ongeveer 30 houtvijzen zijn gelijktijdig uit de bevestiging gerukt, heeft dus een serieuze trek gehad maar liever dat dan de bak die blijft hangen en het frame krom trekt of mij verwondt, politie kwam sleutel halen in ziekenhuis om koffer open te doen want er zaten reserve kledij in (bedoeling was 2 dagen naar engeland en stonehenge bezoeken)
==>MUDBREEDER
sprint

Bericht door sprint »

Veel sterkte bij de herstelperiode jeffie© :-?

Over de K zou ik mij minder zorgen maken, die is gelukkig vervangbaar. 8-)
Ook al was/is het dan een mooie eigenbouw reismotor waarvan de bouw menig topiclezer heeft in de ban gehouden. :wink:
Marnix.

Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

miljaar
deftig pletske :shock:
als jij maar volledig in orde komt
veel sterkte jongen
de rest is materiaal en vervangbaar ook al heb je er uren aan geknutseld

weet je toevallig niet door derden wat er juist gebeurd is?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
CeesBmw

Bericht door CeesBmw »

sterkte met je herstel,
alles van waarde is weerloos...
jeffie©

Bericht door jeffie© »

neen, ik ben er alleen gevonden, politie heeft me in ziekenhuis gezegd "there was probably no one else involved" maar ze konden niets uitsluiten, moest ik op een paaltje of iets gereden zijn dan had dat wel duidelijk geweest denk ik, dan hadden er sporen van geweest op datgene dat ik geraakt zou hebben, maar heb het verslag nog niet ontvangen dus weet zelfs de exacte locatie nog niet waar het gebeurt is

met mij komt alles in orde, veel geluk gehad met mijn nek, nu nog een 5tal weken met een stijve kraag rondlopen en slapen, daarna tijdje een zachte en alles is ok
==>MUDBREEDER
Wiedewa

Bericht door Wiedewa »

Hé wat spijtig jeffie.
Gelukkig gaat het nog goed me U komen.
Jammer ook van de zelf gefabriceerd machien, zag er goed uit.
Materiaal is vervangbaar moet ge maar denken.

Veel sterkte en rust toegewenst.

mvg Nico
MG Breva 850
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Jezus, dat moet toch raar doen, als je van de valpartij niets meer weet....mss heb je moeten uitwijken voor een andere auto?
Allee, hopelijk vlug terug de oude.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Martinus

Bericht door Martinus »

Hoi Jeffie,

Als ik die foto's zie ben ik toch wel blij dat je je verhaal nog kan vertellen (het befaamde geluk bij het ongeluk).

Ik ben een tijd geleden ook enkele dagen alleen op pad geweest en heb toch ook wel eens gedacht dat je beter met 2 (of meer) kunt zijn 'voor als er iets gebeurt' (ook kwestie van getuige).

Alvast sterkte bij de revalidatie,
Greetz & Long May You Run

Martinus (K100LT VIN 0170089) & member BMW Motorclub Vlaanderen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie